abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 01:57:16 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6117222
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 01:59:00 #2
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6117250
Sesam open u..............
pi_6117443
Jappie, ik lees je vraag nu pas. Ik heb niet opgevangen dat Laurens zei dat hij BB testte. Ik neem geen geluid op, mijn pc trekt dat niet.

Ik vind het standpunt van BB in deze confrontatie vreemd. Wat is nou belangrijker ? Een week lang overvloed en zachte bedden of een bewoonster die niet naar een zanger mag die er überhaupt niet was ? Als Daniela daadwerkelijk verdrietig is omdat ze een zanger niet mag zien die de zes andere bewoners ook niet mogen zien vind ik dat een overtrokken reactie. En waarom is het geen liegen als Margriet de waarheid niet vertelt over haar zingdilemma ? Of als Stefan de waarheid niet vertelt over zijn stalkdilemma ? Waarom wordt dat niet bestraft met de bunker ? Het is gewoon willekeur om voor heibel in de tent te zorgen.

Ik vind het jammer dat er geen verslagen meer geschreven worden. Ik ben wel benieuwd wat er verder gebeurd is in het huis.

zaterdag 5 oktober 2002 @ 02:43:39 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6117621
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 02:19 schreef Bus watcher het volgende:
Ik vind het jammer dat er geen verslagen meer geschreven worden. Ik ben wel benieuwd wat er verder gebeurd is in het huis.
Als ik het goed begreep had jij nog vrij veel codes over BW
Ik ben het helemaal eens met wat je schreef over de confrontatie trouwens....
pi_6117715
Het is maar wat je veel noemt. Ik heb er nog vier voor zes dagen. Ik had overigens hoofdpijn en ik kwam er pas na drie kwartier achter toen ik bijgelezen was. Gelukkig heeft Fondaco wel een verslag geschreven.
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 10:06:17 #6
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6118802
quote:
Jappie, ik lees je vraag nu pas. Ik heb niet opgevangen dat Laurens zei dat hij BB testte. Ik neem geen geluid op, mijn pc trekt dat niet.
das jammer, maar helaas pindakaas...niet dat het mijn mening omtrent Laurens nog beinvloed hoor. Ik vond het alleen vreemd dat hij zomaar uit zichzelf bekende dat hij destijds ook de foute keuze had gemaakt. En ben er ook door wat Fondaco geschreven heeft ( het mompelen/stotteren ) eigenlijk van overtuigd dat ik het goed gehoord heb en dus dat Lurens gelijk probeerde zijn foute keus goed te praten.
quote:
Ik vind het standpunt van BB in deze confrontatie vreemd. Wat is nou belangrijker ? Een week lang overvloed en zachte bedden of een bewoonster die niet naar een zanger mag die er überhaupt niet was ? Als Daniela daadwerkelijk verdrietig is omdat ze een zanger niet mag zien die de zes andere bewoners ook niet mogen zien vind ik dat een overtrokken reactie. En waarom is het geen liegen als Margriet de waarheid niet vertelt over haar zingdilemma ? Of als Stefan de waarheid niet vertelt over zijn stalkdilemma ? Waarom wordt dat niet bestraft met de bunker ? Het is gewoon willekeur om voor heibel in de tent te zorgen.
Hier vind ik nog wel een nuanceverschil inzitten, maar ik ben het met je eens dat BB de boel bewust heeft lopen opfokken. Gelukkig maar en wetenschappelijk ook verantwoord onder het mom van: "leer uw bewoners kennen terwijl zij getergd worden"
pi_6118924
Ik was ook verbaasd dat Laurens het vertelde. Omdat de anderen er niet op in gingen vermoed ik dat hij het al eerder heeft verteld. Fondaco maakt veel mp3's, je zou hem kunnen vragen of hij het bewuste moment heeft.
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 10:49:47 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_6119047
quote:
Volgens mij zit het toch wel iets dieper dan de voorbeelden van Stefan en Margriet. die hadden een persoonlijk dilemma. Nu werd de groep gevraagd wat ze belangrijker vonden de luxe of de gemoedstoestand van een "maatje/vriendin" ze kozen overduidelijk voor de luxe.
  Moderator zaterdag 5 oktober 2002 @ 11:26:10 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6119382
-edit-
Verplaatst naar Judith
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator zaterdag 5 oktober 2002 @ 13:37:23 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6120691
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 13:24 schreef bunnyma het volgende:
Ik zie op de postzegel dat Geesje ook al doucht in bikini!!

Dat moet dus volgend jaar ook een criterium worden om dat huis in te mogen: niet miepen met bikinietjes, gewoon douchen zoals je normaal ook doucht.
Het gaat me niet eens zozeer om het naakt zien van de dames, het gaat om het kleingeestige gemier wat er achter zit. Je stelt jezelf godverdomme drie maanden tentoon in zo'n huis met 80 camera's, maar je wringt je in alle mogelijke bochten om te voorkomen dat ze je tieten zien..

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 13:52:19 #11
521 ruby
Hell yeah!
pi_6120823
Ze komen wel laat hun nest uit zeg!
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_6120943
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 07:55 schreef CartWOman een verslagje van de postzegelstream:
(..)
Hé lieverd.. ben je alvast aan het oefenen voor onze date?

Ik was zo blij je te zien, dat ik net zelfs per ongeluk in het verkeerde topic postte

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 14:42:09 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6121277
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 13:37 schreef Gert het volgende:
Dat moet dus volgend jaar ook een criterium worden om dat huis in te mogen: niet miepen met bikinietjes, gewoon douchen zoals je normaal ook doucht.
Probleem is dan dat we waarschijnlijk nooit opnames uit de badkamer zullen zien... want de regie wil dat duidelijk niet in beeld. Dat van Jeanette laatst had een functie... om de kijker duidelijk te maken dat alleen zij bloot geen probleem vindt!
pi_6121468
Ik heb naar een aantal streamers een huishoudelijke mededeling verstuurd, dus vergeet niet vandaag je mailbox te legen
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 15:02:20 #15
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6121507
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 14:59 schreef Qt het volgende:
Ik heb naar een aantal streamers een huishoudelijke mededeling verstuurd, dus vergeet niet vandaag je mailbox te legen
Lekker dan, vol verwachting klopte mijn kleine hartje...maar nee hoor. Niks nada noppes.........
pi_6121525
Ik heb jouw adres niet
pi_6121581
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 14:59 schreef Qt het volgende:
Ik zag het ja! Ik zal je zo even mailen.
Shrink - it's a lifestyle
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 15:09:12 #18
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6121589
"Geen zorgen QT!" zij hij met een zware bassende stem. "Jappie houdt van zijn onafhankelijke status, hij was je slechts aan het plagen."

Moderator zaterdag 5 oktober 2002 @ 15:31:00 #19
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6121830
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 15:06 schreef Fredgroes het volgende:
Jeanette wil weten van Stefan en Margriet met welke mensen ze hier absoluut niet mer kerst willen zitten.
weten de bewoners niet dar er niemand meer zit met de kerst?
  Moderator zaterdag 5 oktober 2002 @ 17:07:28 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6122602
Een dappere poging, Fredgroes!
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 17:08:31 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6122613
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 15:31 schreef Gert het volgende:
weten de bewoners niet dar er niemand meer zit met de kerst?
Dat viel me laatst ook al op. Volgens mij denken de bewoners weer dat ze erin zitten tot 30 december ofzo...
  zondag 6 oktober 2002 @ 00:04:33 #22
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6128336
Ha Buswatcher.. je was nu echt te laat!
pi_6129251
De laatste tijd nam niemand meer het initiatief het streamverslagentopic te openen, zelfs als er na een kwartier nog geen topic geopend was. Vandaag nam ik dan ook niet de moeite te controleren of iemand anders al een topic geopend had vlak voordat ik een nieuw topic opende. Normaal gesproken vind ik het wel fijn als iemand het nieuwe topic opent als ik een verslag schrijf maar vandaag haalde het mij uit mijn concentratie. Gelukkig gebeurde er niet veel in het huis.
  zondag 6 oktober 2002 @ 01:09:21 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6129577
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 00:49 schreef Bus watcher het volgende:
Normaal gesproken vind ik het wel fijn als iemand het nieuwe topic opent als ik een verslag schrijf maar vandaag haalde het mij uit mijn concentratie.
Concentratie???
  zondag 6 oktober 2002 @ 01:10:37 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6129593
Uit de streamverslagen van Joef:
quote:
0.46 uur
En Margriet heeft weer een nieuw onderwerp gevonden. "Zo, komen jullie vaker in deze parenclub?" Stefan speelt het spelletje wel weer mee. "Heb jij zin om te dansen?" vraagt hij met een geile stem. "Vorige week was ik hier ook, echt vrienden eraan over gehouden. Sauna ook lekker, wel heel mooi enzo, romeinse stijl." Jeanette is alleen maar ze hoopt zich te kunnen invoegen. "Met z'n vijven?" zegt ze met een gek stemmetje. En met haar eigen stem: "Oh jongens di's nie goed nie, dit kan ik alleen maar als ik dronken ben".
Ik weet het niet, maar die Stefan klinkt alsof het niet geheel onbekend voor hem is...
quote:
0.48 uur
De stemming is even weg omdat Arthur een serieus opmerking maakt. Maar Margriet heeft weer snel de stemming erin: "wat is het water lekker nat he?" Vervolgens begint ze een verhaal te vertellen over haar eerste belevenis op het naaktstrand met een vriend. Eerst zag ze een volledig naakte vent met sokken aan. Later lag ze ergens, en de buurvent draaide steeds met hun mee. Toen ze het water ingingen ging hij achter ze aan en riep op zijn plat Amsterdams: "Wat is het water lekker nat he? Willen jullie ook Appelsientje?"
Wel naar een naaktstrand en niet naakt douchen?? Wat is dat nou Margriet... ??
pi_6129938
quote:
Mus moet naar de DBK komen. "Je snapt hem al he?" zo wordt hij onthaald. "Over die camera's?" vraagt hij. "Ja maar dat is toch een grapje?" "We zijn er niet blij mee" zegt de DBK-stem. En Mus mag weer exit. Hij vertelt aan Jeanette dat ze niet bewust met de camera's bezig mogen zijn
Volgens mij is iedere bewoner continue bewust met de camera's bezig.
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
  zondag 6 oktober 2002 @ 01:40:52 #27
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6130052
VOlgens mij heeft Joef het niet makkelijk op dit moment. Er gebeuren niet echt interessante dingen... en dan toch verslagen typen is bijzonder zwaar. Je hebt het gevoel alsof je voor Jan lul zit te typen wat er gebeurd...
Maar we lezen het allemaal Joef....!!!

Joefie bedankt... joefie bedankt... joefie joefie joefie bedankt!

pi_6130076
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 01:40 schreef scanman01 het volgende:
VOlgens mij heeft Joef het niet makkelijk op dit moment. Er gebeuren niet echt interessante dingen... en dan toch verslagen typen is bijzonder zwaar. Je hebt het gevoel alsof je voor Jan lul zit te typen wat er gebeurd...
Maar we lezen het allemaal Joef....!!!

pi_6130109
Joef, ik zing hard mee met Scanman.
I'm not nuts. I just have guts!!
  zondag 6 oktober 2002 @ 01:46:48 #30
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6130145
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 01:43 schreef sillie het volgende:
Joef, ik zing hard mee met Scanman.
Sillie, jij ook nog bedankt voor eerder vanavond (of gisteren eigenlijk) ...
pi_6130210
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 01:46 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Sillie, jij ook nog bedankt voor eerder vanavond (of gisteren eigenlijk) ...

Thank you, thank you. Helaas was het niet zo smeuïg als gisteren.
  zondag 6 oktober 2002 @ 02:03:14 #32
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6130424
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 02:01 schreef Joef het volgende:
1.59 uur
Nog altijd geen geluid, behalve dat van wat slapende mensen. Volgens mij zijn Dennis en Jeanette nog niet naar bed. Als dit nog lang duurt, hou ik er maar mee op...
Lijkt me verstandig.. kijken naar slapende mensen is nou ook niet iets waar je echt vrolijk van wordt!
pi_6130628
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 01:32 schreef marbe het volgende:
Ting maakt voortdurend opmerkingen over de camera's en die is er zover ik weet nog nooit op aangesproken. Ik vind dat BB wel erg belerend wordt. De opmerkingen tegen Mustapha in de dagboekkamer zijn volstrekt overbodig.

Van mij mogen ze het arme deel onbeperkt koffie geven. Er zitten nauwelijks calorieën in en hopelijk blijven ze dan wat langer wakker.

zondag 6 oktober 2002 @ 02:22:48 #34
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6130745
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 01:32 schreef marbe het volgende:
Volgens mij was het Mustapha die een tijdje geleden opmerkte dat ze de camera's veel verdekter moeten opstellen... zodat ze niet zo in het oog springen. Daar ben ik het wel mee eens... En het draaien van de camera's moet in ieder geval geen geluid maken... Dat moet toch te realiseren zijn zou je denken....
  zondag 6 oktober 2002 @ 11:20:57 #35
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6132762
Grandioos...APK dat je een cap had gemaakt vannacht.

Zie je hoe lief Ting naast haar zit.
Bij mij heeft ze punten gescoord.

eurobilltracker.com
  † In Memoriam † zondag 6 oktober 2002 @ 11:27:21 #36
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_6132818
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 01:40 schreef scanman01 het volgende:

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_6133219
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 12:08 schreef bunnyma het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is (val zomaar ergens in)
Maar ik hoor een van de mannen (Stefan?) tegen Margriet zeggen dat ze van BB het er niet meer over mogen hebben?????
Wheeeee zal wel spannend wezen, als ze het er van BB niet over mogen hebben.
Lieve bb dat zijn net de dingen die ik wil weten.
Switch time.
  zondag 6 oktober 2002 @ 12:13:28 #38
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6133244
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 12:08 schreef bunnyma het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is (val zomaar ergens in)
Maar ik hoor een van de mannen (Stefan?) tegen Margriet zeggen dat ze van BB het er niet meer over mogen hebben?????
Bunnyma.. jij bent onze oren op dit moment... Dus als jij dat even voor ons uitvogelt zijn wij ook weer blij! Klinkt wel interessant... misschien is er weer iets voorgevallen ofzo?
pi_6133280
Uh lijkt erop dat vanacht studenten wat hebben uitgehaald ofzo daaro bij BB
Switch time.
pi_6133284
Uit de streamverslagen van Harry:
quote:
Bram vraagt of ze opgepakt zijn maar Arthur wil het er niet over hebben zegt hij weer, hij zegt dat het niet zo belangrijk is. BB zal de arme kant informeren en Arthur doet dat aan de rijke kant.

Arthur speekt Margriet aan over hetgeen er gebeurt is. Ze zegt dat ze zich kapot geschrokken zou zijn

Heeft misschien iemand van buitenaf geprobeerd in te breken? Of een Fok-inval? Vragen, vragen.
pi_6133292
Mag wel een apart topic
Sensatie in de tent,
magriet overstuur
zwijgplicht
Switch time.
  zondag 6 oktober 2002 @ 12:19:29 #42
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6133298
Ze doen heel geheimzinnig .
eurobilltracker.com
pi_6133300
En er zijn camera's gesloopt geloof ik
Switch time.
pi_6133318
Bunnyma, wil je hulp bij het streamen, dat we elk een gedeelte nemen. Geef maar een gil, en ik ben gelijk bij je.
  zondag 6 oktober 2002 @ 12:24:27 #45
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6133356
Tussen alle gebeurtenissen op dit moment even een stukje van de BB site over gisteren... Jeanette is toch nog niet zo veel gewend zo lijkt het.

De boodschappen zijn binnen en Margriet controleert of ze alles hebben gekregen. Tot haar grote verbazing zit er ook nog een pak condooms tussen.

Jolanda Dane 05-10-2002 19:55
Lachend laat ze het aan haar medebewoners zien. Kijk nou wat we hebben gekregen, giert ze. Trots paradeert ze met het pak condooms door het Huis. De andere Bewoners kijken de Amsterdamse vragend aan. Heb jij die besteld?, vragen haar huisgenoten lachend. Dan bedenken ze ineens dat ze de condooms als grap wilden bestellen. Maar niemand heeft dat door de telefoon gevraagd, hikt Margriet van het lachen.

Komkommer
Geesje en Jeanette weten wel raad met de condooms. Geesje pakt er één uit de verpakking en vraagt de assistentie van Jeanette. Terwijl de benjamin de gebruiksaanwijzing voorleest, doet Geesje vakkundig het condoom om een komkommer. De twee hebben de grootste lol. Zonder enige moeite rolt Geesje het condoom om de groente onder toeziend oog van Stefan, die zich wel wil opwerpen als deskundige.

Ranzig
Dan is het de beurt aan de jongste van het gezelschap. Jeanette wil nu het condoom op juiste wijze van komkommer halen. Geesje leest voor: Houdt het condoom na de zaadlozing aan de rand vast en trek de penis terug. De benjamin snapt er weinig van. Hoe dan? Dat kan toch niet?, vraagt ze Geesje terwijl ze met het rubber stuntelt. Dan komt er toch sperma uit? Ik vind dit toch zo ranzig vies, griezelt Jeanette.

De overige Bewoners lachen om de onkundigheid van de jongste Bewoner. Maar uiteindelijk lukt het Jeanette toch om het rubber eraf te halen en met een vies gezicht gooit ze het in de vuilnisbak. Dit kan ze weer op haar lijstje zetten van dingen die ze in het Big Brother Huis heeft geleerd.

pi_6133435
mooi shotje van jeanette
Switch time.
  zondag 6 oktober 2002 @ 12:39:34 #47
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6133493
Misschien wel beter. Ik weet niet wanneer ze eindelijk eens wat duidelijker worden. Ik switch als een gek heen en weer.
eurobilltracker.com
pi_6133508
Aaaaah Margriet wil het graag bespreken van vanacht.
Hou die maar in de gaten.
Please margrietje vertel vertel
Switch time.
  zondag 6 oktober 2002 @ 12:44:26 #49
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6133536
Ik heb tot 4 uur vannacht de postzegel aangehad , niets gezien alleen Judith kotsend.
eurobilltracker.com
pi_6133573
en daarvoor denk ik gebeurd
want die judith zei dat ze ziek was vanacht door die gebeurtenis wat het ook mag wezen
Switch time.
  zondag 6 oktober 2002 @ 13:22:01 #51
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6133897
Tjonge, jonge wat doet BB weer achterlijk.

Waarom de streams op testbeeld? Waarom mag hier niet gewoon over gepraat worden?

Ik had de indruk dat alleen Arthur het gezien had.
Ik denk niet dat het voor 4 uur is gebeurd, anders had ik wel wat meer gezien op de postzegel.
Plus Ting wist van niets en die heeft bij Judith gezeten.

eurobilltracker.com
  zondag 6 oktober 2002 @ 13:22:55 #52
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6133911
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 12:47 schreef whitekaos het volgende:
en daarvoor denk ik gebeurd
want die judith zei dat ze ziek was vanacht door die gebeurtenis wat het ook mag wezen
Judith zei ook dat ze zich gisteren al de hele dag niet lekker voelde.
eurobilltracker.com
pi_6134031
Wat een onnozele geheimzinnigheid over wat vannacht gebeurd is. BB wil eigenlijk niet dat de bewoners erover praten, toen ze dat wel deden gingen de streams op 'zwart'. Met pijn en moeite hebben sommige streamers hier iets verstaan.

Maar, ze zetten het wel op hun eigen site, dat er vannacht iets was voorgevallen. Het lijkt wel dat ze het allemaal zelf in scene hebben gezet. Want wat ik er ook vreemd aan vind, is dat Judith vannacht aan het kotsen was, vrij lang volgens zichzelf, maar nergens iets van heeft gemerkt.

Dat is mijn idee hoor

pi_6134137
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 13:30 schreef okzin het volgende:
Wat een onnozele geheimzinnigheid over wat vannacht gebeurd is. BB wil eigenlijk niet dat de bewoners erover praten, toen ze dat wel deden gingen de streams op 'zwart'. Met pijn en moeite hebben sommige streamers hier iets verstaan.

Maar, ze zetten het wel op hun eigen site, dat er vannacht iets was voorgevallen. Het lijkt wel dat ze het allemaal zelf in scene hebben gezet. Want wat ik er ook vreemd aan vind, is dat Judith vannacht aan het kotsen was, vrij lang volgens zichzelf, maar nergens iets van heeft gemerkt.

Dat is mijn idee hoor

ik zit op de BB site te kijken maar ik zie niets staan daarover hoor....
pi_6134240
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 13:39 schreef meneer draak het volgende:

[..]

ik zit op de BB site te kijken maar ik zie niets staan daarover hoor....

Ik had het uit de streamverslagen van Harry, en zoals ik het las had hij het gekopieerd van de BB-site. Maarre ik geloof, nu ik de bron van hem nog eens goed heb bekeken dat ik niet helemaal goed zit.

Moderator zondag 6 oktober 2002 @ 13:49:47 #56
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6134277
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 13:46 schreef okzin het volgende:

[..]

Ik had het uit de streamverslagen van Harry, en zoals ik het las had hij het gekopieerd van de BB-site. Maarre ik geloof, nu ik de bron van hem nog eens goed heb bekeken dat ik niet helemaal goed zit.

Inderdaad, op de officiele BB-site is hier (uiteraard) helemaal niets over terug te vinden.
  zondag 6 oktober 2002 @ 14:19:56 #57
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6134673
Zo dat was het weer voor mij.

Wel een geluk dat ik even ging streamen . Het is altijd leuk als er iets byzonders gebeurt terwijl je bezig bent.

Ik ga nu naar een verjaardag en hoop voor de volgende streamers dat er nog meer zal gebeuren.

eurobilltracker.com
  zondag 6 oktober 2002 @ 14:21:25 #58
4139 Qt
Kjoetie
pi_6134693
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 14:19 schreef bunnyma het volgende:
Ik ga nu naar een verjaardag
Alweer?? Feestbeest!

Maar bedankt weer voor je verslagen!

pi_6134713
'quote'
Mustapha speelt met de hond.
Mustapha : Goed zo Fatima.
Arthur : Wat ? Fatima ?
Switch time.
  zondag 6 oktober 2002 @ 14:24:05 #60
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6134729
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 12:21 schreef sillie het volgende:
Bunnyma, wil je hulp bij het streamen, dat we elk een gedeelte nemen. Geef maar een gil, en ik ben gelijk bij je.
Sillie ik had wel gegild maar vergeten je te quoten dus waarschijnlijk begreep je niet dat ik het tegen jou had. Sorry.
Maar ik zag ineens toen zoveel mensen op de streams rondstruinen dat het maar goed was dat je je code toen niet gebruikte.
eurobilltracker.com
  zondag 6 oktober 2002 @ 14:26:25 #61
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6134756
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 14:21 schreef Qt het volgende:

[..]

Alweer?? Feestbeest!

Maar bedankt weer voor je verslagen!

Niet zo'n leuke verjaardag QT, meer een verplicht nummer.
En het ergste is nog dat we daar onthaald worden op gekookte koeientong .....griezel....griezel.
eurobilltracker.com
  zondag 6 oktober 2002 @ 14:29:27 #62
4139 Qt
Kjoetie
pi_6134788
Hehehe bunnyma.. da's best lekker hoor Maar veel sterkte dan!
pi_6135112
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 13:46 schreef okzin het volgende:

[..]

er staan nooit streamverslagen op de BB site
pi_6135462
Nou ik ben weer helemaal bijgelezen en bedenk me gelijk dat ik weer te vroeg naar mijn "nestje ben gegaan"

Maar door de mooie verslagen van iedereen ben ik weer helemaal op de hoogte.

Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
  Moderator zondag 6 oktober 2002 @ 15:48:59 #65
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6135722
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 15:38 schreef sillie het volgende:
Geesje en Stefan liggen knus samen op één bed.
Geesje zit in het normale leven overal bovenop maar hier heeft ze dat niet.
GO Sillie GO!
pi_6136004
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 14:55 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

er staan nooit streamverslagen op de BB site

Ik kijk nooit op de BB-site
  zondag 6 oktober 2002 @ 16:17:04 #67
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6136069
Ik begrijp niet waarom ze nou zo moeilijk doen.
Misschien trekken ze door de actie van vannacht meer kijkers. Domme zet van BB.
Er gebeurt bijna niets in het huis, en eindelijk gebeurt er wat en willen ze het niet uitzenden.
  Moderator zondag 6 oktober 2002 @ 17:09:26 #68
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6136853
Thanks Silly! Heel wat typwerk verricht!

p.s. fredgroes ik hoop niet dat dit zeikerig overkomt, maar: het leest een stuk prettiger als de teksten iets langer zijn. Jij doet altijd een hééleboel posts met een paar regeltjes. Kun je het niet ietsje langer opsparen.

(maar 't is allang fijn dat er iemand streamt hoor. )

pi_6137201
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 17:09 schreef Gert het volgende:
Thanks Silly! Heel wat typwerk verricht!
Dank je. Niet dat het nou zo interesting was vanmiddag. Maar ja, ik zit er niet voor niets naar te kijken, dan meteen ook maar alle prietpraat van de bewoners opschrijven voor hun nageslacht. Kunnen die later ook lachen.
  zondag 6 oktober 2002 @ 17:53:07 #70
34848 Sergio
Hij is weer lekker Coby....
pi_6137434
Vanuit de officiele BB Site:

De Bewoners maken het programma, maar wie willen onze fans nu eigenlijk zien optreden in Almere? Spraakmakende mensen, daar zijn ze het allemaal over eens. Maar Nederlandse Big Brother-fans blijven wel nuchter, de nieuwe mensen mogen niet te overdreven zijn. Liever iemand met een goed verhaal, dan een vleesgeworden papagaai die zichzelf het liefst hoort. Gewoon lekkere gekkies die flink kunnen feesten en geen muurbloempjes die uiteindelijk nog winnen ook. Emoties dat willen ze zien: een lach een traan, een flinke ruzie of een avond vol romantiek. Wat echt not done is, zijn de televisie-wannabees. Mensen die zich binnen vijf minuten al in Hollywood wanen en flirten met elke camera. Nee, onze fans houden van mensen zoals jij en ik.

Yeah right!

Ik ben geen manager, ik ben een inspirator...
pi_6137580
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 17:09 schreef Gert het volgende:
p.s. fredgroes ik hoop niet dat dit zeikerig overkomt, maar: het leest een stuk prettiger als de teksten iets langer zijn. Jij doet altijd een hééleboel posts met een paar regeltjes. Kun je het niet ietsje langer opsparen.

(maar 't is allang fijn dat er iemand streamt hoor. )

Ik zal het proberen.
pi_6137596
Go Fredje Go Fredje!!!! Hou vol jongen, ook al is het saai.
Heb je lekker gegeten?
  zondag 6 oktober 2002 @ 18:23:15 #73
36324 DiRty
familiarity breeds liking
pi_6137715
Vanuit de officiele BB Site:
quote:
De Bewoners maken het programma, maar wie willen onze fans nu eigenlijk zien optreden in Almere? Spraakmakende mensen, daar zijn ze het allemaal over eens. Maar Nederlandse Big Brother-fans blijven wel nuchter, de nieuwe mensen mogen niet te overdreven zijn. Liever iemand met een goed verhaal, dan een vleesgeworden papagaai die zichzelf het liefst hoort. Gewoon lekkere gekkies die flink kunnen feesten en geen muurbloempjes die uiteindelijk nog winnen ook. Emoties dat willen ze zien: een lach een traan, een flinke ruzie of een avond vol romantiek.

Maar over de inhoud: Dus de fans willen geen 'muurbloempjes die uiteindelijk nog winnen ook'?

Hmmm...
of zoals Bram zou zeggen: 'Dat botst in m'n kop'

pi_6137754
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 18:12 schreef sillie het volgende:
Go Fredje Go Fredje!!!! Hou vol jongen, ook al is het saai.
Heb je lekker gegeten?
Ja heb lekker gegeten. Biefstuk met doperwten en een lekker toetje toe. En een lekkere banaan
pi_6137879
Wat zit Ting toch de hele tijd met zo'n waanzinnig gebogen koppie in de DBK van de bunker op de postzegelstreams? Eerst Laurens zo lang erin, nu Ting weer die qua lichaamstaal erbij zit alsof ze te horen krijgt dat ze straks zal worden geslacht. What's going on?
pi_6138076
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 18:34 schreef Joef het volgende:
Wat zit Ting toch de hele tijd met zo'n waanzinnig gebogen koppie in de DBK van de bunker op de postzegelstreams? Eerst Laurens zo lang erin, nu Ting weer die qua lichaamstaal erbij zit alsof ze te horen krijgt dat ze straks zal worden geslacht. What's going on?
heel eigenaardig en wat een etterstreek van BB dat we niet mogen meeluisteren, zou er een nieuwe confrontatie op komst zijn of zouden ze alsnog een gedetailleerde versie krijgen van hetgeen er afgelopen nacht is gebeurd??
  zondag 6 oktober 2002 @ 18:50:23 #77
6941 APK
Factual, I think.
pi_6138089
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 18:34 schreef Joef het volgende:

Zal wel het Hummie gesprekje zijn....

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_6138124
Aan het einde van het gecensureerde gesprek van vanmiddag kondigde Arthur aan dat de bewoners later meer discussie over het onderwerp zouden krijgen. Ik vermoed dat Hummie de bewoners die daar behoefte aan hebben nu in de dagboekkamer geruststelt en uitleg geeft.
pi_6140460
Gaat BB het overlijden van Claus in het huis melden???!!!
pi_6140488
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 21:11 schreef Fredgroes het volgende:
Daar was ik ook meteen benieuwd naar ja. 't Lijkt me wel toch?
pi_6140526
en wat nog misschien belangrijker is gaan ze de begrafenis in het huis via de tv uitzenden
pi_6140536
Nee melden ze niet denk.
Vorig jaar met america twijfelden ze ook, en dit is minder heftig.
Switch time.
pi_6140561
minder heftig misschien maar dit betreft wel iemand van de nederlandse koninklijke familie
  Moderator zondag 6 oktober 2002 @ 21:16:44 #84
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6140587
Ze melden het wel. Het is in alle opzichten beter als ze het wel melden; ook als je heel cynisch puur zou kijken naar de 'plaatjes' die het oplevert.
pi_6140607
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 21:15 schreef Fredgroes het volgende:
minder heftig misschien maar dit betreft wel iemand van de nederlandse koninklijke familie
Sterker nog, de man van het staatshoofd. Ik bedoel, als een van die kinders van prinses Margriet doodgaat lijkt me dat toch nog anders dan dit, qua protocol enzo.
pi_6140859
Ik persoonlijk zou het zeer kwalijk vinden als ze het niet vertellen. Iedereen heeft recht op zulke informatie. Het zou toch van de zotte zijn als alleen de BB-bewoners de enigen zijn die hier niet van op de hoogte zijn.
  zondag 6 oktober 2002 @ 21:28:40 #87
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6140897
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 21:11 schreef Fredgroes het volgende:
Hoewel ik het wel zou doen, verwacht ik het eigenlijk niet. Volledig afgesloten van nieuws van buitenaf was het toch? New York was een uitzondering omdat er toch een redelijke dreiging was.
  zondag 6 oktober 2002 @ 21:29:14 #88
4139 Qt
Kjoetie
pi_6140915
Mag ik ff storen.. dit zijn nog geen commentaren op de verslagen.. want het is nog niet gemeld

Tot die tijd kan dit besproken worden in een heel mooi topicje van Golfen.

zondag 6 oktober 2002 @ 21:29:52 #89
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_6140931
Heeft iemand de streams aanstaan? Ik neem toch aan dat ze die wel mee laten lopen als ze het gaan meedelen.
  Moderator zondag 6 oktober 2002 @ 21:31:16 #90
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6140955
Joef heeft een topdag vandaag!
pi_6141046
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 21:31 schreef Gert het volgende:
Joef heeft een topdag vandaag!
Nou...

Moderator zondag 6 oktober 2002 @ 21:37:37 #92
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6141126
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 21:34 schreef Joef het volgende:

[..]

Nou...

Nou ja: je bent vandaag gepromoveerd tot House-Shrink van FOK! Mooie dag toch?
Of is Joef soms ook voor die symphatieke club uit Rotterdam-Zuid?
  zondag 6 oktober 2002 @ 21:40:06 #93
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_6141184
Heel mooi Joef dat je wilt streamen op dit moment.
  zondag 6 oktober 2002 @ 21:43:57 #94
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6141302
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 21:39 schreef Joef het volgende:
Weeeeh, waar ben ik aan begonnen!! Er is geen moer aan!!! Weeeeh!!!
Toch geweldig dat je wilt streamen.
Misschien val ik je straks wel even bij
pi_6141323
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 21:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Nou ja: je bent vandaag gepromoveerd tot House-Shrink van FOK! Mooie dag toch?
Of is Joef soms ook voor die symphatieke club uit Rotterdam-Zuid?

Heej, ik ben in Eindhoven geboren en opgegroeid hoor, dus wat denk je er zelf van...???
pi_6141369
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 21:40 schreef marky het volgende:
Heel mooi Joef dat je wilt streamen op dit moment.
Anders is het ook maar weer saai he, zo in dat topic met die verslagen enzo. En de rest van de week gaat het er niet echt van komen vrees ik, gezien mijn werkprogramma, dus dan nu nog maar effies.
  Moderator zondag 6 oktober 2002 @ 21:46:44 #97
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6141381
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 21:44 schreef Joef het volgende:

[..]

Heej, ik ben in Eindhoven geboren en opgegroeid hoor, dus wat denk je er zelf van...???

Tja, kun jij toch ook niet helpen? Maar het kon slechter!
pi_6141592
Aha, okee, de mannen die ik hoor, liggen al in bed! Thanks Scanman voor het bijstaan en de streamshots!
pi_6141781
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 21:55 schreef Joef het volgende:
Aha, okee, de mannen die ik hoor, liggen al in bed! Thanks Scanman voor het bijstaan en de streamshots!
zijn alweer de mannen die als eerste in bed liggen
Hoe zou dat toch komen vraag ik me af
pi_6141805
Getver wat wilt die Stefan van Geesje?? Sex ofzo??
  Moderator zondag 6 oktober 2002 @ 22:06:53 #101
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6141883
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 22:04 schreef wizarddragon het volgende:
Getver wat wilt die Stefan van Geesje?? Sex ofzo??
Nee, een platonische relatie.
  zondag 6 oktober 2002 @ 22:09:34 #102
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6141953
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 21:55 schreef Joef het volgende:
Graag gedaan.... Er gebeurt niet al te veel, dus voor meer dan wat leuke streamshotjes kan ik niet zorgen helaas...
pi_6142854
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 22:38 schreef Joef het volgende:
22.34 uur
Jeanette denkt even dat Alexander nu koning wordt, maar herinnert zich dan opeens weer dat Beatrix nog leeft. .
ghehe, toch kan ik hier wel weer om lachen. Kelly had t kunnen zeggen.
  zondag 6 oktober 2002 @ 22:48:18 #104
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6142923
Toch heel opvallend dat het eerste wat Geesje zei toen ze het nieuws hoorde was dat dat niet zo mooi was, omdat dat wel eens het einde van bb4 zou kunnen betekenen... Volgens haar wordt er namelijk na het overlijden van prins claus een tijdlang geen entertainment meer uitgezonden.
pi_6143006
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 22:48 schreef scanman01 het volgende:
Toch heel opvallend dat het eerste wat Geesje zei toen ze het nieuws hoorde was dat dat niet zo mooi was, omdat dat wel eens het einde van bb4 zou kunnen betekenen... Volgens haar wordt er namelijk na het overlijden van prins claus een tijdlang geen entertainment meer uitgezonden.
Onzin denk ik. Vanavond krijgen we vast nog de eerste reclames alweer op TV.
  zondag 6 oktober 2002 @ 23:05:17 #106
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6143304
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 22:57 schreef Joef het volgende:
22.57 uur
Scan, jij de reacties op tv van de bungalow, ik de bunker?
Ik maak wel wat shotjes....
pi_6143389
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 23:05 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik maak wel wat shotjes....

En ik me maar de tering typen met twee van die screenshottende mannen... Mijn streams houden over een minuut of vijftien op.
  zondag 6 oktober 2002 @ 23:18:45 #108
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6143590
Joef,

Het schijnt dat er geen nationale dag van rouw komt omdat de koningin dat niet meer van deze tijd vindt. Ook zullen er geen winkels enzo gesloten worden. Dat is wat ik net opving...
Volgens iemand op het nieuws is de begrafenis pas volgende week... dus over 8 of 9 dagen..

pi_6143659
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Joef,

Het schijnt dat er geen nationale dag van rouw komt omdat de koningin dat niet meer van deze tijd vindt. Ook zullen er geen winkels enzo gesloten worden. Dat is wat ik net opving...
Volgens iemand op het nieuws is de begrafenis pas volgende week... dus over 8 of 9 dagen..

Dus ik kan wel aan ontbijt komen morgen? Ik las ergens effe snel dat de begrafenis dinsdag is, volgende week, de 15e dus.
pi_6144442
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 23:22 schreef Joef het volgende:

[..]

Dus ik kan wel aan ontbijt komen morgen? Ik las ergens effe snel dat de begrafenis dinsdag is, volgende week, de 15e dus.

quote:
Het lichaam van prins Claus zal woensdag 16 oktober worden bijgezet in het familiegraf van de leden van het Koninklijk Huis in de Nieuwe Kerk in Delft. Bij de begrafenis zullen geen buitenlandse staatshoofden aanwezig zijn. Dat is alleen het geval bij het overlijden van het regerend staatshoofd
Bron: NOS
pi_6144460
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 00:16 schreef Golfen het volgende:

[..]

[..]

Bron: NOS

Ja, ik zag ook dat de begrafenis niet dinsdag maar woensdag is. En ik woensdag volgende week een thuiswerkdag dus dan kan ik wel kijken zo tussendoor. Wil ik toch wel denk ik.
  maandag 7 oktober 2002 @ 00:19:36 #112
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_6144477
Slaap lekker Joef..bedankt voor het streamen.
The world is a stage and each must play a part.
  Moderator maandag 7 oktober 2002 @ 13:41:29 #113
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6149447
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 13:31 schreef okzin het volgende:
Jeanette tegen Quincy: Wat ben je een mooi meisje he. Margriet: Het is een meisje he Mus, moet ze nu ook een hoofddoekje om?
pi_6149511
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 13:27 schreef Gia het volgende:
.. Maar sommige gingen ook daar weer hengelen naar drop. Judith was hier behoorlijk pissed over.
Judith ziet eruit alsof ze flink gehuild heeft. Rode kringen onder haar ogen.
Judith: Ik heb geen zin om weer de zeikerd te zijn, maar dit zijn toch normale dingen. Je houdt toch wat over voor als er anderen in de bunker komen, die ook graag wat lekkers willen. Ik pak iedere dag 1 dropje, zodat ook iemand anders een dropje heeft.
Switch time.
pi_6150358
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 14:19 schreef Gia het volgende in de streamverslagen:
Bram is ook buiten. Ze zuigen iets uit een bepaalde plant/bloem. Ze krijgen er blauwe lippen van. Ze hebben de grootste lol.
Bram is met het zwembad bezig. Schoonmaak, denk ik.
Samen met Stephan buigt hij zich over een kastje waar het filter of zo inzit. Ze denken dat dat ook schoongemaakt moet worden.
Bram zit in het arme deel. Ik denk dat je Arthur bedoelt Gia.
pi_6150812
Is laurens nu die bedden weer aan het veranderen
pi_6151145
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 14:49 schreef late_vogel het volgende:
Is laurens nu die bedden weer aan het veranderen
Ja, Daniela staat erbij te kijken. En hij was er erg irritant nu en dan bij aan het fluiten. Ook was hij behoorlijk pissed off op Judith dat zij onder het eten over de bedden begon. Deze laatste was daarna stilletjes
pi_6151236
Okzin en Gina thanks
pi_6151763
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 15:12 schreef late_vogel het volgende:
Okzin en Gina thanks
Graag gedaan
  Moderator maandag 7 oktober 2002 @ 18:22:43 #120
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6155124
En bedankt maar weer, BusWatcher en (vanmiddag) bunnyma!
Wordt gewaardeerd.
  maandag 7 oktober 2002 @ 18:27:58 #121
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6155192
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 18:22 schreef Gert het volgende:
En bedankt maar weer, BusWatcher en (vanmiddag) bunnyma!
Wordt gewaardeerd.
Dank je Gert, toch altijd weer leuk om te horen.
eurobilltracker.com
pi_6155333
Gia, bunnyma en Bus watcher, bedankt voor het streamverslaan. Dankzij jullie kan ik lekker bijlezen na een dag werken. Lekker hoor.
pi_6159693
Intussen loopt een van de mannen in de bunker in onderbroek.
"Oooh, strak kontje!", roept Jeanette.

Scanman heb je ook plaatje van dat strakke kontje

[Dit bericht is gewijzigd door late_vogel op 07-10-2002 22:15]

maandag 7 oktober 2002 @ 22:43:49 #124
3542 Gia
User under construction
pi_6160660
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 18:39 schreef sillie het volgende:
Gia, bunnyma en Bus watcher, bedankt voor het streamverslaan. Dankzij jullie kan ik lekker bijlezen na een dag werken. Lekker hoor.
Bedankt voor de waardering. Was vanavond trouwens een hoop getyp, maar wel de moeite waard.
  maandag 7 oktober 2002 @ 22:46:06 #125
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6160707
Mooie verslagen Gia, leuk om te lezen.
eurobilltracker.com
  maandag 7 oktober 2002 @ 22:49:45 #126
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6160781
Ja complimentjes voor de streamverslagers.
  maandag 7 oktober 2002 @ 23:15:32 #127
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6161307
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 22:10 schreef late_vogel het volgende:
Scanman heb je ook plaatje van dat strakke kontje
Was buiten beeld (helaas voor jou)
pi_6161417
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 23:15 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Was buiten beeld (helaas voor jou)

jammer
pi_6163053
Door APK - dinsdag 8 oktober 2002 00:26

--------------------------------------------------------------------------------
Na enige tijd komen ze er achter dat ze teveel lawaai maken. Ik geloof dat er geklaagd werd door Judith en nog iemand uit de bunker.

Er wordt een beetje giechelig gereageerd door de bungalowbewoners.
Margriet: Dus nu is de fun meteen over?

Geesje: Nou ik vind dat ze wel een beetje gelijk hebben, die hakken maakten erg veel lawaaai.
Jeanette (?): Ja, dan gaan ze vragen 'hoe lang gaat die modeshow nog duren?' Nou doei.
==================================================
Ze kan het niet laten hé (judith dus) die vriendin van me
Maar ow wee als ze zelf daar zit dan mag alles en heeft ze schijt aan iedereen

pi_6163430
APK, het verhaal over Wouter heb ik al eens in een streamverslag beschreven. Wouter hoorde van een medewerkster in Portugal dat de bewoners in Nederland hun ouders hadden gehoord. Hij vertelde dit aan Sandra die het in Nederland weer aan de andere bewoners vertelde. BB heeft Wouter toen een standje gegeven.

Ik heb trouwens geen geluid meer.

pi_6163648
Geplaatst door APK op dinsdag 8 oktober 2002 01:02Bungalow dan maar.
quote:
Arthur: Je moet niet vergeten wat die Amerikanen uitgevreten hebben. Dat zijn ook geen lievertjes hoor, denk maar niet dat ze alleen maar schuldigen om zeep hebben geholpen. Maar ja, ze hebben ons wel ooit bevrijd...
Na zijn mening gisteren over het Nederlandse drugsbeleid en nu dit, begin ik steeds meer waardering voor ex-agent te krijgen.

Waarom zou hij eigenlijk ex-agent zijn???

dinsdag 8 oktober 2002 @ 01:42:53 #132
6941 APK
Factual, I think.
pi_6163741
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 01:31 schreef Coos het volgende:

Waarom zou hij eigenlijk ex-agent zijn???

Misschien dat dit er iets mee te maken heeft
Uit het streamverslag van scanman:
quote:
Margriet vraagt of Arthur kinderen wil en hij zegt van wel. Het vertelt dat hij een heftig jaartje achter de rug heeft gehad. Hij schijnt twee keer voor een periode van 3 jaar een relatie te hebben gehad.
"Maar er zou een professionele moordaanslag op haar gepleegd worden.", vertelt hij. "Ik zou haar op een avond ophalen in een bar waar ze werkt. Die avond was er iemand betaald om haar om zeep te helpen!"
"Waarom?", vraagt Margriet meteen. "En waarom is dat niet gebeurd?"
"De politie heeft het verhinderd", zegt Arthur. "Het heeft nog in de panorama gestaan, maar ik wil niette veel in details treden".
pi_6163800
Pfft, heftig!! Ik las idd verder dat hij op de "verkeerde" vrouwen viel.

Welk panorama artikel zou hij bedoelen.
Is er een Fokker die zich iets hierover kan herinneren?
Reden tot speuren. Open maar vast een nieuw topic.

Wat het de vrouw van Gerard Joling?

dinsdag 8 oktober 2002 @ 01:52:05 #134
6941 APK
Factual, I think.
pi_6163808
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 01:50 schreef Coos het volgende:
Open maar vast een nieuw topic.
Goed idee!

Aan jou de eer.

pi_6169272
Ik lees net in de streamverslagen dat Jubitch nu weer de boterhammen met chocoladepasta loopt te verdelen, iedereen mag er één

MIJN GOD....... hoelang gaat ze nog verder met die zelfvernedering

Iedereen is een hoer, alleen de prijs is anders!
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 14:41:45 #136
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6169409
nee de vraag is: hoelang houden de andere bewoners dat vol?
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 15:18:53 #137
3542 Gia
User under construction
pi_6170192
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 14:33 schreef Remquito het volgende:
Ik lees net in de streamverslagen dat Jubitch nu weer de boterhammen met chocoladepasta loopt te verdelen, iedereen mag er één

MIJN GOD....... hoelang gaat ze nog verder met die zelfvernedering

Welnee, Daan was de broodjes aan 't verdelen.
Judith verdeelde de melk en karnemelk.

De heilige tweeëenheid.

dinsdag 8 oktober 2002 @ 15:28:46 #138
4139 Qt
Kjoetie
pi_6170381
Heb net pas alle verslagen van gisteren gelezen. Ze zijn weer mooi! En Gia.. wow, dat je al die vragen had.. jij kunt snel typen!!

Thnx dus allemaal

pi_6171198
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 15:18 schreef Gia het volgende:

[..]

Welnee, Daan was de broodjes aan 't verdelen.
Judith verdeelde de melk en karnemelk.

De heilige tweeëenheid.

Vlgs mij zat ze toch te zeiken over die chocoladepasta. Het ging allemaal veel te hard met die chocopasta naar Ju d'r zin. Kan me vergissen, maar ik dacht dat ze iets zei in de trant van "ieder een likje pasta" om het weer zo eerlijk mogelijk te verdelen.

Anyway, ze is constant over het eten bezig daar in de bunker.

Bollocks!
pi_6176259
geen streamers of staan de streams nog steeds op zwart en belazert Yorin de boel weer eens?:(
don't be sad ,don't be bleu Frankenstein was ugly too
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 21:07:23 #141
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6176510
i think so
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 21:43:02 #142
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6177219
Begint die Jubitch weer te zeiken over die drop.

Ze zit er echt mee

pi_6177928
Komt nou eindelijk een beetje aktie in dat zootje. Goed.
[url=http://www.slackware.com/]get slack[/url]
pi_6178089
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 22:15 schreef Sumer het volgende:
Komt nou eindelijk een beetje aktie in dat zootje. Goed.
Ik zou nog maar even niet ingrijpen als ik BB was, dan worden deze ruzies en irritatietjes nog wat verder bevordert. Groepen even zo laten (dat wordt steeds meer de ene groep tegen de andere), geen confrontaties, straffen of wisselingen, even in hun sop laten gaarkoken en er gaat nog wel wat gebeuren gok ik zo.
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 22:59:08 #145
521 ruby
Hell yeah!
pi_6179006
Judith is weer aardig op dreef. Ben benieuwd wanneer de echte uitbarsting zal plaatsvinden en dan bedoel ik ook een hele echte. Want wie houdt dat nou vol met zo'n gigantisch zeikwijf?
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 23:06:37 #146
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6179198
Jubitch denkt echt dat ze alles weet en denkt echt dat ze de goede fee is in het huis.

En die Lau is echt een zwakkeling, zo te horen heeft hij zich weer verloren gegeven aan Jubitch.Hij mag lekker op de grond slapen en geen droppies meer pakken. Anders word Jubitchje boos en dat Wil Lautje niet.

Lau : volgens mij ben jij degene die nog veel moet leren van moes.(en niet omgekeerd)
Want het is je 2e verlies van vandaag.

Judith durft sinds de aanvaringen geen woord meer te zeggen tegen Moes , maar met lau loopt ze te spelen.Jongen laat je niet fucken.

ik zie moes nu al lachen in zijn bedje(zijn 2 rivalen hebben ruzie)

dinsdag 8 oktober 2002 @ 23:08:01 #147
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6179230
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 22:59 schreef ruby het volgende:
Judith is weer aardig op dreef. Ben benieuwd wanneer de echte uitbarsting zal plaatsvinden en dan bedoel ik ook een hele echte. Want wie houdt dat nou vol met zo'n gigantisch zeikwijf?
Ik heb vooral het idee dat Laurens zich waanzinnig inhoudt en nog een keer zal exploderen. Hij viel net heel even uit zijn rol en spuwde bijna vuur.... Helaas wist hij zich weer onder controle te krijgen.
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 23:09:38 #148
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6179267
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:06 schreef IfULikeMe het volgende:
Judith durft sinds de aanvaringen geen woord meer te zeggen tegen Moes , maar met lau loopt ze te spelen.Jongen laat je niet fucken.
Dat doet ze wel tegen Laurens omdat ze hem wel mag. Ze zegt nu niets meer tegen Mustapha omdat ze hem gewoon niet de moeite waard meer vindt (zegt ze zelf ook)
pi_6179370
Ik zeg niet dat Judith niet doorzeurt zo af en toe maar ik vind wel dat ze wel openlijk zegt wat een ander voor zich houdt en stiekem met een ander over roddelt.
Ze zegt duidelijk tegen Laurens dat ze vindt dat hij met twee maten meet, dat als Stefan en mustapha bijvoorbeeld bepaalde dingen doen dat hij daar wl over valt en bijvoorbeeld met Martijn en Bram niet.
Dat ziet ze toch echt goed hoor.
En Laurens schrok behoorlijk van die open aanval van Judith want ze zette hem wel even te kijk zo en ik vond echt dat ze daar gelijk in had.
Laurens wil het liefst dat ze haar mond houdt omdat wij als kijker natuurlijk ook wel horen wat ze allemaal tegen hem zegt en dat liegt er niet om.
Laurens is niet zo eerlijk als hij zich voor doet en daar komt Judith beetje bij beetje achter.
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 23:24:37 #150
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6179614
Ghehehe...val je na 40 dagen streamen toch eindelijk weer eens een keer in de prijzen Scan.

Ben overigens wel benieuwd wat de BB-red hiervan gaat uitzenden.

dinsdag 8 oktober 2002 @ 23:24:47 #151
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6179622
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:14 schreef yantjes het volgende:
Ik zeg niet dat Judith niet doorzeurt zo af en toe maar ik vind wel dat ze wel openlijk zegt wat een ander voor zich houdt en stiekem met een ander over roddelt.
Ze zegt duidelijk tegen Laurens dat ze vindt dat hij met twee maten meet, dat als Stefan en mustapha bijvoorbeeld bepaalde dingen doen dat hij daar wl over valt en bijvoorbeeld met Martijn en Bram niet.
Dat ziet ze toch echt goed hoor.
En Laurens schrok behoorlijk van die open aanval van Judith want ze zette hem wel even te kijk zo en ik vond echt dat ze daar gelijk in had.
Laurens wil het liefst dat ze haar mond houdt omdat wij als kijker natuurlijk ook wel horen wat ze allemaal tegen hem zegt en dat liegt er niet om.
Laurens is niet zo eerlijk als hij zich voor doet en daar komt Judith beetje bij beetje achter.
Klopt helemaal! Judith heeft best gelijk dat niemand een bek opentrekt en het altijd van haar moet komen. Alleen Judith valt ook over de kleine dingetjes... en dat komt dan heel zeurderig over. Als ze zich zou beperken tot de echte grote ergernissen was het een stuk beter!
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 23:26:18 #152
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6179657
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:24 schreef Jappie het volgende:
Ghehehe...val je na 40 dagen streamen toch eindelijk weer eens een keer in de prijzen Scan.
Is al wel vaker gebeurd hoor! Er zijn al tal van leuke discussies geweest terwijl ik net aan het streamen was. Dit is eigenlijk de zoveelste al.
pi_6179847
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:24 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Klopt helemaal! Judith heeft best gelijk dat niemand een bek opentrekt en het altijd van haar moet komen. Alleen Judith valt ook over de kleine dingetjes... en dat komt dan heel zeurderig over. Als ze zich zou beperken tot de echte grote ergernissen was het een stuk beter!

Klopt ook, maar als niemand ook eens een keer wat zegt ga je misschien ook al snel bij het minste of geringste wat er dan de volgende keer gebeurt voledig over de rooie!
Heb ook het idee dat ze erzelf doodvermoeid van raakt, heb het idee dat ze al gauw denkt dat alle verantwoordelijkheid op haar schouders rust.
Ze zou zich soms eens wat meer moeten in houden en de anderen het zelf moeten laten opknappen.

Neem Daniela, achter iemands rug zegt ze alles maar recht in iemands gezicht zegt ze niets...dat vind ik nou laf.

dinsdag 8 oktober 2002 @ 23:37:18 #154
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6179896
Hmm..nou de evt ( krenten in de pap ) vervolggesprekken lezen we morgen wel weer.

Streamers van vandaag en evt streamers van vannacht cq morgen...u word weer bedankt.

dinsdag 8 oktober 2002 @ 23:41:55 #155
6941 APK
Factual, I think.
pi_6179993
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:24 schreef scanman01 het volgende:
En ze zou het wat aardiger aan moeten pakken, het komt altijd zo rottig haar muiltje uit.
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 23:43:08 #156
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6180016
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:41 schreef APK het volgende:
En ze zou het wat aardiger aan moeten pakken, het komt altijd zo rottig haar muiltje uit.
Inderdaad! Maar dat levert dan weer wel leuke tv/streams op
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 23:51:27 #157
521 ruby
Hell yeah!
pi_6180232
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb vooral het idee dat Laurens zich waanzinnig inhoudt en nog een keer zal exploderen. Hij viel net heel even uit zijn rol en spuwde bijna vuur.... Helaas wist hij zich weer onder controle te krijgen.
Dat is nou jammer, want het moet natuurlijk wel een keer fout gaan. En anders grijpt Hummie maar in hoor! Die heeft vast nog wel wat in petto.
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 23:51:41 #158
6941 APK
Factual, I think.
pi_6180239
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:43 schreef scanman01 het volgende:
Inderdaad! Maar dat levert dan weer wel leuke tv/streams op
Gelukkig wel, ik zit me de laatste tijd weer wild te ergeren en meteen vind ik de uitzendingen weer leuk.
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 23:53:33 #159
521 ruby
Hell yeah!
pi_6180266
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:41 schreef APK het volgende:
Dat is ook haar probleem ja. Als alles met zo'n zeikgeluid gebracht wordt, worden mensen vanzelf kotsmisselijk van dat geleuter. Ik wel in ieder geval.
Prima als je assertief bent en voor je zelf opkomt, maar je hoeft niet te overdrijven. Je kunt ook te ver gaan.
pi_6180300
Laurens, Daan en Judith weer aan het roddelen
  dinsdag 8 oktober 2002 @ 23:57:00 #161
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6180344
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:55 schreef yantjes het volgende:
Laurens, Daan en Judith weer aan het roddelen
Hoe weet je dat?
pi_6180383
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:57 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?

Van de livestreams
  woensdag 9 oktober 2002 @ 00:03:34 #163
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6180455
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:59 schreef yantjes het volgende:
Van de livestreams
Waarom schrijf je geen verslagen dan ?? (zomaar een ideetje )
pi_6180495
Weet niet of ik dat wel kan en zo snel kan ik nou ook weer niet typen
pi_6180541
Probeer het nou maar.

Als het nix is edit ik je berichten wel,
maar ik weet zeker dat dat niet nodig is

't gaat om hoe je ermee omgaat
  woensdag 9 oktober 2002 @ 00:23:17 #166
521 ruby
Hell yeah!
pi_6180797
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 00:00 schreef APK het volgende:
Judith: Ik vind er echt heel leuk (Margriet) Maar ik ga toch een keer iets over haar onsportiviteit zeggen. (Ging over de dansbattle.)
Wat heeft Margriet nu weer niet goed gedaan volgens onze zeikdoos?
quote:
Daniela: Ik vind het echt heel knap dat je dat kunt zeggen. Ik heb het gevoel dat ik echt ben, maar dat heb ik niet bij iedereen.

Daniela echt? Hoe ze daar nou weer bij komt. Ik vind het maar een actrice met haar toneelspel.

woensdag 9 oktober 2002 @ 00:25:40 #167
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6180827
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 00:23 schreef ruby het volgende:
Daniela echt? Hoe ze daar nou weer bij komt. Ik vind het maar een actrice met haar toneelspel.
Ja, maar jij kent haar niet van voor BB ... en ze kent zichzelf wel.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 00:29:30 #168
521 ruby
Hell yeah!
pi_6180880
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 00:25 schreef scanman01 het volgende:
Ja, maar jij kent haar niet van voor BB ... en ze kent zichzelf wel.
Dat zal best, maar ik als toeschouwer van deze dagelijkse soap vind haar een aandachtsgeile dramaqueen die op elk moment kan huilen en een tel later weer lacht.

Nu ga ik echt maar eens pitten.

woensdag 9 oktober 2002 @ 00:31:01 #169
6941 APK
Factual, I think.
pi_6180899
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 00:23 schreef ruby het volgende:
Wat heeft Margriet nu weer niet goed gedaan volgens onze zeikdoos?

Dat Margriet in de schaduw stond en dus voordeel had. (Lijkt mij slim ipv onsportief.) Ze had nog een aantal dingen gezegd maar die hoorde ik niet.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 00:33:23 #170
521 ruby
Hell yeah!
pi_6180937
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 00:31 schreef APK het volgende:
Dat Margriet in de schaduw stond en dus voordeel had. (Lijkt mij slim ipv onsportief.) Ze had nog een aantal dingen gezegd maar die hoorde ik niet.
Weet je APK, Ik ben bang dat ik nu last heb van een maagzweer en dat terwijl ik niet eens in het BB huis zit. En daar is Judith de schuld van! Kun je nagaan wat voor invloed ze heeft op mijn gestel.

Om gek van te worden.

woensdag 9 oktober 2002 @ 00:39:50 #171
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6181030
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 00:33 schreef ruby het volgende:
Weet je APK, Ik ben bang dat ik nu last heb van een maagzweer en dat terwijl ik niet eens in het BB huis zit. En daar is Judith de schuld van! Kun je nagaan wat voor invloed ze heeft op mijn gestel.
Dat gevoel heb ik met Laurens
  woensdag 9 oktober 2002 @ 01:01:53 #172
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6181366
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 00:58 schreef APK het volgende:
Arthur: Jongens, ik ga mijn bed in, misschien krijgen we morgen wel een battle en daar moeten we wel klaar voor zijn. (Nog 4 uurtjes slaap. )
Wat bedoel je APK... Komt er een battle om 5 uur... of hoop je dat?
pi_6181456
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 01:01 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Om 05:00 wordt aan de bewoners bekend gemaakt dat Mustapha de meest favoriete bewoner is.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  woensdag 9 oktober 2002 @ 01:09:03 #174
6941 APK
Factual, I think.
pi_6181457
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht dat ze morgen naar de studio moesten, of is dat overmorgen
pi_6181505
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 01:09 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Om 05:00 wordt aan de bewoners bekend gemaakt dat Mustapha de meest favoriete bewoner is.

Met de camera's vanuit alle hoeken op Judith.
pi_6181519
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 01:09 schreef APK het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze morgen naar de studio moesten, of is dat overmorgen

Is het al bekend wie er mee gaan doen?
  woensdag 9 oktober 2002 @ 01:20:23 #177
6941 APK
Factual, I think.
pi_6181576
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 01:14 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Is het al bekend wie er mee gaan doen?
Nee nog niet, ze worden om 5 uur wakker gemaakt en dan wordt verteld wie mee naar de studio 'mag'.
(Ik ga deze week voor de tweede keer naar dat programma kijken. Ik kan die nep Anne Robinson met d'r overslaande stem niet uitstaan, maar dit wil ik niet missen. )
  woensdag 9 oktober 2002 @ 01:22:42 #178
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6181596
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 01:20 schreef APK het volgende:
Nee nog niet, ze worden om 5 uur wakker gemaakt en dan wordt verteld wie mee naar de studio 'mag'.
Ik weet niet hoelang ze dan weg zijn, maar in die tussentijd valt er niet veel te streamen....
Had ik bij Starmaker ook al zo de pest aan... dat ze soms het huis uit gingen

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 09-10-2002 01:23]

woensdag 9 oktober 2002 @ 01:22:51 #179
6941 APK
Factual, I think.
pi_6181598
quote:
Woensdag 9 oktober wordt een speciale dag voor de bewoners van het 'Big Brother'-huis. Alsof een huis vol camera's nog niet genoeg is, worden negen van de dertien bewoners van het 'Big Brother'-huis deze dag nog eens stevig onder vuur genomen in het RTL 4-programma 'De Zwakste Schakel'. In de reguliere uitzending van 'Big Brother' op woensdag 9 oktober om 19.00 uur, kan de kijker zien hoe de negen bewoners voor het eerst buiten het huis treden en hoe deze bijzondere opnamedag verloopt.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 01:24:28 #180
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6181613
Dat dat morgen was wist ik wel, maar niet dat ze er dan al om 5 uur uit moeten.... Wat zullen ze lekker wakker zijn dan Geen ideale start voor een programma als De zwakste schakel
pi_6181642
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 01:20 schreef APK het volgende:

[..]

(Ik ga deze week voor de tweede keer naar dat programma kijken. Ik kan die nep Anne Robinson met d'r overslaande stem niet uitstaan, maar dit wil ik niet missen. )

Wanneer wordt dat programma uitgezonden APK?

bvd.

woensdag 9 oktober 2002 @ 01:27:37 #182
6941 APK
Factual, I think.
pi_6181657
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Dat dat morgen was wist ik wel, maar niet dat ze er dan al om 5 uur uit moeten.... Wat zullen ze lekker wakker zijn dan Geen ideale start voor een programma als De zwakste schakel
Daarom was het ook wel lullig dat ze om 0.30u wakker werden gemaakt om die doos met batterijen te zoeken.
Dennis lag geloof ik al 2 uur te slapen.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 01:27:41 #183
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6181658
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 01:24 schreef scanman01 het volgende:
scanman jij maakt altijd van die leuke polls is het een idee om hier een poll van te maken?
  woensdag 9 oktober 2002 @ 01:28:24 #184
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6181668
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 01:27 schreef Anzjie het volgende:
scanman jij maakt altijd van die leuke polls is het een idee om hier een poll van te maken?
Hoe bedoel je?
  woensdag 9 oktober 2002 @ 01:30:02 #185
6941 APK
Factual, I think.
pi_6181689
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 01:26 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Wanneer wordt dat programma uitgezonden APK?

bvd.

Vrijdag 21.30u RTL4.

Geen dank.

woensdag 9 oktober 2002 @ 01:50:28 #186
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6181875
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 01:49 schreef APK het volgende:
Margriet hoestte.
Ik dacht al even dat er niets meer gebeurde in het huis....
(had je daar geen screenshotje bij?)
  woensdag 9 oktober 2002 @ 01:52:14 #187
6941 APK
Factual, I think.
pi_6181885
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 01:50 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht al even dat er niets meer gebeurde in het huis....
(had je daar geen screenshotje bij?)
Het was een kort kuchje, net gemist.
Volgende keer zal ik proberen een MP3-tje te maken.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 01:54:58 #188
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_6181909
margriet kuchte....

en daar vlieg ik dan als een naar nieuws snakkende junk op af als ik
zie dat de streamverslagen omhoog zijn in de lijst....

moet hulp gaan zoeken.

Oh.
Ok.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 01:55:02 #189
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6181910
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 01:52 schreef APK het volgende:
Het was een kort kuchje, net gemist.
Volgende keer zal ik proberen een MP3-tje te maken.
Kijk.. zo wordt zelfs een kuchje nog leuk
Als er nog iemand anders kucht of kreunt, laat het ons weten!!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 01:57:59 #190
6941 APK
Factual, I think.
pi_6181930
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 01:54 schreef LouLou het volgende:
margriet kuchte....

en daar vlieg ik dan als een naar nieuws snakkende junk op af als ik
zie dat de streamverslagen omhoog zijn in de lijst....

Toch weer 11 extra views op dit heidense tijdstip.
pi_6182024
Phew, finally got through it all!

Thanks you lot !

woensdag 9 oktober 2002 @ 02:17:54 #192
37735 Icy
Beware of the ruins
pi_6182046
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 01:57 schreef APK het volgende:

[..]

Toch weer 11 extra views op dit heidense tijdstip.

Nou nou zo heidens is die tijd toch niet????

Seeya
Icy
Icy
  woensdag 9 oktober 2002 @ 02:20:13 #193
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6182056
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 02:17 schreef Icy het volgende:
Nou nou zo heidens is die tijd toch niet????

Seeya
Icy
Jawel.. gelovigen liggen op dit tijdstip altijd al te pitten....
  woensdag 9 oktober 2002 @ 09:21:16 #194
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6182916
Alle streamers, reuze bedankt voor het streamen gisteren.
Ik hoop dat jullie vandaag ook weer goed jullie best doen.
Ik ben namenlijk de hele dag weg naar golfsponsordag en ik wil vanavond genieten van jullie verslagen.
eurobilltracker.com
  woensdag 9 oktober 2002 @ 11:49:46 #195
6941 APK
Factual, I think.
pi_6184754
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 09:21 schreef bunnyma het volgende:
Ik hoop dat jullie vandaag ook weer goed jullie best doen.
Ik ben namenlijk de hele dag weg naar golfsponsordag en ik wil vanavond genieten van jullie verslagen.
De bewoners -op drie na- zijn ook weg, dus ik vrees het ergste.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 12:43:45 #196
37735 Icy
Beware of the ruins
pi_6185546
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 02:20 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Jawel.. gelovigen liggen op dit tijdstip altijd al te pitten....

Ja eigenlijk heb je gelijk.. Ik ben een soort ongelovig nachtdier<vvveg>
Icy
Icy
pi_6187489
Zijn ze al voor de opnames uit het huis?
pi_6187603
ja dus blijkbaar
pi_6187609
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 14:15 schreef yantjes het volgende:
Zijn ze al voor de opnames uit het huis?
Om 10 voor 2 vroeg Martijn aan Arthur hoe laat het was. Toen hij de tijd wist zei Martijn: Ow, dan zijn ze al 8 uur weg. Ze zullen zo wel terug komen.

Dus om ca 6 uur vanochtend zijn ze vertrokken.

pi_6188116
Ze zijn weer terug
pi_6189051
Door scanman01 - woensdag 9 oktober 2002 15:09

De bewoners zijn weer terug.
Ik hoor nog niemand iets zeggen over het programma.

--------------------------------------------------

Als ik het goed begrepen heb mogen ze niets zeggen tot zaterdag

[Dit bericht is gewijzigd door late_vogel op 09-10-2002 15:20]

pi_6189106
Ik ben weer bijgelezen
Heb weer gesmuld, met name van de steeds verder oplopende irritaties
Ben benieuwd wanneer ze elkaar de hersens gaan inslaan.

Streamers, bedankt!

Bollocks!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 15:20:45 #203
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6189155
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 15:17 schreef late_vogel het volgende:
Als ik het goed begrepen heb mogen ze niets zeggen tot zaterdag
Ah.. dat wist ik niet, maar zal wel zijn omdat ze de uitslag nog niet mogen verraden ofzo....
pi_6189257
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 15:20 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ah.. dat wist ik niet, maar zal wel zijn omdat ze de uitslag nog niet mogen verraden ofzo....

Ben wel benieuwd of ze het vol houden.
Staat misschien ook een sanctie op als ze iets loslaten
  woensdag 9 oktober 2002 @ 15:40:37 #205
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6189657
Ik hoor nu Jubitch WEER roddelen met daan.
En het gaat over Zwakste schakel
En ik het zo een vermoeden dat het over margriet of Jeanneta gaat.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 15:51:54 #206
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6189973
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 15:40 schreef IfULikeMe het volgende:
Ik hoor nu Jubitch WEER roddelen met daan.
En het gaat over Zwakste schakel
En ik het zo een vermoeden dat het over margriet of Jeanneta gaat.
Tik even een verslagje dan!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 16:11:51 #207
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6190572
Maar ik versta het niet zo goed en mijn nederlands was volgens sommige niet zo goed.
Dus is geen goed idee!

Volgende keer misschien

woensdag 9 oktober 2002 @ 16:28:04 #208
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6191055
De bewoners hebben maar heel weinig slaap gehad vannacht, dus dat belooft niet veel goeds voor vanavond!
pi_6191140
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 16:28 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners hebben maar heel weinig slaap gehad vannacht, dus dat belooft niet veel goeds voor vanavond!
Dan moet bb juist NU nog ff een leuk dillema/confrontatie erin gooien
  woensdag 9 oktober 2002 @ 16:31:43 #210
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_6191149
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 16:11 schreef IfULikeMe het volgende:
Maar ik versta het niet zo goed en mijn nederlands was volgens sommige niet zo goed.
Dus is geen goed idee!

Volgende keer misschien

Jammer. Beter een 'slechte' streamer dan geen streamer. Mensen moeten niet zo zeiken; het blijft vrijwilligerswerk, dat streamen. En als mensen denken dat ze het beter kunnen doen ze het zelf maar.

Maarre, aangezien je nu waarschijnlijk de enige bent die naar de streams kijkt toch maar een verlagje tikken?

Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 16:36:06 #211
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6191252
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 16:31 schreef Tinkepink het volgende:
Maarre, aangezien je nu waarschijnlijk de enige bent die naar de streams kijkt toch maar een verlagje tikken?
Zit ik voor niets te tikken ofzo
pi_6191499
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 16:36 schreef scanman01 het volgende:

[..]

ik lees en je bent
  woensdag 9 oktober 2002 @ 16:49:27 #213
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_6191519
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 16:36 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb net alles doorgelezen

Vind het alleen erg jammer als iemand naar de streams zit te kijken, merkt dat er iets interessants aan de hand is, een tipje van de sluier oplicht, maar verder niet verslaat wat er gebeurt. Ik neem aan dat zelfs jij niet alle streams tegelijkertijd in de gaten kan houden!!

Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 17:45:03 #214
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6192455
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 16:49 schreef Tinkepink het volgende:
Vind het alleen erg jammer als iemand naar de streams zit te kijken, merkt dat er iets interessants aan de hand is, een tipje van de sluier oplicht, maar verder niet verslaat wat er gebeurt. Ik neem aan dat zelfs jij niet alle streams tegelijkertijd in de gaten kan houden!!
Helemaal eens!
  † In Memoriam † woensdag 9 oktober 2002 @ 17:59:45 #215
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6192734
Had ik eigenlijk iedereen al eens bedankt voor de geweldige streamverslagen tot nu toe?

Nee? Dan is in ieder geval nu: Bedankt, jongens (en meisjes ook!), ze zijn echt top!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 9 oktober 2002 @ 20:40:03 #216
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6196500
Go, Anzjie!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 20:40:25 #217
4139 Qt
Kjoetie
pi_6196510
Je gaat lekker Anzjie!

Edit: net als Bus watcher natuurlijk

woensdag 9 oktober 2002 @ 20:45:32 #218
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_6196642
Bij deze wil ik alle streamers bedanken voor het vele tik-werk! Dit jaar heb ik nauwelijks tijd voor BB en al helemaal niet om te streamen, dus het wordt zeer gewaardeerd!

pi_6196981
Bijna 2 dagen niet op het forum en ik haast een uur nodig om bij te lezen. Zalig!
Ik baal wel dat ik geen tijd meer heb om streamverslagen te maken, maar een welgemeend bedankje aan alle streamers zodat ik niets hoef te missen._O_
En Anzjie, leuk dat je het nu aandurft en het gaat hartstikke goed.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 22:07:34 #220
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6198697
Kom ik thuis, lees natuurlijk meteen de streamverslagen en wat zie ik........... Anzjie aan het streamen.
Heel goed Anzjie!!!!
eurobilltracker.com
pi_6198723
In het streamverslag zeg/typ anzjie:
Er is vanmiddag iets gebeurd, en Jeanette zit te vissen maar Mustapha laat niets los.

Ik denk/hoop inderdaad dat er iets is gebeurd vanmiddag en dat daarom iedereen een beetje geiriteerd is en loopt de balen,maar helaas ze laten niks los (tot nu toe )
Ik wordt wel erg aagje nu

*Anzjie top dat je probeerd je gaat super *

pi_6198762
Jaaa lekker om te lezen altijd die verslagen!
Switch time.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 22:11:36 #223
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6198791
Wat me tegenvalt is dat er helemaal niet gesproken wordt over wie er gewonnen heeft met de zwakste Schakel.
Als ik een beetje tussen de regels door lees van Anzjie maak ik op dat Moes er al vlug uitgestemd is door de anderen.
Ook denk ik dat Judith dus ver is gekomen, omdat Moes over haar zegt dat niemand haar durft te nomineren.

Zelf denk ik dat Geesje gewonnen heeft, maar vraag me niet waarom.

eurobilltracker.com
pi_6198874
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 22:11 schreef bunnyma het volgende:
Wat me tegenvalt is dat er helemaal niet gesproken wordt over wie er gewonnen heeft met de zwakste Schakel.
Als ik een beetje tussen de regels door lees van Anzjie maak ik op dat Moes er al vlug uitgestemd is door de anderen.
Ook denk ik dat Judith dus ver is gekomen, omdat Moes over haar zegt dat niemand haar durft te nomineren.

Zelf denk ik dat Geesje gewonnen heeft, maar vraag me niet waarom.

Ze mogen er niet over praten tot zaterdag!
Maar of ze het vol houden....hoop van niet want er kan wel eens een sanctie opstaan (denk ik )
  woensdag 9 oktober 2002 @ 22:23:36 #225
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6199106
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 22:14 schreef late_vogel het volgende:

[..]

Ze mogen er niet over praten tot zaterdag!
Maar of ze het vol houden....hoop van niet want er kan wel eens een sanctie opstaan (denk ik )

Ik wist niet dat ze er niet over mochten praten daarom vond ik het al zo vreemd, en tot zaterdag zullen ze inderdaad wel niet volhouden vooral niet als er iets vervelends gebeurd is, zoals Moes zegt.
Daniela en Judith zullen dan wel weer dan fluisteren.
eurobilltracker.com
  woensdag 9 oktober 2002 @ 22:28:05 #226
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6199239
Ik moet altijd lachen om de verslagen van Bus watcher.

Hij begint zijn verslag altijd met "moest mijn pc opnieuw starten"

Ik zie hem dan al verwoed bezig om alles weer aan de praat te krijgen.
Beetje oud ding, Bus watcher????

eurobilltracker.com
  woensdag 9 oktober 2002 @ 22:29:35 #227
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6199276
Een tip van de sluier? Uit de streamverslagen:
quote:
"Juud is hier de baas en niemand durft op haar te stemmen!", zegt Mustapha.
"Oh nee!", reageert Jeanette meteen. "Let maar eens op!"
  woensdag 9 oktober 2002 @ 22:31:53 #228
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6199341
Pffffft best wel moeilijk hoor..!! Nu heb ik nog meer respect voor de streamers...
Ik vond het wel leuk om te doen. en jullie allemaal bedankt voor de leuke reacties
Succes voor de volgende streamers..!!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 22:34:45 #229
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6199434
Waarom gaaT moes met Geesje DBK in????
eurobilltracker.com
  woensdag 9 oktober 2002 @ 22:35:23 #230
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6199454
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 22:23 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Ik wist niet dat ze er niet over mochten praten daarom vond ik het al zo vreemd, en tot zaterdag zullen ze inderdaad wel niet volhouden vooral niet als er iets vervelends gebeurd is, zoals Moes zegt.
Daniela en Judith zullen dan wel weer dan fluisteren.

Ja volgens mij is er wel wat gebeurd.

En ik zoals ik eerder heb gezegd , de ant-moes pact heeft zich ook tijdens Zwakste schakel voorgedaan, denk ik.

woensdag 9 oktober 2002 @ 22:36:18 #231
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6199478
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Een tip van de sluier? Uit de streamverslagen:
[..]
Datzelfde zei ik ook al Scanman!!
Het was mij ook opgevallen
eurobilltracker.com
pi_6199483
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 22:34 schreef bunnyma het volgende:
Ik denk dat ze daarheen moesten i.v.m kletsen over de zwakste schakel
  woensdag 9 oktober 2002 @ 22:37:35 #233
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6199521
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 22:35 schreef IfULikeMe het volgende:

[..]

Ja volgens mij is er wel wat gebeurd.

En ik zoals ik eerder heb gezegd , de ant-moes pact heeft zich ook tijdens Zwakste schakel voorgedaan, denk ik.

Dat maak ik tenminste op uit de streamverslagen.
eurobilltracker.com
  woensdag 9 oktober 2002 @ 22:41:40 #234
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6199628
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 22:34 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb tijdens het streamen wel gemerkt dat er vanmiddag iets gebeurd is. Een aanvaring, ik kreeg alleen niet duidelijk wat er gande was... Toch wel leuk hoor dat streamen, je hoort wel heel veel zo...
  woensdag 9 oktober 2002 @ 22:42:09 #235
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6199645
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 22:36 schreef bunnyma het volgende:
Datzelfde zei ik ook al Scanman!!
Het was mij ook opgevallen
Dat heb ik dan gemist. Ik zie het in ieder geval nergens staan.

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 09-10-2002 22:42]

woensdag 9 oktober 2002 @ 22:42:23 #236
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6199649
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 22:41 schreef Anzjie het volgende:

[..]

Ik heb tijdens het streamen wel gemerkt dat er vanmiddag iets gebeurd is. Een aanvaring, ik kreeg alleen niet duidelijk wat er gande was... Toch wel leuk hoor dat streamen, je hoort wel heel veel zo...

Dus je gaat het meer doen Anzjie???
eurobilltracker.com
  woensdag 9 oktober 2002 @ 22:43:29 #237
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6199671
Geesje heet gewonnen
en moes is er als een van de eerste uitgekickt.
En geesje voelt zich schuldig

dat denk ik

woensdag 9 oktober 2002 @ 22:46:56 #238
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6199749
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 22:42 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat heb ik dan gemist. Ik zie het in ieder geval nergens staan.

In een andere context, Scanman.
Ik had eruit gehaald dat Judith vanmiddag tijdens De Schakel ook al niet genomineerd was en dat Moes daarom er van uitging dat ze hier ook wel niet genomineerd zou worden.

Zijn de mensen dan soms bang voor haar uitvallen als ze erachter komt wie haar genomineerd hebben???

eurobilltracker.com
  woensdag 9 oktober 2002 @ 22:58:58 #239
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6200062
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 22:46 schreef bunnyma het volgende:
In een andere context, Scanman.
Ik had eruit gehaald dat Judith vanmiddag tijdens De Schakel ook al niet genomineerd was en dat Moes daarom er van uitging dat ze hier ook wel niet genomineerd zou worden.

Zijn de mensen dan soms bang voor haar uitvallen als ze erachter komt wie haar genomineerd hebben???

Wat ik bedoelde was dat Jeanette min of meer liet doorschemeren dat zij Judith wel degelijk gaat nomineren!
pi_6200069
haha ik ga wel kijken naar de zwakste schakel en ff goed opletten op al die bewonertjes.
Slinkse blikken enzo bij het stemmen
Switch time.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 23:00:16 #241
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6200094
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 22:58 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Wat ik bedoelde was dat Jeanette min of meer liet doorschemeren dat zij Judith wel degelijk gaat nomineren!

Dat geloof ik zeker en Moes nomineert haar ook.

Maar valt dit gesprek niet onder bedekte stemafspraken!!

eurobilltracker.com
pi_6200101
Getver de getver, nu wordt ik zowaar nieuwsgierig naar wat er is voorgevallen bij het zwakste schakel gedoe.

Heeft Hummie toch aan het langste eind getrokken.

woensdag 9 oktober 2002 @ 23:01:54 #243
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6200142
Wat er ook gebeurd is...het moet best wel heftig zijn geweest, afgaande op al het geheimzinnige geleuter en de tranen van Mus nu.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 23:03:16 #244
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6200180
Jankt Geesje nu ook al????

Wat is er toch gebeurd???

eurobilltracker.com
  woensdag 9 oktober 2002 @ 23:05:06 #245
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6200229
Ik word gek, er is wat gebeurd.
Maar wat...............................
  woensdag 9 oktober 2002 @ 23:09:02 #246
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6200346
HHHEEEEE, Scanman zit moes nog steeds in de DBK??
eurobilltracker.com
pi_6200371
owjeee
Switch time.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 23:13:53 #248
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6200472
Ik denk toch dat de anti-pact moes emotioneel kapot gaat maken.

Jubitch blijkt geheime infiltranten te hebben in de bungelow, die moes kapot gaan maken.

Is de vrijwillige exit in zicht voor moes ?
Of komt moes terug met revanche?

woensdag 9 oktober 2002 @ 23:20:33 #249
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6200627
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 23:13 schreef IfULikeMe het volgende:

Jubitch blijkt geheime infiltranten te hebben in de bungelow, die moes kapot gaan maken.

?

Wie zijn dat dan?
Quincy en Carmen????
eurobilltracker.com
  woensdag 9 oktober 2002 @ 23:21:35 #250
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6200655
wie weet?
  woensdag 9 oktober 2002 @ 23:28:56 #251
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6200848
Ik denk dat de kijkcijfers van de Schakel wel omhoog zullen schieten de eerstkomende keer.

Wanneer komt dat eigenlijk?

eurobilltracker.com
pi_6200896
Vanavond toen Judith en Daniela aan het roddelen over Mus waren, kwam Ting erbij staan. Zij deed als duit in het zakje dat Mus vanochtend een deur voor haar neus had dichtgeslagen toen ze een gang inliepen, hij had niet op- of omgekeken. Of het voor of na de quiz was werd er niet bij gezegd.
Leek me toen ik streamde niet zo belangrijk, en dat is het misschien nu nog niet
  woensdag 9 oktober 2002 @ 23:32:45 #253
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6200947
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 23:28 schreef bunnyma het volgende:
Ik denk dat de kijkcijfers van de Schakel wel omhoog zullen schieten de eerstkomende keer.

Wanneer komt dat eigenlijk?

Vrijdag 21.30 maar we raken hier vreeeeeselijk offtopic.....

Gogo streamers...Ik weet (inmiddels uit ervaring) hoe zwaar jullie het hebben

pi_6200980
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 22:28 schreef bunnyma het volgende:
Ik moet altijd lachen om de verslagen van Bus watcher.

Hij begint zijn verslag altijd met "moest mijn pc opnieuw starten"

Ik zie hem dan al verwoed bezig om alles weer aan de praat te krijgen.
Beetje oud ding, Bus watcher????

Voor een computer is het een oud ding. Een Pentium 133 van februari 1997. Ik ben dan absoluut niet verwoed bezig, ik zit juist minuten lang te wachten tot Windows weer opgestart is. Ik vermeld het om te verklaren dat er een gat van vele minuten in het verslag zit. Ik kom er maar niet achter wat de oorzaak is. Ik krijg foutmeldingen m.b.t. de kernel en m.b.t. user.exe. Vandaag heb ik Windows 98 over de reeds geïnstalleerde versie geïnstalleerd. Ook heb ik de kapotte floppydrive vervangen door een werkende uit mijn 386. Het heeft allemaal niet geholpen. Het systeem is niet stabieler. Ik heb geen zin Windows schoon te installeren omdat ik dan alles opnieuw moet installeren terwijl ik van plan ben op korte termijn een nieuwe pc te kopen. Vandaag heeft mijn 17" monitor het trouwens begeven. Ik zit nu te kijken naar een 14" ruilmonitor die slechts 75 % van het scherm gebruikt. Ik werk nu op een resolutie van 640 x 480 en met twee lowbandstreams is het scherm al half vol. Het is een niet afgeschermde monitor waardoor er een bromtoon op de speakers zit. Desondanks ging het verslagen schrijven redelijk. Het zal wel volgende week worden voordat Samsung een vervangende monitor aflevert.

Ik heb de indruk dat Margriet en Judith slecht hebben gescoord bij De Zwakste Schakel. Margriet omdat Arthur zei dat als Margriet aan de andere kant terecht komt ze gesteund moet worden. Ik neem tenminste aan dat de verliezers van De Zwakste Schakel naar de bunker moeten op vrijdagavond of op zaterdag. Judith omdat ze tegen Laurens zei : Ik snap het niet van mezelf. Ik kan er niet over uit. Op grond van het hetgeen ze er voor zeiden dacht ik dat het over de quiz ging.

De afgelopen dagen vind ik BB4 leuker geworden. Ik heb het idee dat dat het nu pas echt begonnen is.

pi_6201054
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 23:35 schreef Bus watcher het volgende:

[..]

Voor een computer is het een oud ding. Een Pentium 133 van februari 1997. Ik ben dan absoluut niet verwoed bezig, ik zit juist minuten lang te wachten tot Windows weer opgestart is. Ik vermeld het om te verklaren dat er een gat van vele minuten in het verslag zit. Ik kom er maar niet achter wat de oorzaak is. Ik krijg foutmeldingen m.b.t. de kernel en m.b.t. user.exe. Vandaag heb ik Windows 98 over de reeds geïnstalleerde versie geïnstalleerd. Ook heb ik de kapotte floppydrive vervangen door een werkende uit mijn 386. Het heeft allemaal niet geholpen. Het systeem is niet stabieler. Ik heb geen zin Windows schoon te installeren omdat ik dan alles opnieuw moet installeren terwijl ik van plan ben op korte termijn een nieuwe pc te kopen. Vandaag heeft mijn 17" monitor het trouwens begeven. Ik zit nu te kijken naar een 14" ruilmonitor die slechts 75 % van het scherm gebruikt. Ik werk nu op een resolutie van 640 x 480 en met twee lowbandstreams is het scherm al half vol. Het is een niet afgeschermde monitor waardoor er een bromtoon op de speakers zit. Desondanks ging het verslagen schrijven redelijk. Het zal wel volgende week worden voordat Samsung een vervangende monitor aflevert.

Buswatcher ik ga nu met nog meer respect je streamverslagen lezen.......
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 23:39:29 #256
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6201098
Na dit hele technische verslag van Bus watcher, waar ik niet veel van begrijp, heb ik nog meer bewondering voor zijn streamverslagen.
eurobilltracker.com
  woensdag 9 oktober 2002 @ 23:52:09 #257
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6201394
weet al iemand wat er precies aan de hand is.

Moes is volgens mij aangepakt in dbk,

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')