Wanneer krijgen de BB-bewoners dit nieuws te horen??
Word het net als 11 september vorig jaar, of pas bij hun vertrek??
quote:Dat lijkt mij ook. Als dat niet zo is, vind ik dat BB wel hele rare dingen doet, als het om afschermen gaat.
Op zondag 6 oktober 2002 21:17 schreef marky het volgende:
Ik neem aan dat het vanavond nog zal worden medegedeeld. Ik neem aan dat ze de komende dagen toch ook weer gewoon willen gaan uitzenden en dan kunnen de bewoners toch ook rekening houden met de gevoelens in het land.
Edit: en dat was niet eenvoudig.. wat past er weinig tekst in zo'n titel
quote:Famillie krijgen ze ook te horen, dus ik neem aan Koninklijke famillie ook.
Op zondag 6 oktober 2002 21:29 schreef Fixxxer het volgende:
'k zou niet weten waarom ze dit zouden horen, dat is mijn mening althans.
quote:*mee eens is*
Op zondag 6 oktober 2002 21:29 schreef sillie het volgende:
Ik persoonlijk zou het zeer kwalijk vinden als ze het niet vertellen. Iedereen heeft recht op zulke informatie. Het zou toch van de zotte zijn als alleen de BB-bewoners de enigen zijn die hier niet van op de hoogte zijn.
quote:Niet mee eens, er komen al te veel berichten van buitenuit, kaartjes familie e.d. Dit heeft geen toegevoegde waarde, m.i. Niet voor de bewoners.....
Op zondag 6 oktober 2002 21:17 schreef marky het volgende:
Ik neem aan dat het vanavond nog zal worden medegedeeld. Ik neem aan dat ze de komende dagen toch ook weer gewoon willen gaan uitzenden en dan kunnen de bewoners toch ook rekening houden met de gevoelens in het land.
quote:Ik denk dat ze een stukje krijgen op video met het nodige nieuws.
Op zondag 6 oktober 2002 21:45 schreef Tovaho het volgende:[..]
Niet mee eens, er komen al te veel berichten van buitenuit, kaartjes familie e.d. Dit heeft geen toegevoegde waarde, m.i. Niet voor de bewoners.....
quote:oh ja en er zit koninklijk bloed in het BB huis
Op zondag 6 oktober 2002 21:35 schreef Golfen het volgende:[..]
Famillie krijgen ze ook te horen, dus ik neem aan Koninklijke famillie ook.
ik ben het eens met tovaho
quote:dat zou wel de ultieme torture zijn.. krijgen ze eindelijk een tv, is er niets op!
Op zondag 6 oktober 2002 22:29 schreef meneer draak het volgende:
vind eigenlijk wel dat ze een TV mogen hebben vanavond!
quote:Nee ik denk geen TV. Gewoon alleen het nieuws. Misschien de dag van de begravenis ofzo ook. Dat de bewoners daar ook rekening mee kunnen houden. Met feesten enzo.
Op zondag 6 oktober 2002 22:29 schreef meneer draak het volgende:
vind eigenlijk wel dat ze een TV mogen hebben vanavond!
Misschien krijgen ze morgen de bijlage van de Telegraaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |