3,99 die heb ik nuquote:Op maandag 30 december 2013 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Die van Duracell was vier euroOf drie.
Ik wil graag goed geluid jaquote:Op maandag 30 december 2013 14:28 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik dacht dat jij een audiofiel was, waarom koop je dan goedkope kabels
Dat doe je dus verkeerd, verkeerde prioriteiten en geen geduld om even een maand door te sparen zodat je wel kwaliteit kan kopen. Wat ik niet begrijp is waarom je dan die kabels blijft kopen bij de action, dat heeft je waarschijnlijk ook alweer 20 euro gekost.quote:Op maandag 30 december 2013 14:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die trek je niet kapot neeMaar het was bij mij meer zo van, ik heb een dure tv gekocht.. ik heb nu geen geld meer, dus ik moet wel ff een goedkope kabel kopen.
De volgende x dat die kabel van de Action kapot gaat koop ik een duurdere.
In de afgelopen 2,5 jaar.... ongeveer 12 euro zoiets, 4 kabels van 2 euro, en nu dezequote:Op maandag 30 december 2013 14:34 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat doe je dus verkeerd, verkeerde prioriteiten en geen geduld om even een maand door te sparen zodat je wel kwaliteit kan kopen. Wat ik niet begrijp is waarom je dan die kabels blijft kopen bij de action, dat heeft je waarschijnlijk ook alweer 20 euro gekost.
Vooral het laatste. Niet steeds alles snel-snel willen, niet alles kapot maken. Niet stelen. Niet dik zijn. Etc.quote:Op maandag 30 december 2013 14:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
In de afgelopen 2,5 jaar.... ongeveer 12 euro zoiets, 4 kabels van 2 euro, en nu deze
Maar misschien heb je gelijk, dat ik ook een duurdere kabel moet kopen i.v.m steviger materiaal, maar dat komt wel als deze kapot is
(Of ik moet gewoon wat minder lomp doen)
Het is niet helemaal onzin. Een goedkope kabel waar amper kwaliteitscontrole op zit zal eerder een beschadiging hebben dan een dure. Digitaal = doet het of doet het niet is ook niet waar, er bestaat zoiets als error-correctie. Als je kabel en connectoren van belabberde kwaliteit zijn kan het goed zijn dat de data niet helemaal intact aankomt. Je TV kan daarmee overweg, maar het kan wel zijn dat je dat terug gaat zien in het beeld of geluid.quote:Op maandag 30 december 2013 14:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik wil graag goed geluid jaMaar ik geloof niet in die gouden kabels geven beter geluid als zilveren kabels, of.. deze vergulde DIN plug is beter dan de standaard DIN plug. Dat zijn van die dingen die nergens op slaan.
Dat is waar natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2013 14:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het is niet helemaal onzin. Een goedkope kabel waar amper kwaliteitscontrole op zit zal eerder een beschadiging hebben dan een dure. Digitaal = doet het of doet het niet is ook niet waar, er bestaat zoiets als error-correctie. Als je kabel en connectoren van belabberde kwaliteit zijn kan het goed zijn dat de data niet helemaal intact aankomt. Je TV kan daarmee overweg, maar het kan wel zijn dat je dat terug gaat zien in het beeld of geluid.
Dat gezegd hebbende, die goedkope kabels van de Action doen het prima.
Lijkt me het beste inderdaadquote:Op maandag 30 december 2013 14:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die trek je niet kapot neeMaar het was bij mij meer zo van, ik heb een dure tv gekocht.. ik heb nu geen geld meer, dus ik moet wel ff een goedkope kabel kopen.
De volgende x dat die kabel van de Action kapot gaat koop ik een duurdere.
Laten we het hopenquote:Op maandag 30 december 2013 14:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Lijkt me het beste inderdaad. Maar wie weet heb je nu per ongeluk wel een goede te pakken en ben je er ook van af.
Pandawill.comquote:Op maandag 30 december 2013 15:08 schreef Mylene het volgende:
Ik snap alleen niet dat je 4 keer zo'n kabel koopt als het prut is. Als het na 1 keer al kapot gaat bij mij ga ik naar iets anders kijken. Iets duurder en wellicht beter.
Had ik ook hoor, ik had een USB stick in m`n voorste usb poort zitten, loop ik d`r tegenaan met m`n been, en raad eens? Allebei de USB aansluitingen kapot + de jacks.quote:Op maandag 30 december 2013 15:15 schreef RetRy32 het volgende:
Maar ipv dat er iets gebeurt met de kabels kanker ik met mijn 54kg de hele front van m'n PC eraf.
En je hebt niet gezegd in die winkel dat het snel stuk gaat?quote:
Nee, heb ik niet gedaan, als het nou om een product ging van enkele 10 tallen of 100en euro`s ja ok.. maar iets van 3 euro.quote:Op maandag 30 december 2013 16:57 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
En je hebt niet gezegd in die winkel dat het snel stuk gaat?
Zo weet de Action nooit dat ze rommel verkopen!
Pats!quote:Op maandag 30 december 2013 12:38 schreef Rectum het volgende:
[..]
God heeft voor Braddie ook onderdelen bij de Action gekocht.
Had die kabel dan maar gekocht dan had je nu niet zonder gezeten.quote:Op maandag 30 december 2013 14:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze probeerde me toen ik m`n nieuwe TV kocht bij de Scheer & Foppen nog een HDMI kabel van 49,95 aan te smeren want die was beter dan de 3 euro kabel van de Action
Tsja 50 kg die achter 'n kabeltje blijft haken of 200 kg, toch wel een verschil, zo moet je het zien.quote:Op maandag 30 december 2013 17:35 schreef Applecreampie het volgende:
Wat doe je met die kabels? Ik heb er ook 1 en die word dagelijks gebruikt en uit hdmi poorten getrokken. Ik struikel eroverheen, blijf er aan hangen. En dat op dagelijkse/wekelijkse basis. En hij doet het nog perfect.
Misschien zuigt jouw Action.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |