Dus als de prijs maar laag genoeg is dan is het niet erg om iemand te bedonderen?quote:Op maandag 30 december 2013 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje raar, er is niets mis met een zaak als de Action oid waarvan je gewoon weet dat het goedkope meuk is, je neemt zelf een beetje het risico of het werkt of niet meestal is het prima, soms ben je bekocht, maar dan voor een laag bedrag.
Ja en dat kan toch ook gewoon? Waar staat dat je geen garantie krijgt bij de Action?quote:Op maandag 30 december 2013 09:51 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Dus als de prijs maar laag genoeg is dan is het niet erg om iemand te bedonderen?
Als ik TS was zou ik terug gaan naar de winkel, een kabel hoort niet te breken als je er even tegen stoot wat de prijs er ook van is. Je mag van een Nederlandse winkel verwachten dat iets kwaliteit heeft, en het een redelijke tijd mee kan gaan.
Ik weet niet welke garantie de Action zelf heeft. Maar hij kan zich op de wettelijke Europese garantie beroepen.quote:Op maandag 30 december 2013 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja en dat kan toch ook gewoon? Waar staat dat je geen garantie krijgt bij de Action?
Waarom? Je koopt een HDMI kabel die het doet, niet een waarvan ze garanderen dat hij overal tegen kan. Als je dat wil koop je er dus maar een van meer dan 2,50.quote:Op maandag 30 december 2013 10:10 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ik weet niet welke garantie de Action zelf heeft. Maar hij kan zich op de wettelijke Europese garantie beroepen.
Veel kopers bij de Action zullen dit zien als het risico wat ze hebben genomen door het kopen van een goedkoop artikel. M.a.w. de prijs is niet van belang, maar het soort artikel is belangrijk.
De Action zal met een oplossing moeten komen en hem kabels moeten leveren die wel tegen een stootje kunnen.
Bij normaal gebruik hoort iets niet stuk te gaan. Hij heeft er toch geen gekke dingen mee gedaan?quote:Op maandag 30 december 2013 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom? Je koopt een HDMI kabel die het doet, niet een waarvan ze garanderen dat hij overal tegen kan. Als je dat wil koop je er dus maar een van meer dan 2,50.
Je brengt een Ferrari ook niet terug omdat hij minder tegen een stootje kan dan een Volvo oid.
Dat beweert hij altijd, maar toch gaat alles altijd kapot.quote:Op maandag 30 december 2013 10:20 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Bij normaal gebruik hoort iets niet stuk te gaan. Hij heeft er toch geen gekke dingen mee gedaan?
Met een Ferrari ga je geen terrein rijden omdat dit er niet voor gemaakt is, maar je mag wel verwachten dat het doet wat het doen moet bij normaal gebruik.
quote:Op maandag 30 december 2013 02:56 schreef Braddie het volgende:
maar waarom kunnen ze die kabeltjes niet iets steviger maken....
quote:Nou zijn ze maar 2,79 voor 2,5 meter.. Dus dat is inprincipe niks,
Dit. Bandenplakset van de Action gehaald en nog steeds "plezier" van. (hoewel er ik er niks aan vind, lekke banden plakken vandaar de aanhalingstekensquote:Op maandag 30 december 2013 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje raar, er is niets mis met een zaak als de Action oid waarvan je gewoon weet dat het goedkope meuk is, je neemt zelf een beetje het risico of het werkt of niet meestal is het prima, soms ben je bekocht, maar dan voor een laag bedrag.
Precies, meeste spul is prima zolang je weet dat je cheap shit koopt en het wat minder is dan duurdere spullen.quote:Op maandag 30 december 2013 11:15 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dit. Bandenplakset van de Action gehaald en nog steeds "plezier" van. (hoewel er ik er niks aan vind, lekke banden plakken vandaar de aanhalingstekens)
...en komt daarna in 'n mooi topic in V&A. Cycle of Braddie.quote:Op maandag 30 december 2013 10:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat beweert hij altijd, maar toch gaat alles altijd kapot.
quote:Op maandag 30 december 2013 02:56 schreef Braddie het volgende:
En nee, ik ga geen dure monster kabels kopen van 400 euro per meter omdat de kwaliteit dan "beter" is, het signaal is digitaal dat werkt, of niet.
God heeft voor Braddie ook onderdelen bij de Action gekocht.quote:Op maandag 30 december 2013 12:25 schreef BlueMage het volgende:
Bij Braddie gaat er iets fout met de signalen van en naar de hersenen volgens mij, anders krijg je dit soort dingen toch niet klaar.
quote:Op maandag 30 december 2013 02:58 schreef Zolder het volgende:
Sukkel die kabel plug je een keer in daarna blijf je er vanaf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |