* Uccie grijpt handje van Bennyquote:
quote:
Blufquote:Op maandag 30 december 2013 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ik een prijs win en ze draaien dit lied geef ik de prijs direct terug.
Verzin eens wat origineels.
quote:
Valt wel mee. Ik win toch nooit wat.quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 01:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een vriendin van me zegt zojuist dat ze Mart Smeets niet kent
Wie van jullie kent Mart Smeets niet? Even een test.
Nee en ja.quote:Op maandag 30 december 2013 01:14 schreef glittertje39 het volgende:
[..]wat een vraag...mag hopen dat het niet JE vriendin is en zo ja dan hoop ik voor je dat ze knap is
Iron Butterfly was nog niet klaar.quote:Op maandag 30 december 2013 01:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]Ga maar even fappen in je Dave Grohl topic tot dit bazen lied voorbij is
Ja die hoge noot is hoogquote:
Het is nachtquote:Op maandag 30 december 2013 01:15 schreef Cee het volgende:
Yoghurt en Mart Smeets in 1 topic, ik weet 't niet hoor.
Eloisequote:Op maandag 30 december 2013 01:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zo meteen hard meezingen met de 3j's watermensen watermeloenen ?
Watermeloenen? Ze komen toch niet uit de Bijlmerquote:Op maandag 30 december 2013 01:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zo meteen hard meezingen met de 3j's watermensen watermeloenen ?
dank je...quote:
Arbitraire post.quote:Op maandag 30 december 2013 01:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Watermeloenen? Ze komen toch niet uit de Bijlmer
/b ?quote:
Trustequote:
Trusten trouwensquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 01:19 schreef Uccie het volgende:
EEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Schreeuw jij nu iedereen in je omgeving wakker?quote:Op maandag 30 december 2013 01:19 schreef Uccie het volgende:
Een balansdagquote:Op maandag 30 december 2013 01:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Trusten trouwens
Mijn wekker staat op 6.52uivm balansen op werk, zal dan ook niet aanwezig kunnen zijn
Valt mee...buurman is nog wakker zie ikquote:Op maandag 30 december 2013 01:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schreeuw jij nu iedereen in je omgeving wakker?
Knop radio man, zeikerd.quote:Op maandag 30 december 2013 01:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zet hem wel weer aan bij Talk Talk
Zeker..draak van een plaat. Daarna gelukkig niets meer van de beste man gehoord.quote:Op maandag 30 december 2013 01:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Met goede rede naar beneden gezakt
Hij staat toch ook uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |