SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Voor het nageslacht namens Diaan73:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Wát? John Mayer vergelijken met Jimi Hendrix?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Is John Mayer ?
eindelijk kan ik hem ook eens maken
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Fraunde?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Oja, dit nummer.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Vloeibaar steenkolenduits FritsieOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik zei toch dat ik geen Duits kanquote:
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:GMTAquote:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Typisch iets voor vrouwen dus.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Is John Mayer zeker al gemaakt
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Waiting on the world to change"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
doe het dan ook nietquote:Op maandag 30 december 2013 00:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik geen Duits kan![]()
![]()
HIerna even helemaal los met Melissa
DDit dusquote:Op maandag 30 december 2013 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is John Mayer zeker al gemaakt
Gute nacht freunde! Es ist zeit für mich zu gehen. Zoiets volgens mij.quote:Op maandag 30 december 2013 00:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik geen Duits kan|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Prima steekproef, niks meer aan doen.quote:Op maandag 30 december 2013 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Typisch iets voor vrouwen dus.![]()
Zonde.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 30 december 2013 00:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is John Mayer zeker al gemaaktquote:Op maandag 30 december 2013 00:27 schreef Uccie het volgende:
Is John Mayer ?
eindelijk kan ik hem ook eens makenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
99 luftballons is als een hele prestatiequote:Op maandag 30 december 2013 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gute nacht freunde! Es ist zeit für mich zu gehen. Zoiets volgens mij."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Frtis[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 30 december 2013 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gute nacht freunde! Es ist zeit für mich zu gehen. Zoiets volgens mij.![]()
![]()
Je bent me voorquote:Maar ik zag je niet
Ja ach, je kan niet alles hebbenquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Vooral dat 99.quote:Op maandag 30 december 2013 00:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
99 luftballons is als een hele prestatie|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik wil heul nog niet wegquote:Op maandag 30 december 2013 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gute nacht freunde! Es ist zeit für mich zu gehen. Zoiets volgens mij.
Nee, dat probleem hoor ik vaker.quote:Op maandag 30 december 2013 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent me voorMaar ik zag je niet
quote:![]()
Jammer welquote:Op maandag 30 december 2013 00:28 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dan kunnen we lang wachten helaas."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op maandag 30 december 2013 00:29 schreef Mansjester het volgende:
Ik moest drie keer lezen voordat ik de "is John Mayer" grap snapte![]()
Ligt eraan of je het op zijn Nederlands of Engels doet
Is Mansjester?quote:Op maandag 30 december 2013 00:29 schreef Mansjester het volgende:
Ik moest drie keer lezen voordat ik de "is John Mayer" grap snapte
Rellende_Rotscholier
![]()
Dan ben je hier zeker voor het eerst.quote:Op maandag 30 december 2013 00:29 schreef Mansjester het volgende:
Ik moest drie keer lezen voordat ik de "is John Mayer" grap snapte![]()
Weet je toevallig waar Elvis?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Was ich noch zu sagen hatte dauert eine sigarette und ein letztes glas im stehen. Alleen dan bepaalde woorden nog met hoofdletters en sigaret schrijf je ook andersquote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Is it soooo hardddddddddd......*O*Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:
Ja, zodat je de goeie nummer meer waardeertquote:
Rellende_Rotscholier
![]()
Cigarette. Lachen man.quote:Op maandag 30 december 2013 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was ich noch zu sagen hatte dauert eine sigarette und ein letztes glas im stehen. Alleen dan bepaalde woorden nog met hoofdletters en sigaret schrijf je ook andersHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dit nummer is wel grappig, maar waarom zo hoog?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, dat is Engels.quote:Op maandag 30 december 2013 00:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Cigarette. Lachen man.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
549 -- 3JS - Watermensen 2008 30-dec 01.00-02.00"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit klinkt als Anouk.
Geen compliment.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Like the way i doooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Rellende_Rotscholier
![]()
Ook Duits.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Veel pottenkijkers.quote:Op maandag 30 december 2013 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer is wel grappig, maar waarom zo hoog?Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Daar heb je het wel voor nodig ja.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
553 -- Barry Ryan - Eloise 1968 30-dec 01.00-02.00
Leuke nacht voor Uc"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik heb het opgezocht: Zigarette is Duits.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Om 2u haak ik denk ik af...of half 3quote:Op maandag 30 december 2013 00:31 schreef FritsFlits het volgende:
553 -- Barry Ryan - Eloise 1968 30-dec 01.00-02.00
Leuke nacht voor UcOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Hij kan ook met mijn naamquote:
Dit nummer vind ik dan wel weer leuk. Gewoon leuk.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik vind dit nummer niet zo bijzonder. Ik zet het niet zelf op maar ik zet het ook niet af zegmaar"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
* FritsFlits haalt een kopjequote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Mooi tussennummertje, of voor op de achtergrond"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Jammer, had wel een hoge uithaal willen horenquote:Op maandag 30 december 2013 00:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Om 2u haak ik denk ik af...of half 3"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ben ik nou de enige die weer aan het zingen isquote:Op maandag 30 december 2013 00:33 schreef essnhills het volgende:
Mooi tussennummertje, of voor op de achtergrond
Rellende_Rotscholier
![]()
Ja, dat klinkt eigenlijk wel logischer.quote:Op maandag 30 december 2013 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht: Zigarette is Duits.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Lekkere bass.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Eloise ga ik wel meedoen nog.quote:Op maandag 30 december 2013 00:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jammer, had wel een hoge uithaal willen horenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Als het stil is hoor je meer dan wanneer iedereen zingtquote:Op maandag 30 december 2013 00:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die weer aan het zingen is
Ik denk hetquote:Op maandag 30 december 2013 00:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die weer aan het zingen is
Ik eet noodlesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb haar 1 keer gezien in HMH. Was een gezellige boel, en idd met veel damesstelletjes.Non possumus non loqui![]()
562 -- BAP - Kristallnach 1983 30-dec 00.00-01.00"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Vlinder = SCHMETTERLING! AARGHH.quote:Op maandag 30 december 2013 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt eigenlijk wel logischer.
Wat een agressieve taal zeg.
Nog leuke verhalen?quote:Op maandag 30 december 2013 00:34 schreef Knip het volgende:
Heb haar 1 keer gezien in HMH. Was een gezellige boel, en idd met veel damesstelletjes."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 00:34 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet noodlesWas gister nog een herhaling van een test van bij Kassa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kristalnach was toch ver voor 1983.....*geschiedenisboek checktquote:Op maandag 30 december 2013 00:34 schreef FritsFlits het volgende:
562 -- BAP - Kristallnach 1983 30-dec 00.00-01.00Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op maandag 30 december 2013 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vlinder = SCHMETTERLING! AARGHH.
Wat een agressieve taal zeg.Boudewijn de Groot heeft toch ooit Duits gezongen? Verdronken Schmetterling?
Met stoelen in de zaal. Dames bleven netjes zitten in plaats van lekker te gaan dansen.quote:Non possumus non loqui![]()
Ah, even terugkijken. Bedanktquote:Op maandag 30 december 2013 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was gister nog een herhaling van een test van bij Kassa.
Goed topic dit zeg, handig![]()
Saaiquote:Op maandag 30 december 2013 00:35 schreef Knip het volgende:
[..]
Met stoelen in de zaal. Dames bleven netjes zitten in plaats van lekker te gaan dansen."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Kristallnach
Disclaimer: Het nummer. Niet de nacht zelf.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
We are the champions...... * weer een beetje hysterisch wordtOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Gadverdamme, Queen
Even kijken of ik dit nummer ken"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit nummer is echt episch...kippenvel.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
* FritsFlits haalt alvast de dwangbuisquote:Op maandag 30 december 2013 00:36 schreef Uccie het volgende:
We are the champions...... * weer een beetje hysterisch wordt"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Goed dat je het zegt.quote:Op maandag 30 december 2013 00:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kristallnach
Disclaimer: Het nummer. Niet de nacht zelf.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Niet echt Noord-Duits wel?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Leuk nummer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hier heb ik op gestemd..goede tekst. Es ist taglich Kristallnacht.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
9 november is een dag van betekenis in de Duitse geschiedenis
1989 - Val van Berlijnse Muur
1938 - Kristalnacht
1923 - Bierkellerputch
1918 - Val van Duitse Keizer
Geweldige tekst van dit nummer btw.Non possumus non loqui![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 00:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier heb ik op gestemd..goede tekst. Es ist taglich Kristallnacht.Ik ben nog nooit Kristallnacht geweestquote:Op maandag 30 december 2013 00:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier heb ik op gestemd..goede tekst. Es ist taglich Kristallnacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op maandag 30 december 2013 00:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier heb ik op gestemd..goede tekst. Es ist taglich Kristallnacht.![]()
![]()
Dit is zo'n nummer dat ik altijd vergeet, maar als ik hoor meteen denk...wat is die toch goed.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik herken dit niet trouwens
quote:Op maandag 30 december 2013 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik ben nog nooit Kristallnacht geweest
Ik snap m niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wie zijn dit?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Kölsch is niet zo makkelijk nee.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Je hoeft dit nummer niet te verstaan om het te voelen.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Es ist taglich..quote:
iig goede momenten in '18 en '89!quote:Op maandag 30 december 2013 00:37 schreef Knip het volgende:
9 november is een dag van betekenis in de Duitse geschiedenis
1989 - Val van Berlijnse Muur
1938 - Kristalnacht
1923 - Bierkellerputch
1918 - Val van Duitse Keizer
Geweldige tekst van dit nummer btw.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
quote:quote:quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Redelijke dj, beetje cheesyquote:Op maandag 30 december 2013 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kölsch is niet zo makkelijk nee.![]()
![]()
Mwah.quote:Op maandag 30 december 2013 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kölsch is niet zo makkelijk nee.![]()
![]()
TT is wel een beetje raar met dit nummerquote:![]()
![]()
Ik denk hetquote:
Ja dat bedoel ikquote:
Het nummer heet trouwens Kristallnaach met 2 a's. Staat verkeerd op de top 2000 site.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die overgang...dit kan toch niet
Bedshaped is verreweg het beste wat Keane ooit heeft gedaan
561 -- Keane - Bedshapedquote:Op maandag 30 december 2013 00:42 schreef glittertje39 het volgende:
komende nummers zijn wat minder...
560 -- Birdy - People Help The People
559 -- Rihanna - Diamonds
558 -- Iron Butterfly - In A Gadda Da Vida"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Tot nummer 558quote:Op maandag 30 december 2013 00:42 schreef glittertje39 het volgende:
komende nummers zijn wat minder...
Rellende_Rotscholier
![]()
Nee, dat is Somewhere Only We Know.quote:Op maandag 30 december 2013 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedshaped is verreweg het beste wat Keane ooit heeft gedaanHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Alle Jaren werkt niet Pino[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 30 december 2013 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat is Somewhere Only We Know.
Jij bent programmeur?quote:Op maandag 30 december 2013 00:42 schreef Pino112 het volgende:
Voor onder andere Cnorrie:
http://pino112.nl/top2000/titel-dubbel
De nummers met dezelfde titel."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Het ziet ernaar uit dat ik voor het eerst in mijn leven iets van Rihanna ga horen. Ik blijf toch wel zitten voor de IJzeren SchmetterlingNon possumus non loqui![]()
Dat is helemaal juist.quote:Op maandag 30 december 2013 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat is Somewhere Only We Know.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Oh dit effect..ik ken dit liedje inderdaad wel.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Jackson Browne gaat maar mooi weg met z'n The Pretender.quote:Op maandag 30 december 2013 00:42 schreef Pino112 het volgende:
Voor onder andere Cnorrie:
http://pino112.nl/top2000/titel-dubbel
De nummers met dezelfde titel.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jaquote:Op maandag 30 december 2013 00:41 schreef Martinello het volgende:
Een minder geslaagd werkje van Keane wmb.
Keane vind ik erg leuk, maar dit vind ik niet zoveel aan"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op maandag 30 december 2013 00:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
561 -- Keane - Bedshaped
560 -- Birdy - People Help The People
559 -- Rihanna - Diamonds
558 -- Iron Butterfly - In A Gadda Da Vida![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat is Somewhere Only We Know.
Goed plan.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Shine bright like a diamondquote:Op maandag 30 december 2013 00:43 schreef Knip het volgende:
Het ziet ernaar uit dat ik voor het eerst in mijn leven iets van Rihanna ga horen. Ik blijf toch wel zitten voor de IJzeren Schmetterling
[..]
Nee, dat is Somewhere Only We Know.![]()
![]()
Bedshaped van Queen
557 Zij Marco Borsato
556 A Gentleman's Excuse Me Fish
555 We Are The Champions Queen
554 Love Hurts Nazareth
553 Eloise Barry Ryan
552 Such A Shame Talk Talk
551 Who'll Stop The Rain Creedence Clearwater Revival
550 Every Little Thing She Does Is Magic The Police
549 Watermensen 3JS
548 So Long Fischer-Z
547 I Heard It Through The Grapevine Creedence Clearwater Revival
546 Rain Down On Me Kane
545 Als Het Vuur Gedoofd Is Acda en De Munnik
544 Sharp Dressed Man ZZ Top[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oef. Wil je dat we je hand vasthouden?quote:Op maandag 30 december 2013 00:43 schreef Knip het volgende:
Het ziet ernaar uit dat ik voor het eerst in mijn leven iets van Rihanna ga horen.![]()
Overmorgen bestaat niet meer in 2013"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Wie gebruikt nou nog het woord 'nogal wiedes'Zo heet een restaurant hier..
557 Zij Marco Borsato
556 A Gentleman's Excuse Me Fish
555 We Are The Champions Queen
554 Love Hurts Nazareth
553 Eloise Barry Ryan
552 Such A Shame Talk Talk
551 Who'll Stop The Rain Creedence Clearwater Revival
550 Every Little Thing She Does Is Magic The Police
549 Watermensen 3JS
548 So Long Fischer-Z
546 Rain Down On Me Kane
544 Sharp Dressed Man ZZ Top
Waarom staat It's Late van Queen eigenlijk niet in de lijst? En March of the Black Queen?Non possumus non loqui![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Nogal wiedesquote:Op maandag 30 december 2013 00:45 schreef Dagoduck het volgende:
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Je bent zelf een nogal wiedes.quote:Op maandag 30 december 2013 00:45 schreef Dagoduck het volgende:
![]()
Piemel help de piemel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zing Eloise....maar dan krijg je Rain down on me er ook bijquote:Op maandag 30 december 2013 00:45 schreef FritsFlits het volgende:
Overmorgen bestaat niet meer in 2013
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit is heel erg vreemd.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Wie is Tessa?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Oef, ernstig.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
I want it allquote:Op maandag 30 december 2013 00:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zing Eloise....maar dan krijg je Rain down on me er ook bij"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
We Found Love vind ik stiekem wel goed.quote:Op maandag 30 december 2013 00:43 schreef Knip het volgende:
Het ziet ernaar uit dat ik voor het eerst in mijn leven iets van Rihanna ga horen. Ik blijf toch wel zitten voor de IJzeren SchmetterlingJust remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Oh je valt op mannenquote:
Rellende_Rotscholier
![]()
Ja, Calvin Harris. Die kan overal wat van maken.quote:Op maandag 30 december 2013 00:46 schreef Martinello het volgende:
[..]
We Found Love vind ik stiekem wel goed.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Zou raken.quote:
Met een brandblusser.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Mafklapperquote:Op maandag 30 december 2013 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zou raken.
Met een brandblusser.. Het niet zien
![]()
Dat je trouwens nog steeds haar als UI hebtquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ja sorryquote:
Nee eigenlijk niet
Rellende_Rotscholier
![]()
Wooowww... Userbash. Twee weken.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Omdat Tessaquote:Op maandag 30 december 2013 00:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat je trouwens nog steeds haar als UI hebt![]()
!
![]()
In een jaar onder mij zat iemand die best veel op haar leek ookquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Spannendquote:Op maandag 30 december 2013 00:45 schreef FritsFlits het volgende:
Overmorgen bestaat niet meer in 2013
Pics!quote:Op maandag 30 december 2013 00:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
In een jaar onder mij zat iemand die best veel op haar leek ook![]()
557 Zij Marco Borsato![]()
556 A Gentleman's Excuse Me Fish![]()
555 We Are The Champions Queen![]()
![]()
![]()
554 Love Hurts Nazareth![]()
553 Eloise Barry Ryan![]()
552 Such A Shame Talk Talk![]()
551 Who'll Stop The Rain Creedence Clearwater Revival![]()
![]()
550 Every Little Thing She Does Is Magic The Police![]()
549 Watermensen 3JS![]()
![]()
![]()
548 So Long Fischer-Z
546 Rain Down On Me Kane
544 Sharp Dressed Man ZZ Top
John Denver "On a jetplane" 3u-4u....wat zijn dat voor Transavia tijden
Eloise niet kennenquote:Op maandag 30 december 2013 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
557 Zij Marco Borsato![]()
556 A Gentleman's Excuse Me Fish![]()
555 We Are The Champions Queen![]()
![]()
![]()
554 Love Hurts Nazareth![]()
553 Eloise Barry Ryan![]()
552 Such A Shame Talk Talk![]()
551 Who'll Stop The Rain Creedence Clearwater Revival![]()
![]()
550 Every Little Thing She Does Is Magic The Police![]()
549 Watermensen 3JS![]()
![]()
![]()
548 So Long Fischer-Z
546 Rain Down On Me Kane
544 Sharp Dressed Man ZZ Top![]()
![]()
Love hurts ken je wel Dago[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 30 december 2013 00:48 schreef Mansjester het volgende:
Ik ga pitten jongens.
Veel luister- en vooral postplezier nog
Diamonds is echt irritant[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Toch altijd jammer dat de leuke nummers rond 4/5/6 uur 's nachts komen en de crap nu.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:zo fijn
quote:We gaan het zien. Zal ook wel.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik vind het deze nacht juist meevallen, maar een tiental nummertjes die ik moet missenquote:Op maandag 30 december 2013 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch altijd jammer dat de leuke nummers rond 4/5/6 uur 's nachts komen en de crap nu.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 30 december 2013 00:50 schreef Martinello het volgende:
[..]
Waar is Chris Brown als je hem nodig hebt.![]()
![]()
Daar een reclame variant in Noorwegen op gezien. Het ging over Yoghurt.quote:
In plaats van 'Love hurts!' werd er 'Yoghurt!' geroepen en bij iedere 'Yoghurt!' kwam er een andere smaak in beeld![]()
Even de knuppel in het hoenderhok; De CCR versie van "Heard it through the grapevine" is beter dan die van Marvin Gaye.![]()
![]()
Die had ook wel even wat harder gekund die ene keer.quote:Op maandag 30 december 2013 00:50 schreef Martinello het volgende:
[..]
Waar is Chris Brown als je hem nodig hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Rihanna![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 00:50 schreef Martinello het volgende:
[..]
Waar is Chris Brown als je hem nodig hebt.
Waarom staat dit in de Top?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is er echt weer eentje in de categorie....razende apenaids
Vanwege die hippe jonkies van 16 jaarquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
En dat is geen goed teken als dit zo hoog staat
Wie heeft zwakzinnigen dan ook stemrecht gegevenquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Even doorzetten. Na deze bagger zal de diamant die hierna komt nog veel helderder schijnen.Non possumus non loqui![]()
Bij de meeste lidjes heb ik wel zo iets van 'mwah'quote:Op maandag 30 december 2013 00:51 schreef Uccie het volgende:
Dit is er echt weer eentje in de categorie....razende apenaids
Maar dit is echt bagger
Rellende_Rotscholier
![]()
Sander de Heer.quote:Op maandag 30 december 2013 00:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wie heeft zwakzinnigen dan ook stemrecht gegevenHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Hun vaders en moeders.quote:Op maandag 30 december 2013 00:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wie heeft zwakzinnigen dan ook stemrecht gegeven![]()
Dit soort nummers horen inderdaad niet thuis in deze lijst..quote:Op maandag 30 december 2013 00:52 schreef FritsFlits het volgende:
En dat is geen goed teken als dit zo hoog staat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niet beter dan deze versie:quote:Op maandag 30 december 2013 00:51 schreef fratsman het volgende:
Even de knuppel in het hoenderhok; De CCR versie van "Heard it through the grapevine" is beter dan die van Marvin Gaye.
Dat heet democratie helaas.quote:Op maandag 30 december 2013 00:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wie heeft zwakzinnigen dan ook stemrecht gegevenJust remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Hoe lang gaan ze in a gadda de vida doen, die kunnen ze nooit de volledige 10:17 draaien
En dat moet straks gaan werken voor onze oude dag?quote:Op maandag 30 december 2013 00:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vanwege die hippe jonkies van 16 jaarNon possumus non loqui![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
4:41quote:Op maandag 30 december 2013 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe lang gaan ze in a gadda de vida doen, die kunnen ze nooit de volledige 10:17 draaienHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ja, ik maak me echt af en toe zorgen als ik die rampjongeren ziequote:Op maandag 30 december 2013 00:53 schreef Knip het volgende:
[..]
En dat moet straks gaan werken voor onze oude dag?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Blurred Linesquote:
04.41quote:Op maandag 30 december 2013 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe lang gaan ze in a gadda de vida doen, die kunnen ze nooit de volledige 10:17 draaien![]()
Mongolen mogen niet stemmen want dan krijg je Rihanna aids in de lijst.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kak nummer, maar wel populair onder het 'normale' publiekquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
558 -- Iron Butterfly - In A Gadda Da Vida 1970 30-dec 00.00-01.00"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Dat is dan wel weer jammer.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Tussen 2 en 3 wel Tunnel of Love helemaal.quote:
Dit moet ik dus horen, want de naam zegt me niets.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op maandag 30 december 2013 00:49 schreef Uccie het volgende:
John Denver "On a jetplane" 3u-4u....wat zijn dat voor Transavia tijden![]()
![]()
![]()
Je moet de volledige versie horen.quote:Op maandag 30 december 2013 00:54 schreef Uccie het volgende:
Dit moet ik dus horen, want de naam zegt me niets.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zegt mij ook niets, zal me benieuwen.quote:Op maandag 30 december 2013 00:54 schreef Uccie het volgende:
Dit moet ik dus horen, want de naam zegt me niets.![]()
Begint interessantOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik moest aan Type-O-Negative denken
In The Garden Of Eden
Rellende_Rotscholier
![]()
Ze hadden al minstens een minuut langer kunnen draaien als de dj gewoon z'n bek had gehouden.
Radio 2
Lekker nummer is dit![]()
Wat een faal hèquote:Op maandag 30 december 2013 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze hadden al minstens een minuut langer kunnen draaien als de dj gewoon z'n bek had gehouden.
Radio 2
In A Gadda Da Vida
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Denken dat iemand zit te wachten op mailtjes van luisteraars uit Oezbekistan
Die vond Rihanna niets, maar kapt 't niet af of zoquote:Op maandag 30 december 2013 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Radio 2"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ach, ik luister zelf wel de gehele versie17 minuutjes.
Behoorlijk irritant inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2013 00:56 schreef glittertje39 het volgende:
zit die cameraman nu te fappen op dat wazige stel daar dat steeds in beeld is![]()
En daar was Fappie, mijn eigen kleine Fappiequote:Op maandag 30 december 2013 00:56 schreef glittertje39 het volgende:
zit die cameraman nu te fappen op dat wazige stel daar dat steeds in beeld is"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Wat zal jij een hekel hebben aan The Doorsquote:Op maandag 30 december 2013 00:57 schreef Cee het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van al die orgelnummertjes."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 00:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En daar was Fappie, mijn eigen kleine Fappie![]()
![]()
Het lijkt de NOS wel.quote:Op maandag 30 december 2013 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Radio 2![]()
Daar heb ik echt helemaal niets meequote:Op maandag 30 december 2013 00:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat zal jij een hekel hebben aan The DoorsOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Daar ken ik niet heel veel van maar ik verwacht daar de zelfde reactie.quote:Op maandag 30 december 2013 00:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat zal jij een hekel hebben aan The Doors![]()
![]()
Waar blijven the Doors als je ze nodig hebt.quote:Op maandag 30 december 2013 00:57 schreef Cee het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van al die orgelnummertjes.![]()
Goed dat je het zegt. ELP moet ook vaker in deze lijst.quote:Op maandag 30 december 2013 00:57 schreef Cee het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van al die orgelnummertjes.Non possumus non loqui![]()
Apocalypse Now zal je dan ook verschikkelijk vindenquote:Op maandag 30 december 2013 00:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar heb ik echt helemaal niets mee"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
558 -- Iron Butterfly - In A Gadda Da Vida 1970 30-dec 00.00-01.00quote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Dit is wel heel wazig maar tof nummer hoor.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 30 december 2013 00:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar heb ik echt helemaal niets mee
Dit niet kennenquote:
Dat is best wel een chill nummer"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Laat maar doordraaien als je weet wat hierna komt.quote:Op maandag 30 december 2013 00:58 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit 2 minuten leuk maar nu mag het af.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Emerson, Lake & Palmer?quote:Op maandag 30 december 2013 00:58 schreef Knip het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. ELP moet ook vaker in deze lijst."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: