Ik vind dit een beetje random.quote:Op maandag 30 december 2013 00:20 schreef Uccie het volgende:
Hebben jullie weleens van verlengsnoeren enzo gehoord
Ik heb ze welquote:Op maandag 30 december 2013 00:20 schreef Uccie het volgende:
Ik vind het gewoon een lekker nummer. Terecht dat hij erin staat iig. itt. veel nummers.quote:Op maandag 30 december 2013 00:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vind dat echt geen goed nummer.. eentonig
Omdat mensen hier nog weleens posten dat een laptop accu leeg is.quote:
Okequote:Op maandag 30 december 2013 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een lekker nummer. Terecht dat hij erin staat iig. itt. veel nummers.
Beter posten ze dat niet, dan hebben ze een langere accuduurquote:Op maandag 30 december 2013 00:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat mensen hier nog weleens posten dat een laptop accu leeg is.
Voor een verlengsnoer heb je iets met energie nodig, een adapterquote:Op maandag 30 december 2013 00:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer het enige dat nog wél goed is aan deze laptopquote:Op maandag 30 december 2013 00:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Deed ik net tijdens die race ook.. laptop ging echt leeg als een malle
Was mijn Macbook ook 4 jaar terugquote:Op maandag 30 december 2013 00:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer het enige dat nog wél goed is aan deze laptopBatterij duur van 8 uur ofzo
Neequote:Op maandag 30 december 2013 00:20 schreef Uccie het volgende:
Goede keus.quote:Op maandag 30 december 2013 00:22 schreef Mansjester het volgende:
Ik luister ook even voor het slapen gaan
misschien gebruiken ze wel als timer...als ie leeg is ga ik iets zinnigs doen?quote:Op maandag 30 december 2013 00:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |