Hmm, nieuwe pc kopen lijkt me een beetje een risky investeringquote:Op maandag 30 december 2013 14:13 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Zuigende pc = weinig coins ;-).
De meesten minen niet, maar kopen hun Cryptocurrency. Met welk doet wil je kopen? Traden of gewoon gebruiken om te betalen?quote:Op maandag 30 december 2013 14:11 schreef Crisisstudent het volgende:
Ik heb me een beetje ingelezen over cryptocurrencies, maar zolang je een zuigende pc hebt, heeft het niet echt zin om je hier mee bezig te houden toch? Om een beetje kapitaal op te bouwen moet je kunnen minen nietwaar?
Om te minen wel, maar om te gebruiken als betaalsysteem of om te traden niet. Dan zou je met een telefoon al voorzien zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 14:13 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Zuigende pc = weinig coins ;-).
Het is gokken. Vaak kun je wel kijken of de community erachter sterk is. Maar dat hoeft nog niet per se wat te zeggen.quote:Op maandag 30 december 2013 14:26 schreef Crisisstudent het volgende:
Tja kopen kan ook. Wilde voornamelijk een beetje aankloten/ontdekken. Traden in cryptocurrencies lijkt me spannend. Hoe kun je ooit koersvoorspellingen doen van je mooncoin/dogecoin/fedoracoin en andere nieuwe currencies. Is dit gewoon gokken?
Die koersvoorspellingen zijn grotendeels gokken, al lijkt het wel vrij constante dat als een nieuwe coin op een grote exchange komt dat de koer (al dan niet tijdelijk) flink omhoog schiet.quote:Op maandag 30 december 2013 14:26 schreef Crisisstudent het volgende:
Tja kopen kan ook. Wilde voornamelijk een beetje aankloten/ontdekken. Traden in cryptocurrencies lijkt me spannend. Hoe kun je ooit koersvoorspellingen doen van je mooncoin/dogecoin/fedoracoin en andere nieuwe currencies. Is dit gewoon gokken?
WTF? Op bitcointalk.quote:Sorry dimmak, you are banned from posting or sending personal messages on this forum.
Spam. (Auto-ban.) You may appeal here: banappeals-w6pquw43@theymos.e4ward.com . If you are using Tor, see https://bitcointalk.org/i(...)sg1089571#msg1089571
Gratis proberen, nog beter.quote:Op maandag 30 december 2013 14:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Die koersvoorspellingen zijn grotendeels gokken, al lijkt het wel vrij constante dat als een nieuwe coin op een grote exchange komt dat de koer (al dan niet tijdelijk) flink omhoog schiet.
Als je wilt simuleren hoe je het zou hebben gedaan met het traden van Bitcoin kun je altijd hier een account maken en met speelgeld een beetje proberen: https://www.bitsim.net/
Het schijnt goed te werken hoor ik op Reddit. Let wel op, daarmee kun je alleen Bitcoin simuleren, niet de vele vage altcoins waar het hier met regelmaat over gaat.quote:Op maandag 30 december 2013 14:41 schreef Crisisstudent het volgende:
[..]
Gratis proberen, nog beter.
quote:Op maandag 30 december 2013 14:51 schreef Scorpie het volgende:
Zzzzzzzzzzzzzz.
Iemand hier ervaringen met bouwdepots?
Hoeveel siliconenkit ben je van plan te kopen?quote:Op maandag 30 december 2013 14:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lol
Ik zit me af te vragen of silliconenkit onder een bouwdepot regeling kan vallen
quote:
Thanks voor de tip. Ik wil als ik genoeg bij elkaar heb gemined wel eens wat gaan daytraden met BTC. Maar omdat dat over flinke bedragen gaat is dat toch gevaarlijk. Deze simulatie is precies wat ik zoek, om zo eens te kijken hoe ik er wat van bak.quote:Op maandag 30 december 2013 14:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het schijnt goed te werken hoor ik op Reddit. Let wel op, daarmee kun je alleen Bitcoin simuleren, niet de vele vage altcoins waar het hier met regelmaat over gaat.
Niet veel, maar moet een bonnetje inleveren en dan het bouwdepot afsluiten. Dat ga ik dan maar doenquote:Op maandag 30 december 2013 14:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoeveel siliconenkit ben je van plan te kopen?
Zo zonder onderbouwing zou ik zeggen van wel, bouwmaterialen en zulks. Maar ik weet er verder niks vanaf natuurlijk.
Buy high sell low lijkt voor sommige hier het credo te zijnquote:Op maandag 30 december 2013 14:59 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Ik wil als ik genoeg bij elkaar heb gemined wel eens wat gaan daytraden met BTC. Maar omdat dat over flinke bedragen gaat is dat toch gevaarlijk. Deze simulatie is precies wat ik zoek, om zo eens te kijken hoe ik er wat van bak.
Hebben jullie nog adviezen? Buy low, sel high natuurlijk. In het weekend komt de dip, wanneer is ie meestal op z'n laagst? (vrijdag niet, daar had ik een keer gekocht en toen kelderde ie nog meer dat weekenden toen kwam de China crash
![]()
) Op zondag meestal inkopen?
Er was inderdaad een vast patroon voor een paar weken waar iedereen op vrijdag en zaterdag zijn bitcoins verkocht, om ze vervolgens weer in te kopen op zondag. De afgelopen weken is het allemaal een stuk instabieler geworden. Zeker als je gevoelig bent voor om te 'panic sellen' is het niet aan te raden om met grote bedragen te spelen. Ga dus veel oefenen met die simulatorquote:Op maandag 30 december 2013 14:59 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Ik wil als ik genoeg bij elkaar heb gemined wel eens wat gaan daytraden met BTC. Maar omdat dat over flinke bedragen gaat is dat toch gevaarlijk. Deze simulatie is precies wat ik zoek, om zo eens te kijken hoe ik er wat van bak.
Hebben jullie nog adviezen? Buy low, sel high natuurlijk. In het weekend komt de dip, wanneer is ie meestal op z'n laagst? (vrijdag niet, daar had ik een keer gekocht en toen kelderde ie nog meer dat weekenden toen kwam de China crash
![]()
) Op zondag meestal inkopen?
quote:
LOT op cryptsy, BTC vrij stabiel en iedereen gaan mooncoin minen om 19:00quote:
Ik ga even oefenen met de 10/21 EMA trade techniek.quote:Op maandag 30 december 2013 15:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Buy high sell low lijkt voor sommige hier het credo te zijn
En de weekend dip is niet meer imo. Of woensdag moet tegenwoordig ook in het weekend vallen.
Mijn advies: ga niet te veel uit van trends. Zodra het opvalt dat iets een trend zou zijn is het ook weer afgelopen imo.
en CAT op Cryptsyquote:Op maandag 30 december 2013 15:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
LOT op cryptsy, BTC vrij stabiel en iedereen gaan mooncoin minen om 19:00
Oh ja, je was lang weg. er is veel geld verloren op Fedora, Toto is arm nu.
Wat bedoel je? Op exchanges waar altcoins staan kun je ze gewoon traden hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 15:07 schreef Crisisstudent het volgende:
Wanneer komt een altcoin op de markt om te traden?
Coined Up, Cryptsy...quote:Op maandag 30 december 2013 15:07 schreef Crisisstudent het volgende:
Wanneer komt een altcoin op de markt om te traden?
Mooncoin serieusquote:Op maandag 30 december 2013 15:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
LOT op cryptsy, BTC vrij stabiel en iedereen gaan mooncoin minen om 19:00
Oh ja, je was lang weg. er is veel geld verloren op Fedora, Toto is arm nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |