abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 januari 2014 @ 16:37:07 #91
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_135150380
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:50 schreef Hojdhopper het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat men hier met knip bedoelt? Ik heb gegoogled op "verkeersknip", "wat is een knip in de weg", en nog meer ongein maar nu weet ik het nog niet. :')
Een opsplitsing van een weg, zodat de weg niet meer doorgaand is.

In het geval van de Croeselaan is het dus zo dat er een "knip" ter hoogte van de Rabobank zit. Van beide kanten kan je de Rabobank bereiken, maar in principe is het geen doorgaande weg.
In de praktijk alleen als de verkeersregelaars er staan, of als het verkeer gewoon via het terrein van de Rabo gaat.
  † In Memoriam † maandag 6 januari 2014 @ 16:48:04 #92
21636 Feestkabouter
pi_135150886
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Hoe word je dan eigenlijk geacht te rijden richting stad?
alles via de binnenring (Marnixlaan)
pi_135154625
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:48 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

alles via de binnenring (Marnixlaan)
Dat gaat over de monicabrugknip neem ik aan?

Ik vroeg het me nu af vanaf de croeselaan. Daarvandaan vind ik de marnixlaan wel heul ver.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_135156007
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wat een achterlijk gebeuren. Daar houden ze dus niet het sluipverkeer mee tegen, maar gewoon bestemmingsverkeer. Is er ook een plek waar mensen tegen kunnen stemmen?
Ja, vind het ook echt idioot. Ik kan straks niet meer vanaf de Loevenhoutsedijk/Kardinaalweg thuiskomen zonder over de ASW te gaan door maatregelen om sluipverkeer tegen te gaan. Dat is echt idioot ver om, terwijl het toch echt een heul eind van die hele Monicabrug is :(

Dan maar fietsen! O nee, wacht, het is ook echt tótaal niet relaxed nu om vanaf de ASW langs het station te fietsen met al die werkzaamheden 8)7
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_135156338
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:24 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik niet, maar wel benieuwd: op welke manier ben je genept?
Nou, eind vorig jaar kreeg ik dit mailtje:

quote:
Beste Patient,

We wensen U goede kerstdagen toe en alvast een gezond 2014!
Onze praktijk gaat verhuizen. Vanaf 31 december 2013 is de praktijk niet meer op Galgenwaard gevestigd.

We gaan verder als huisarts de Uithof en huisarts Janskerkhof. Huisartsenpraktijk de Uithof zal gevestigd zijn op Leuvenplein 10 3584 LA Utrecht. Huisartsenpraktijk Janskerkhof zal gevestigd zijn Nobelstraat 2a 3512EN Utrecht. We zullen de gehele week open zijn op het Janskerkhof. Op de Uithof zullen we woensdag en vrijdag open zijn.
U hoeft niets te doen in verband met deze verhuizing. Als patiënt kunt u gebruik maken van beide locaties. De online diensten van beide praktijken zijn voor u bereikbaar via de websites www.huisartsdeuithof.nl en www.huisartsjanskerkhof.nl. Voor vragen kunt u bellen met 030-2040550 voor de Uithof of 030-7601301 voor het Janskerkhof. Of een email sturen naar info@huisartsdeuithof.nl of info@huisartsjanskerkhof.nl.

Alle online diensten zoals afspraken maken, online herhaalrecepten, online gegevens wijzigen, online e-consulten zullen beschikbaar zijn vanaf de eerste week van januari 2014.

Op de praktijken de Uithof en Janskerkhof zullen nieuwe huisartsen en assistenten gaan werken. Mocht u onverhoopt toch bij de artsen mevr. P. Timmermans-Janssen, mevr. M.E.B. Lems en mevr. G.G. van der Meulen op Galgenwaard willen blijven, zou u dan voor 31 december een email willen sturen naar info@huisartsdeuithof.nl?

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons emailen of bellen.
Met vriendelijke groet,
Uw artsen en assistenten
Nou ja, prima dacht ik. Werd ik vandaag gebeld door die praktijk op de Galgenwaard; de eigenaar van de website die de inschrijvingen voor die praktijk regelde, had de gegevens allemaal doorverkocht aan een andere praktijk :'). Er gaat helemaal niks verhuizen en die praktijk op die 'nieuwe' locatie is gewoon een andere. Of ik nog even per mail wilde bevestigen dat ik gewoon bij de Galgenwaard bleef.

:')
pi_135156620
:o
Wat stuitend. Zo'n praktijk vertrouw je toch nooit meer.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 6 januari 2014 @ 19:13:27 #97
141482 Q.
JurassiQ
pi_135156742
Damn!
For great justice!
  maandag 6 januari 2014 @ 19:13:47 #98
141482 Q.
JurassiQ
pi_135156761
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Hoe word je dan eigenlijk geacht te rijden richting stad?
Om de Jaarbeurs heen, via de Overste den Oudenlaan.
For great justice!
pi_135157169
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef Vanyel het volgende:
:o
Wat stuitend. Zo'n praktijk vertrouw je toch nooit meer.
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:13 schreef Q. het volgende:
Damn!
Ja, kort na dat telefoongesprek kreeg ik dan ook dit mailtje:
quote:
Geachte heer ,

Zojuist spraken wij elkaar over huisartsenpraktijk Galgenwaard. Wij bespraken dat u sinds xx-xx-2012 staat ingeschreven bij huisartsenpraktijk Galgenwaard en dat u deze inschrijving wenst te handhaven.

Zou u deze e-mail kunnen bevestigen door een korte e-mail met uw akkoord terug te sturen?

Heeft u nog vragen? U kunt ons bereiken op 030-7539461.

Alvast veel dank.

Met vriendelijke groet,

Huisartsenpraktijk Galgenwaard
Maar het rare is dat ik er op internet níks over kan vinden.
pi_135157684
Kon er ook niets over vinden. Maar is toch raar dat je naar de uithof zou moeten? Zou die twee andere praktijken die het bestand overgekocht hebben ook niet vertrouwen eigenlijk.
pi_135162121
Je moet ook niet naar de Uithof, je kan blijkbaar kiezen waar je heen wil, Uithof of Janskerkhof. Ik zou gewoon naar een hele nieuwe praktijk gaan.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_135168027
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:37 schreef Neelix het volgende:

[..]

Een opsplitsing van een weg, zodat de weg niet meer doorgaand is.

In het geval van de Croeselaan is het dus zo dat er een "knip" ter hoogte van de Rabobank zit. Van beide kanten kan je de Rabobank bereiken, maar in principe is het geen doorgaande weg.
In de praktijk alleen als de verkeersregelaars er staan, of als het verkeer gewoon via het terrein van de Rabo gaat.
Danku zeer, duidelijk!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  † In Memoriam † maandag 6 januari 2014 @ 22:26:50 #103
21636 Feestkabouter
pi_135168203
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 18:59 schreef Naamah het volgende:

[..]

Ja, vind het ook echt idioot. Ik kan straks niet meer vanaf de Loevenhoutsedijk/Kardinaalweg thuiskomen zonder over de ASW te gaan door maatregelen om sluipverkeer tegen te gaan. Dat is echt idioot ver om, terwijl het toch echt een heul eind van die hele Monicabrug is :(

Dan maar fietsen! O nee, wacht, het is ook echt tótaal niet relaxed nu om vanaf de ASW langs het station te fietsen met al die werkzaamheden 8)7
en dan zou het nog wel eens zo kunnen zijn dat je via de Marnixlaan moet, omdat ze mogelijk alle verbindingen tussen de ASW en Ondiep willen afsluiten (om het sluipverkeer door de straatjes tegen te gaan)
pi_135168349
Wat als je dan in Omloop/Anton Geesinkstraat woont? Mag je dan wel via ASW, of wordt dat helemaal via de ring?
  † In Memoriam † maandag 6 januari 2014 @ 22:34:01 #105
21636 Feestkabouter
pi_135168581
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:29 schreef Markeerstift het volgende:
Wat als je dan in Omloop/Anton Geesinkstraat woont? Mag je dan wel via ASW, of wordt dat helemaal via de ring?
daar is dus nog niks over duidelijk, ik hoor allerlei scenario's, maar daaronder dus ook 1 waarin dat dus allemaal via de Marnixlaan moet.
pi_135170122
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:26 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

en dan zou het nog wel eens zo kunnen zijn dat je via de Marnixlaan moet, omdat ze mogelijk alle verbindingen tussen de ASW en Ondiep willen afsluiten (om het sluipverkeer door de straatjes tegen te gaan)
Daar lijkt het wel op. Hoe idioot. Ik ben geen sluipverkeer, ik WOON HIER GEWOON, ja oké alsjeblieft.

Er was vanavond een of andere bijeenkomst over, maar dat ben ik vergeten. Lekker handig.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  maandag 6 januari 2014 @ 23:17:47 #107
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_135170834
Soms ben ik ook best wel blij dat ik altijd Lijn 3 pak om in het centrum te komen en weer thuis als ik dit allemaal zo lees :P
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  † In Memoriam † dinsdag 7 januari 2014 @ 03:54:27 #108
21636 Feestkabouter
pi_135177682
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:17 schreef Ireth het volgende:
Soms ben ik ook best wel blij dat ik altijd Lijn 3 pak om in het centrum te komen en weer thuis als ik dit allemaal zo lees :P
ik denk niet dat lijn 3 nog heel vlot door de ASW zal rijden als die knip is gezet
pi_135177876
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:38 schreef MoneyTalks het volgende:
Je moet ook niet naar de Uithof, je kan blijkbaar kiezen waar je heen wil, Uithof of Janskerkhof. Ik zou gewoon naar een hele nieuwe praktijk gaan.
Hoezo? De oude zit gewoon in de Galgenwaard, ben ik ook al wel eens geweest en die blijft daar gewoon zitten. Er verandert niks.

Die 'nieuwe' heeft inderdaad schijnbaar twee locaties, maar daar heb ik nu niks meer mee te maken.
pi_135181666
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 04:19 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Hoezo? De oude zit gewoon in de Galgenwaard, ben ik ook al wel eens geweest en die blijft daar gewoon zitten. Er verandert niks.

Die 'nieuwe' heeft inderdaad schijnbaar twee locaties, maar daar heb ik nu niks meer mee te maken.
Nou blijkbaar gaat Galgenwaard niet zo zorgvuldig met hun patiëntgegevens om. Ik zou daar niet blijven.
pi_135181978
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:02 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Nou blijkbaar gaat Galgenwaard niet zo zorgvuldig met hun patiëntgegevens om. Ik zou daar niet blijven.
De eigenaar van die inschrijfwebsite heeft die gegevens onrechtmatig doorverkocht, daar kon die praktijk niet zo veel aan doen.
pi_135182020
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:14 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

De eigenaar van die inschrijfwebsite heeft die gegevens onrechtmatig doorverkocht, daar kon die praktijk niet zo veel aan doen.
Het is toch dubieus dat een of andere webboer beschikt over enige gegevens van cliënten?
pi_135182106
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:16 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Het is toch dubieus dat een of andere webboer beschikt over enige gegevens van cliënten?
dubieus? Het is ronduit schandalig en wel degelijk verwijtbaar gedrag van de huisartsenpraktijk. We hebben het hier over patientgegevens waarvoor de praktijk verantwoordelijk is, als zij ervoor kiezen om dit door iemand anders te laten beheren moeten zij daar goed onderzoek naar doen.

Ik werk zelf in een ziekenhuis, en hier gaat echt niet alles goed, maar wij voeren regelmatig checks uit en alles zou in principe moeten voldoen aan de normering van de nen 7510. Nu wordt een ziekenhuis vaak harder aangepakt dan een huisartsenpraktijk als er iets mis gaat, maar eigenlijk is er geen verschil tussen deze twee.

Met andere woorden, als dit zou gebeuren bij een ziekenhuis, dan had het morgen op iedere voorpagina van elke krant gestaan...
  † In Memoriam † dinsdag 7 januari 2014 @ 11:58:46 #114
21636 Feestkabouter
pi_135183322
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Nou, eind vorig jaar kreeg ik dit mailtje:

[..]

Nou ja, prima dacht ik. Werd ik vandaag gebeld door die praktijk op de Galgenwaard; de eigenaar van de website die de inschrijvingen voor die praktijk regelde, had de gegevens allemaal doorverkocht aan een andere praktijk :'). Er gaat helemaal niks verhuizen en die praktijk op die 'nieuwe' locatie is gewoon een andere. Of ik nog even per mail wilde bevestigen dat ik gewoon bij de Galgenwaard bleef.

:')
paar mogelijkheden:
-alleen de inschrijvingen die via de website zijn gedaan zijn doorverkocht (dus zonder medische dossiers), dit kan door de webboer gedaan zijn zonder medeweten van de oude praktijk (maar dat lijkt me onwaarschijnlijk)
-alleen de inschrijvingen die via de website zijn gedaan zijn doorverkocht (dus zonder medische dossiers), dit is door de webboer gedaan MET medeweten van de oude praktijk
-alle gegevens, dus incl medische dossiers, zijn verkocht aan een andere praktijk, dat moet dan absoluut de oude praktijk hier actief aan hebben meegewerkt
-misschien is de bedrijfsvoering van de oude praktijk overgedaan/verkocht aan iemand anders (en is het dus in essentie dezelfde praktijk nog, ook al is die dan inmiddels gesplitst in 2 nieuwe locaties)......

in alle gevallen zouden ze degenen die dit hebben gedaan wel eens flink aan hun gerimpelde ballen mogen trekken.

uit de andere berichten die hierover gingen is me niks duidelijker gewoorden: CaptainCookie hoe zit het nou precies? of weet je het zelf ook niet?
pi_135183425
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:58 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

paar mogelijkheden:
-alleen de inschrijvingen die via de website zijn gedaan zijn doorverkocht (dus zonder medische dossiers), dit kan door de webboer gedaan zijn zonder medeweten van de oude praktijk (maar dat lijkt me onwaarschijnlijk)
-alleen de inschrijvingen die via de website zijn gedaan zijn doorverkocht (dus zonder medische dossiers), dit is door de webboer gedaan MET medeweten van de oude praktijk
-alle gegevens, dus incl medische dossiers, zijn verkocht aan een andere praktijk, dat moet dan absoluut de oude praktijk hier actief aan hebben meegewerkt
-misschien is de bedrijfsvoering van de oude praktijk overgedaan/verkocht aan iemand anders (en is het dus in essentie dezelfde praktijk nog, ook al is die dan inmiddels gesplitst in 2 nieuwe locaties)......

in alle gevallen zouden ze degenen die dit hebben gedaan wel eens flink aan hun gerimpelde ballen mogen trekken.

uit de andere berichten die hierover gingen is me niks duidelijker gewoorden: CaptainCookie hoe zit het nou precies? of weet je het zelf ook niet?
Ik weet het zelf ook niet, vind het ook zo raar dat ik nergens wat erover kan vinden op internet.
pi_135189335
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:01 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik weet het zelf ook niet, vind het ook zo raar dat ik nergens wat erover kan vinden op internet.
Eerste keer dat ik in dit topic post, zit zelf ook bij de praktijk in de Galgenwaard en heb ze net even gebeld. Alle patienten die in het verleden iets hebben ingevuld op de site van de praktijk hebben die mail gehad, het is echter niet zo dat de nieuwe praktijken op de Uithof en Janskerkhof medische dossiers hebben overgenomen van Galgenwaard. De assistente noemde de mail spam, ze zijn absoluut niet blij met de mail die is verstuurd naar de patienten. Verhuizen naar een andere praktijk is dus niet nodig, de huisartsen in Galgenwaard blijven gewoon waar ze zitten. Alle mensen die de mail hebben gehad worden binnenkort gebeld om uitleg te geven over wat er is gebeurd zei ze.
pi_135189397
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 11:58 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

paar mogelijkheden:

Zie mijn bovenstaande post, ik weet alleen niet of onze contactgegevens met medeweten van Praktijk Galgenwaard zijn verstrekt aan de nieuwe praktijk, dit ga ik ook nog wel navragen morgen.
  † In Memoriam † dinsdag 7 januari 2014 @ 15:05:40 #118
21636 Feestkabouter
pi_135190232
ok, dan lijkt het dus echt een actie van de webboer!
overigens vind ik de mensen/artsen achter die 2 andere praktijken, die de gegevens dus hebben gekocht en gebruikt, ook onbeschoft.
laat dit soort gedrag over aan websites waar je ringtones kunt kopen, en ga dit hoerengedrag niet vertonen bij artsenpraktijken!
pi_135199641
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:44 schreef PollosHermanos het volgende:

[..]

Eerste keer dat ik in dit topic post, zit zelf ook bij de praktijk in de Galgenwaard en heb ze net even gebeld. Alle patienten die in het verleden iets hebben ingevuld op de site van de praktijk hebben die mail gehad, het is echter niet zo dat de nieuwe praktijken op de Uithof en Janskerkhof medische dossiers hebben overgenomen van Galgenwaard. De assistente noemde de mail spam, ze zijn absoluut niet blij met de mail die is verstuurd naar de patienten. Verhuizen naar een andere praktijk is dus niet nodig, de huisartsen in Galgenwaard blijven gewoon waar ze zitten. Alle mensen die de mail hebben gehad worden binnenkort gebeld om uitleg te geven over wat er is gebeurd zei ze.
http://www.zorgingalgenwa(...)_gwaard/huisarts.php

Geslacht * Man Vrouw
Achternaam *
Tussenvoegsels
Voornaam
Voorletters *
Geboortedatum *
Straat *, huisnr * en toevoeging
Postcode * en plaats *
Telefoonnummer * (info)
Telefoonnummer werk / mobiel
E-mailadres (info)
Beroep
Kies uw zorgverzekeraar *
Uzovinummer (info)
Polisnummer *
Apotheek
Sofinummer (BSN) *

Dat zijn nogal wat persoonsgegevens :X Hier zou iemand heeeeel makkelijk fraude mee kunnen plegen (gratis ziekenhuisbezoek!)

Als jullie hier wat tegen willen doen, raad ik aan hier melding te doen: http://www.mijnprivacy.nl/signaal/Pages/Signaal_geven.aspx

[ Bericht 4% gewijzigd door MoneyTalks op 07-01-2014 19:04:45 ]
pi_135253501
Ik moet een foto(-fiets-)tocht door Utrecht maken, de binnenstad. Weet iemand nog plekjes die ik niet mag missen? Is wel gewoon voor mensen die in Utrecht wonen, het hoeft dus niet al te makkelijk.

Ik had de tuinen bij de Dom al bedacht en ergens een foto van een grachtenkelder, iemand nog ideeën?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2014 22:15:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')