Deze zat ik, vooral omdat ie dichtbij was. Locatie Hoograven is niet supergroot maar ze hebben wel veel groepslessen. Ze hebben nog meer vestigingen in Utrecht waar je ook mag sporten.quote:Op maandag 30 december 2013 12:35 schreef TMan het volgende:
Mevrouw TMan en ik zijn op zoek naar een nieuwe sportschool. We gaan nu naar de workout, maar vinden die eigenlijk vrij duur. Ook verhuizen we straks naar Hoograven, dus de andere kant van de stad, ook niet heel praktisch.
We zoeken iets waar je een gezonde combinatie van cardio/krachttraining hebt. Saunas/zonnebanken/zwembaden hoeft niet. Groepslessen zijn voor mevrouw TMan een nice-to-have. Liefst in het centrum en niet te duur
Zelf train ik meestal wel drie of vier keer per week, dus ik dacht aan zo'n abonnement waar je minder betaalt naarmate je meer sport, iemand daar ervaring mee?
Hoi Feestkabouter,quote:Op maandag 30 december 2013 13:17 schreef Feestkabouter het volgende:
He Utrechtenaren, hier een ASW-er.
Ik zoek iemand om samen mee thuis te werken, regio Utrecht.
Wat heb ik nodig: wifi, een (halve) tafel, een stoel, een stopcontact, en water (die laatste 2 hebben niets met elkaar te maken). En belangrijkste: motiverend (werkend) gezelschap!
Ik neem mijn eigen laptop mee. Het gaat me om 1 of 2 of 3 middagen in de week.
Het kan ook bij mij thuis trouwens (of afgewisseld).
Doel: ik heb nogal motivatie-problemen bij mijn werk. Ik wil wel, het werk is leuk, maar ik verval gewoon nogal snel in werkontwijkend gedrag.
Ik kan makkelijker werken als ik bij iemand anders ben die ook aan het werk is, dat motiveert me. Ik werk gewoon op mijn laptop
Wie herkent dit, en ziet hier een leuke win-win in?
utrechtenaar betekend homo. maakt mij verder niets uit maar somiige mensen kunnen daar nogal raar op reageren, lol.quote:
Je bend zelf homo!quote:Op maandag 30 december 2013 13:42 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
utrechtenaar betekend homo. maakt mij verder niets uit maar somiige mensen kunnen daar nogal raar op reageren, lol.
Ik kan je ook niet helpen, maar naast de tips van Nielsch nog twee, beide aan de ASW.quote:Op maandag 30 december 2013 13:17 schreef Feestkabouter het volgende:
He Utrechtenaren, hier een ASW-er.
Ik zoek iemand om samen mee thuis te werken, regio Utrecht.
Wat heb ik nodig: wifi, een (halve) tafel, een stoel, een stopcontact, en water (die laatste 2 hebben niets met elkaar te maken). En belangrijkste: motiverend (werkend) gezelschap!
Ik neem mijn eigen laptop mee. Het gaat me om 1 of 2 of 3 middagen in de week.
Het kan ook bij mij thuis trouwens (of afgewisseld).
Doel: ik heb nogal motivatie-problemen bij mijn werk. Ik wil wel, het werk is leuk, maar ik verval gewoon nogal snel in werkontwijkend gedrag.
Ik kan makkelijker werken als ik bij iemand anders ben die ook aan het werk is, dat motiveert me. Ik werk gewoon op mijn laptop
Wie herkent dit, en ziet hier een leuke win-win in?
jammer anders had je een lekkere oliebol kunnen halen!quote:Op maandag 30 december 2013 14:23 schreef Vanyel het volgende:
Ik kwam vanmorgen langs de gebakkraam op de Neude. Ding was nog dicht
Of anders le Carafon, zeer behulpzame en gezellige mensen.quote:Op maandag 30 december 2013 13:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoi Feestkabouter,
De term Utrechtenaren wordt in dit topic en in eigenlijk heel Utrecht niet echt gewaardeerd. Utrechters it is.
Verder kan ik je persoonlijk niet helpen, maar ik kan je aanraden om eens naar Meeting Plaza in Hoog Catharijne te gaan. Hier kun je gratis zitten met je laptop en gebruik maken van het netwerk. Bij Meeting Plaza vind je allerlei jonge mensen die ook aan het werk zijn. Wellicht helpt dat je.
Bagels & Beans zou ik niet heengaan. Daar werkt me toch een bloedirritant wijf. Echt o-ver-the-top amikaal en kutstem. Daar wil je echt niet gaan werken. Het klinkt triest, maar als zij aan het werk is weiger ik daar te gaan zitten.quote:Op maandag 30 december 2013 14:02 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ik kan je ook niet helpen, maar naast de tips van Nielsch nog twee, beide aan de ASW.
http://www.hethuisutrecht.nl/
http://www.bagelsbeans.nl(...)damsestraatweg.shtml
Het Huis is wat rustiger. Bagels&Beans is wat voller en drukker, maar ook daar zitten veel mensen te werken.
Die gezellige plek met tralies voor de ramen?quote:
Ik hoop dat ie sarcastisch was.quote:Op maandag 30 december 2013 23:14 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Die gezellige plek mat tralies voor de ramen?
In het pand van RWS schijn je ook gratis te kunnen flexwerken.
Je bedoelt de eigenaresse, de vrouw van Dave? Tof wijf hoor, je moet er alleen aan wennenquote:Op maandag 30 december 2013 23:14 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Bagels & Beans zou ik niet heengaan. Daar werkt me toch een bloedirritant wijf. Echt o-ver-the-top amikaal en kutstem. Daar wil je echt niet gaan werken. Het klinkt triest, maar als zij aan het werk is weiger ik daar te gaan zitten.
die staat te koop geloof ik.quote:Op maandag 30 december 2013 18:41 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Of anders le Carafon, zeer behulpzame en gezellige mensen.
Je bedoelde op de Neude? Hadden ze nou bij de Intratuin wel of geen oliebollenkraam?quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:49 schreef d4v1d het volgende:
Oliebollen op de maliebaan zijn top.
Iemand hier zei toch dat het nergens naar smaakte?
Ik had dit ten tijde van het schrijven van mijn scriptie zeker willen doen. Inmiddels zit ik met een soort van baantje om de tijd tot mijn echte baan te overbruggen en daarbij moet ik veel bellen en eigenlijk ook op kantoor zitten. Met andere woorden: ook ik kan je niet helpen maar ik vind je idee wel tofquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:56 schreef Feestkabouter het volgende:
He Utrechters!
Sorry voor de mensen die struikelden over mijn vorige post. Jullie uitleg over het woord Utrechtenaar hoor ik na 12 jaar Utrecht echt voor het eerst!!
Ik ben niet nieuw op Fok, maar wel in dit topic.
Voor wat betreft de thuiswerk buddy: ik wil echt het liefst ergens bij iemand thuis samen met iemand werken, als er meer mensen rondlopen ben ik juist ook weer te snel afgeleid.
Maar allen bedankt voor de tips!!
(ik ga ze wel allemaal even nader bestuderen, kijken of ik er toch niet wat aan kan hebben)
nou word ik 41 deze winter, dus het idee van samenwerken met een student is effe wennen..... maar eigenlijk moet het verder ook niet uitmaken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:48 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik had dit ten tijde van het schrijven van mijn scriptie zeker willen doen. Inmiddels zit ik met een soort van baantje om de tijd tot mijn echte baan te overbruggen en daarbij moet ik veel bellen en eigenlijk ook op kantoor zitten. Met andere woorden: ook ik kan je niet helpen maar ik vind je idee wel tof![]()
Weet je leeftijd verder niet, maar denk dat mensen op de universiteit er misschien wel voor zijn te porren ook, of in ieder geval zij die wat meer ruimte hebben thuis. Briefje ophangen daar is misschien een idee?
Afgelopen zaterdag toen ik vuurwerk ging halen wel. Kreeg er één gratis en vond die echt heel lekker!quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:18 schreef Drommelsch85 het volgende:
Hadden ze nou bij de Intratuin wel of geen oliebollenkraam?
Aha, dat zal wel ff wennen zijn inderdaadquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:50 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
nou word ik 41 deze winter, dus het idee van samenwerken met een student is effe wennen..... maar eigenlijk moet het verder ook niet uitmaken.
thanks voor de tip!
Zou best kunnen dat zij de eigenaresse is, geen idee. Wennen kan ik maar moeilijk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je bedoelt de eigenaresse, de vrouw van Dave? Tof wijf hoor, je moet er alleen aan wennen
rtquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ben op zoek naar een prima tandarts met lekkere assistentes. Weet iemand waar ik deze kan vinden in Utrecht?
Nienke! Zo heet zequote:Op dinsdag 31 december 2013 13:32 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat zij de eigenaresse is, geen idee. Wennen kan ik maar moeilijk.
Net m'n oliebollen gehaald bij die kraam op 't Vredenburg. Vanavond ff testen.
Vanochtend tussen 11 en 12 stond er geen hond bij die kraam op de Neude.quote:Op maandag 30 december 2013 14:23 schreef Vanyel het volgende:
Ik kwam vanmorgen langs de gebakkraam op de Neude. Ding was nog dicht, maar de oudvetwalm was meters verderop nog misselijkmakend. Extra motivatie om daar niks te halen.
probeer De Beus eens, op de Leidseweg 82 is dat geloof ik.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ben op zoek naar een prima tandarts met lekkere assistentes. Weet iemand waar ik deze kan vinden in Utrecht?
http://www.tanden.nu/utre(...)msterdamsestraatweg/quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Gelukkig nieuwjaar vanuit buiten Utrechtquote:Op woensdag 1 januari 2014 00:40 schreef Nielsch het volgende:
Eerste post in het post-Wolfsen tijdperk!!! Gelukkig nieuwjaar! !!!
Het beste voor iedereen hier in 2014 vanuit Witte Vrouwen!quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar vanuit buiten Utrecht
Dit dusquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:36 schreef bork het volgende:
[..]
Het beste voor iedereen hier in 2014 vanuit Witte Vrouwen!
Bekend.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:06 schreef zatoichi het volgende:
Tssk Ik ben alweer terug van de traditionele nieuwjaarsborrel met mijn vrienden in de poort. Traditioneel ook in de zin dat dat de borrel is waar de meeste fris in het jaar gedronken wordt
Jouw auto?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
En weer een auto uitgebrand. Hoerezooi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee gelukkig niet, maar op oudjaar stond er een paar straten verderop ook een. Dacht dat het wel voorbij zou zijn met t vuurwerk.quote:
Toevallig ergens tussen t Goylaan en Smaragdplein?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
En weer een auto uitgebrand. Hoerezooi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:00 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Toevallig ergens tussen t Goylaan en Smaragdplein?
De mensen die dat soort dingen doen hebben meestal niet zoveel in hun hoofd zitten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:08 schreef Lemans24 het volgende:
Hoe haal je het in je hoofd, een auto in de fik zetten.
Jij was toch voor minder auto's en minder olie verbruik? Een motief heb je dus in elk geval alquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:20 schreef Q. het volgende:
[..]
De mensen die dat soort dingen doen hebben meestal niet zoveel in hun hoofd zitten.
Whahaha LOLquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij was toch voor minder auto's en minder olie verbruik? Een motief heb je dus in elk geval al
Ik ben ook tegen naar buiten gaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij was toch voor minder auto's en minder olie verbruik? Een motief heb je dus in elk geval al
Kortom je kan de schade nu nergens op verhalen? (Heb geen verstand van autoverzekeringen e.d.)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
van de zomer naar alleen wa geswitchtis dat ironie of de wet van murpy?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt. Tenzij de daders opgepakt worden en vermogend genoeg zijn om mijn schade te vergoeden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:10 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Kortom je kan de schade nu nergens op verhalen? (Heb geen verstand van autoverzekeringen e.d.)
Ik vind het er ook wel aardig uitzien ja, mooie aanwinstquote:Op zondag 5 januari 2014 13:14 schreef marcek het volgende:
Volgende week een kijkje nemen in de tivoli/vredenburg ben benieuwd![]()
Het gebouw vind ik iig mooi geworden, al dan niet vanuit alle hoeken gezien.
De fotos die op bouwput staan maken me iig nieuwsgierig.
Dat wordt een drama. Voldoende stof voor een eigen topic.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:10 schreef Naamah het volgende:
Iemand hier ook die brief met stemformulier gehad over sluipverkeer als gevolg van de knip Monicabrug? Wat is in hemelsnaam de 'dynamische knip' die wordt voorgesteld om sluipverkeer tegen te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |