Een post kan geen lul zijn.quote:
Doet er niet toe. OP = openingspost op FOK!quote:
TS = OPquote:Op zondag 29 december 2013 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doet er niet toe. OP = openingspost op FOK!
Vandaar dat ie ws. nog verkocht wordtquote:Op zondag 29 december 2013 23:20 schreef Mansjester het volgende:
Er zijn dus zat mensen die die oude flight met Van der Voort er op willen hebben
Ruim je 't ook zelf op?quote:Op zondag 29 december 2013 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kom ook graag op Amerikaanse fora
[ afbeelding ]
Hier niet.quote:
Tsjonge jonge jonge jonge jonge jongequote:Op zondag 29 december 2013 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kom ook graag op Amerikaanse fora
[ afbeelding ]
Je zet alleen maar jezelf voor lul met je haatposts richting mijquote:Op zondag 29 december 2013 23:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zie geen reglement, dus ik doe lekker hoe ik het zelf wil.
quote:
Anders weet je de uitslag niet?quote:Op zondag 29 december 2013 23:23 schreef Cavaliers het volgende:
Ik wacht nog even op de ''GSM'' van Ambrosius
Oneens met de bookiesquote:Op zondag 29 december 2013 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
MvG trouwens wel licht favoriet nu bij de bookmakers om het toernooi te winnen.
Ik geloof dat je je op het FOK!forum in het Nederlands moet uitdrukken dus dan is het gewoon TS.quote:Op zondag 29 december 2013 23:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zie geen reglement, dus ik doe lekker hoe ik het zelf wil.
No.quote:Op zondag 29 december 2013 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik geloof dat je je op het FOK!forum in het Nederlands moet uitdrukken dus dan is het gewoon TS.
Fuck you!quote:
Hahaha, Wrightquote:Op zondag 29 december 2013 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wright v Lewis wordt de finale, groeten.
Fuck komt van het Nederlandse woord fokken.quote:
Wel op de voorgrondquote:Op zondag 29 december 2013 23:26 schreef TommyGun het volgende:
Geen tetten op de achtergrond vandaag? Bummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |