RTquote:
Ze zijn ook makkelijkquote:Op maandag 30 december 2013 01:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stoofpotjes klinken moeilijk maar zijn in principe makkelijk te maken![]()
het probleem is dat het veel tijd kost om ze te maken![]()
paprika pesto heb ik nog nooit gegeten![]()
maar wanneer ga je meedoen met masterchef holland
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op maandag 30 december 2013 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
dus geen masterchef met jouquote:Op maandag 30 december 2013 01:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zijn ook makkelijkmaar ik had het nog nooit gedaan en dan is het maar afwachten of het wel een succes wordt zo met Kerst
![]()
Paprika geroosterd, ontveld, gepureerd, hazelnoten ontveld en gehakt, walnoten gehad, verse basilicum fijngesneden, olijfolie, knoflookpoeder en een beetje zout en beter erdoor en proeven of het goed in verhouding is![]()
En ik wil niet op tv![]()
Neequote:Op maandag 30 december 2013 01:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus geen masterchef met jou
ga gewoonquote:Op maandag 30 december 2013 01:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Op een of andere manier ben ik opgefokt, dus ik denk, even buiten rondje lopen. Komt mijn moeder pissig worden dat ik in mijn bed moet gaan liggen ditdat HOOFD RUST GEVEN.
Ik kan niet tegen die stilte zo
GODVER
quote:Op maandag 30 december 2013 01:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Op een of andere manier ben ik opgefokt, dus ik denk, even buiten rondje lopen. Komt mijn moeder pissig worden dat ik in mijn bed moet gaan liggen ditdat HOOFD RUST GEVEN.
GODVER
quote:
Heb ik weer bonje. Wacht wel tot 2 uur ofzo.quote:
Zeg gewoon 'Mam, dit soort dingen werkt voor iedereen anders, ik ga buiten een rondje lopen en daarna slapen'quote:Op maandag 30 december 2013 01:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
GODVER
De nieuwjaarskoelkastquote:Op maandag 30 december 2013 01:04 schreef Spatieloos het volgende:
Hey essnhills lang niet gezien hier
En die koelkast!
mag je ook het huis uitquote:Op maandag 30 december 2013 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Ja dan ga je zeker roken"
1, ik ben gestopt
2, En wat dan nog?
Ik ben 18 en heb mijn eigen paspoort, niemand mag mij opleggen wat ik moet doen
hun huis, hun regelsquote:Op maandag 30 december 2013 01:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Ja dan ga je zeker roken"
1, ik ben gestopt
2, En wat dan nog?
Ik ben 18 en heb mijn eigen paspoort, niemand mag mij opleggen wat ik moet doen
Ik ben altijd zo blij dat mijn ouders niet zo moeilijk zijn.quote:
Wat bedoelde je nou eerderquote:
quote:
mijn ouders waren ook niet moeilijk maar ze hadden gewoon bepaalde regels waar we ons aan moesten aan houdenquote:Op maandag 30 december 2013 01:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo blij dat mijn ouders niet zo moeilijk zijn.
was niet serieusquote:Op maandag 30 december 2013 01:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat bedoelde je nou eerderMet allemaal oprotten oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |