essiequote:Op maandag 30 december 2013 00:20 schreef essnhills het volgende:
Hoi liefjes![]()
Ik ben jullie niet vergeten hoorMaar ik ben even in het top2000 topic en mijn laptop is zo slecht dat het 2 topics niet trekt
Vooral niet als ze allebei zo hard gaan
![]()
omdat het hier een half VBL en JNG is geworden.quote:
GFquote:
wel een betrekkelijk nivoquote:Op maandag 30 december 2013 00:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Kleuterklas. Maanden geleden had dit topic nog niveau.
hoe is het met je?quote:
Kloptquote:Op maandag 30 december 2013 00:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nog steeds niet op whatsapp
wie wel danquote:Op maandag 30 december 2013 00:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nog steeds niet op whatsapp
quote:Op maandag 30 december 2013 00:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe is het met je?
leuke kerst gehad?
Jaquote:Op maandag 30 december 2013 00:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe is het met je?
leuke kerst gehad?
wil je met mij wel op whatsappquote:
wat stond er op het menuquote:Op maandag 30 december 2013 00:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
JaGoed
![]()
1e Kerstdag met m'n ouders en broers Kerstontbijt, naar het strand geweest en lekker simpel maar gezellig gourmetten. 's avonds de keuken in voor 2e Kerstdag.
2e Kerstdag om 9 uur 's ochtends alweer de keuken in, om 2 uur klaar met de voorbereidingen en om half 3 kwam de visite (opa en oma, oom en tante + nichtje) en toen spelletjess gedaan enzo en daarna een 6-gangen diner voor 10 man![]()
![]()
Was allemaal erg goed gelukt
Welk strand?quote:Op maandag 30 december 2013 00:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
JaGoed
![]()
1e Kerstdag met m'n ouders en broers Kerstontbijt, naar het strand geweest en lekker simpel maar gezellig gourmetten. 's avonds de keuken in voor 2e Kerstdag.
2e Kerstdag om 9 uur 's ochtends alweer de keuken in, om 2 uur klaar met de voorbereidingen en om half 3 kwam de visite (opa en oma, oom en tante + nichtje) en toen spelletjess gedaan enzo en daarna een 6-gangen diner voor 10 man![]()
![]()
Was allemaal erg goed gelukt
ik doe niet meer aan groupiesquote:Op maandag 30 december 2013 00:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Er zijn wel groepjes ergens.
Ik heb niemand van FOK op whatsappquote:Op maandag 30 december 2013 00:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wil je met mij wel op whatsapp
Proberen ano 2014quote:Op maandag 30 december 2013 00:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb niemand van FOK op whatsapp![]()
TEnzij 1 van min vrienden ook toevallig op FOK! zit
Een salade met kiprollade, amandelschaafsle en sinaasappeldressingquote:
Tussen Sint Maarten en Callantsoogquote:
klinkt lekkerquote:Op maandag 30 december 2013 00:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een salade met kiprollade, amandelschaafsle en sinaasappeldressing
Gebakken champignons met kruiden en stokbroodjes met kruidenboter
In olijfolie gebakken courgette carpaccio met fijngesneden sperzieboontjes en champignons, walnoten, rauwe ham en zelfgemaakte paprikapesto
Kalfs- en Champignonragoût (de eerste bij gebrek aan tijd uit een potje, de 2e wel zelf gemaakt)
Hoofgerecht was 2 stoofpotjes: RUndvlees met kersen, en een vegetarische met rode linzen en spinazie
Bladerdeeg met abrikozen en vanille-ijs.
Alles zelf gemaakt, behalve de kalfsragoût, bladerdeeg en ijs![]()
Was echt superlekker,a lles is schoon opgegaan en iedereen vond het fantastisch![]()
En jij?
Was het ookquote:Op maandag 30 december 2013 00:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klinkt lekker![]()
gegourmet![]()
en al de hele week omdat we weer teveel hebben gehaald
stoofpotjes klinken moeilijk maar zijn in principe makkelijk te makenquote:Op maandag 30 december 2013 00:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was het ook
Ik was vooral trots op het courgette gerechtje en de stoofpotjes![]()
Die eerste heb ik bedacht (en de paprikapesto heb ik zó ernstig van scratch gemaakt dat ik begon met een hele rode paprika![]()
) en alles was goddelijk lekker
![]()
![]()
![]()
En ik had nog nooit stoofpotjes gemaakt, en nu gelijk 2, en ze waren allebei superlekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |