Niet dat ik weet.quote:Op maandag 30 december 2013 13:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat kan het jou boeien.Gister vroeg je ookal of ik bi was. Ben je soms zelf er een dat je zenuwachtig wordt dat je dan concurrentie krijgt?
Komt me niet bekend voor. Sowieso een matig exemplaar.quote:
Wellicht, buiten het aantrekkelijk vinden van naakte mannen dan. Al kan ik dat topic goed aan hoorquote:Op maandag 30 december 2013 13:20 schreef Spatieloos het volgende:
LittleRabbit ben jij bi of homo?!!
Je hebt er zelf een.quote:Op maandag 30 december 2013 13:26 schreef Toto69 het volgende:
Godverdomme zeg ik ga nooit in dat topic kijkenallemaal blote piemels ;s
Waarom zegt die ene dan dat het Tjacka is? Ik vind het behoorlijk verwarrend.quote:Op maandag 30 december 2013 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt me niet bekend voor. Sowieso een matig exemplaar.
[..]
Wellicht, buiten het aantrekkelijk vinden van naakte mannen dan. Al kan ik dat topic goed aan hoor
We zullen het zien.quote:Op maandag 30 december 2013 13:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar die zal ik nooit posten (überhaupt maak ik er geen foto's van)
quote:Op maandag 30 december 2013 13:28 schreef Spatieloos het volgende:
Als ik 18 ben maak ik gelijk 35 foto's van mijn piemel en zet ze op FOK!.
TVP.quote:Op maandag 30 december 2013 13:28 schreef Spatieloos het volgende:
Als ik 18 ben maak ik gelijk 35 foto's van mijn piemel en zet ze op FOK!.
Voetbal International/VBL users. Al kan je het makkelijk uitrekenen. Tjacka zijn penis is 13 cm lang en 3,5 cm breed.quote:Op maandag 30 december 2013 13:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zegt die ene dan dat het Tjacka is? Ik vind het behoorlijk verwarrend.
quote:Op maandag 30 december 2013 13:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Not gonna happen.
Ik maak zelfs geen foto's van m'n lichaam
quote:
Dan is het Tjacka denk ik.quote:Op maandag 30 december 2013 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voetbal International/VBL users. Al kan je het makkelijk uitrekenen. Tjacka zijn penis is 13 cm lang en 3,5 cm breed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |