maar je kan mij bewonderenquote:Op maandag 30 december 2013 13:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee ik ga niet in die jongenstopics kijken
Ah balenquote:Op maandag 30 december 2013 13:12 schreef Marco001 het volgende:
Worden spannende dagen voor mij. Hoor net op de radio dat het bedrijf waar ik mijn afstudeerstage doe(Aldel) faillissement heeft aangevraagd...
Je weet niet wat je mist.quote:Op maandag 30 december 2013 13:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee ik ga niet in die jongenstopics kijken
Zou je zeggen, maar niemand die een HBO stagiair ITSM wil laten afstuderen binnen een redelijke afstand van mijn huis(Zeg 50 km rondom Delfzijl, meer mits reiskostenvergoeding)quote:
Doe je ding. Ik eet een ei dus heb alle tijdquote:Op maandag 30 december 2013 13:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik jou wat vragen, Littlerabbit?
quote:Op maandag 30 december 2013 13:20 schreef Spatieloos het volgende:
LittleRabbit ben jij bi of homo?!!
Hmm, balenquote:Op maandag 30 december 2013 13:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zou je zeggen, maar niemand die een HBO stagiair ITSM wil laten afstuderen binnen een redelijke afstand van mijn huis(Zeg 50 km rondom Delfzijl, meer mits reiskostenvergoeding)
Die laatste pic in dat topic, is dat van een bepaalde user die we allebei kennen maar dan op een kloon-account of is het een troll? Ik weet niet zo heel goed wat ik van moet denken.quote:Op maandag 30 december 2013 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe je ding. Ik eet een ei dus heb alle tijd
Wat kan het jou boeien.quote:Op maandag 30 december 2013 13:20 schreef Spatieloos het volgende:
LittleRabbit ben jij bi of homo?!!
Nu ik heel dat topic weer doorscoll om te kijken over wie je het hebt moest ik weer lachen omquote:Op maandag 30 december 2013 13:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die laatste pic in dat topic, is dat van een bepaalde user die we allebei kennen maar dan op een kloon-account of is het een troll? Ik weet niet zo heel goed wat ik van moet denken.
quote:Mag die onderste foto onder mijn naam snel weg? Dat ben ik (gelukkig) niet.
Hahaquote:Op maandag 30 december 2013 13:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat kan het jou boeien.Gister vroeg je ookal of ik bi was. Ben je soms zelf er een dat je zenuwachtig wordt dat je dan concurrentie krijgt?
Ja.quote:Op maandag 30 december 2013 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu ik heel dat topic weer doorscoll om te kijken over wie je het hebt moest ik weer lachen om
[..]Kut Tjacka
Maar bedoel je heahea?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |