Spannend zegquote:Op maandag 30 december 2013 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet deze niet zo hoe duur, wordt een verassing bij uitchecken.
Maar gewoon in cafe wel goedkoop 1,50 ofzo halve liter.
Senna is van voor onze tijd.quote:Op maandag 30 december 2013 03:09 schreef Adames het volgende:
[..]
enige F1 coureur die ik ken naast Senna,
daar is het ook niet goed mee afgelopen
ik vind het wel cool voel me nu net rich ballerquote:Op maandag 30 december 2013 03:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Spannend zeg![]()
Al is het altijd beter dan moeten fietsen met 20+ halve liter blikken zoals ik.
bestond de f1 dan al voor 90'squote:Op maandag 30 december 2013 03:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spannend zeg![]()
Al is het altijd beter dan moeten fietsen met 20+ halve liter blikken zoals ik.
[..]
Senna is van voor onze tijd.
Was getekend,
De 90s club.
Niet zulke moeilijke vragen stellen. Nu doen mijn hersenen pijn en zal ik moeten gaan slapen.quote:
dag.quote:Op maandag 30 december 2013 03:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zulke moeilijke vragen stellen. Nu doen mijn hersenen pijn en zal ik moeten gaan slapen.
dag.
dikke doeiquote:Op maandag 30 december 2013 03:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zulke moeilijke vragen stellen. Nu doen mijn hersenen pijn en zal ik moeten gaan slapen.
dag.
aaawhquote:
Weet niet precies wat eigenlijk. Hele nacht overgegeven en buikpijn als een malle. Verder wel okquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 10:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet precies wat eigenlijk. Hele nacht overgegeven en buikpijn als een malle. Verder wel ok
Als ik morgen maar niet ziek ben
Oud en nieuw.quote:Op maandag 30 december 2013 10:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet precies wat eigenlijk. Hele nacht overgegeven en buikpijn als een malle. Verder wel ok
Als ik morgen maar niet ziek ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |