Kan er gewoon op blijven zitten hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 16:07 schreef ReQuiem83 het volgende:
Goed na 10 jaar weer eens een stukje vuurwerk gekocht namelijk the immortal gold
Heb hier wel een vraagje. Er zit een soort van silverpapier overheen. Moet deze nu wel of niet verwijderd worden? De lonten ga ik wel doorlussen met stuk schilderstape. Heb nog een cake en daar staat op de rode folie verwijderen. Nu is het bij de immortal geen rode folie en de beschijving zegt er verder ook niets over. Iemand ervaring met de immortal gold die hierop antwoord kan geven.
[ afbeelding ]
Dat.quote:Op maandag 30 december 2013 16:08 schreef zlotka het volgende:
[..]
Kan er gewoon op blijven zitten hoor.
Zelf maken ftw.quote:Op maandag 30 december 2013 16:22 schreef Shreyas het volgende:
Weet iemand waar je aansteeklonten kan kopen behalve in vuurwerkwinkels?
schoenveters?quote:Op maandag 30 december 2013 16:22 schreef Shreyas het volgende:
Weet iemand waar je aansteeklonten kan kopen behalve in vuurwerkwinkels?
Skeere tijden op de kachel 90 gradenquote:Op maandag 30 december 2013 16:26 schreef blow... het volgende:
[..]
ben je nu zo'n beetje te laat mee
onze ketel gaat volgens mij maar tot 75 ouzo, geen idee :'Pquote:Op maandag 30 december 2013 16:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Skeere tijden op de kachel 90 graden
Tja het is wat het is. Ik zou er dan fluit omheen bouwen en als einde een at once cake ofzo.quote:Op maandag 30 december 2013 16:28 schreef blow... het volgende:
wat vinden jullie hiervan?
het lijkt wel vet maar ik vind het resultaat teleurstellend.
ja idd. 308 keer diezelfde thunderking en dan ook nog geen goede maat vind ik meh.quote:Op maandag 30 december 2013 16:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tja het is wat het is. Ik zou er dan fluit omheen bouwen en als einde een at once cake ofzo.
ik zou dan 308 keer de whistling thunder queen gelont hebben. Fluit plus erg doffe knalquote:Op maandag 30 december 2013 16:30 schreef blow... het volgende:
[..]
ja idd. 308 keer diezelfde thunderking en dan ook nog geen goede maat vind ik meh.
of afwisselen ofzoquote:Op maandag 30 december 2013 16:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik zou dan 308 keer de whistling thunder queen gelont hebben. Fluit plus erg doffe knal
Liever nu dan morgenquote:Op maandag 30 december 2013 16:56 schreef Fred0w het volgende:
Zo, vanavond mijn vuurwerk eens halen.![]()
Wat een kutweer nu trouwens.
das duurquote:Op maandag 30 december 2013 17:31 schreef tennis_jongen het volgende:
¤20
- 1x flashing thunder xl (40 stuks)
- 1x baby pijltjes (150)
- 1x Romeinse kaarsen (12)
- 2x rotjes (200)
- 1x grond bloemen (50)
Ik mis de klokquote:Op maandag 30 december 2013 17:39 schreef MissionPhailed het volgende:
Stukje jaarwisseling van afgelopen jaar (23:57 - 0:14 uur)Herrie bouwt langzaam op en pas vanaf 6:50 begin je ook wat vuurwerk te zien
Het is net een aankomend oorlogsgebied het stuk nog zonder dat je de effecten zietquote:Op maandag 30 december 2013 17:39 schreef MissionPhailed het volgende:
Stukje jaarwisseling van afgelopen jaar (23:57 - 0:14 uur)Herrie bouwt langzaam op en pas vanaf 6:50 begin je ook wat vuurwerk te zien
quote:Op maandag 30 december 2013 18:35 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
Ik heb morgen niks te doen![]()
(3-8 inch shells x50 :p)
Dat ook
Pas maar op, tot 6 inch valt het onder vuurwerk. Daarboven valt het onder de wapenwet, met alle gevolgen van dien. Dus kan de politie zomaar op de stoep staan.quote:Op maandag 30 december 2013 18:35 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
Dat ook
Als ze genoeg bewijs hebben krijg je er een complete gewapende inval bijquote:Op maandag 30 december 2013 18:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pas maar op, tot 6 inch valt het onder vuurwerk. Daarboven valt het onder de wapenwet, met alle gevolgen van dien. Dus kan de politie zomaar op de stoep staan.
8 inch?quote:Op maandag 30 december 2013 18:35 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
Dat ook
Idd, tot 6 inch ben je de sjaak. Daarboven ben je gewoon heel zwaar de lul.quote:Op maandag 30 december 2013 18:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als ze genoeg bewijs hebben krijg je er een complete gewapende inval bij
De politie leest zeker mee, het is een openbaar forum...quote:Op maandag 30 december 2013 19:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Idd, tot 6 inch ben je de sjaak. Daarboven ben je gewoon heel zwaar de lul.
Het zorgwekkende is dat iemand die zo dom is om op een openbaar forum te zeggen dat hij tot 8 inch gaat schieten, morgen met een bom aan de slag gaat.
Als je een beetje werkende massa hebt in je bovenkamer, dan zeg je dit soort dingen niet. Schijnbaar heeft deze persoon een gebrek daaraan, en zo iemand gaat morgen 8 inch de lucht in schieten? Ik hou mijn hart vast.
3 inch in een woonwijk is in principe al onverantwoord. Maar veel mensen nemen het risico voor lief.quote:Op maandag 30 december 2013 19:08 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De politie leest zeker mee, het is een openbaar forum...
Dom? Ja. Sowieso 8 inch schieten (in een woonwijk) is onverantwoord.
Het is niet legaal om in Duitsland te halen, zelfs al staat er een CE en Nederlandse gebruiksaanwijzing op. Jij importeert vuurwerk uit t buitenland en betaald dus geen belasting.quote:
huehue ik betaal geen belasting. Moeten ze het maar goedkoper makenquote:Op maandag 30 december 2013 19:38 schreef zlotka het volgende:
[..]
Het is niet legaal om in Duitsland te halen, zelfs al staat er een CE en Nederlandse gebruiksaanwijzing op. Jij importeert vuurwerk uit t buitenland en betaald dus geen belasting.
Als ik t zo goed zeg
Genoeg te vinden voor weinig geld in Nederland hoor. Al vaker wat over gezegt hier maar het lijkt wel of iedereen er gewoon overheen leest en het niet boeit. Net als de berichten over de spionage van NSA, als Amerikanen het doen is het allemaal heel erg, maar wanneer een ander land het is lees je alleen berichten dat 'iedereen doet het' of 'het is niet zo erg als de Amerikanen'.quote:Op maandag 30 december 2013 19:39 schreef blow... het volgende:
[..]
huehue ik betaal geen belasting. Moeten ze het maar goedkoper maken
true.quote:Op maandag 30 december 2013 19:42 schreef zlotka het volgende:
[..]
Genoeg te vinden voor weinig geld in Nederland hoor. Al vaker wat over gezegt hier maar het lijkt wel of iedereen er gewoon overheen leest en het niet boeit. Net als de berichten over de spionage van NSA, als Amerikanen het doen is het allemaal heel erg, maar wanneer een ander land het is lees je alleen berichten dat 'iedereen doet het' of 'het is niet zo erg als de Amerikanen'.
Goed zoeken en in Nederland heb je voor wel iets meer geld een stuk beter vuurwerk.
Vergeet ook niet dat op internet iedereen miljonair is, een victorias secret angel als vriendin heeft, een piemel van 3 meter en 6 sportauto's.quote:Op maandag 30 december 2013 19:06 schreef tja77 het volgende:
Als je een beetje werkende massa hebt in je bovenkamer, dan zeg je dit soort dingen niet. Schijnbaar heeft deze persoon een gebrek daaraan, en zo iemand gaat morgen 8 inch de lucht in schieten? Ik hou mijn hart vast.
Dan mag je dus ook geen boodschappen doen in DE?quote:Op maandag 30 december 2013 19:38 schreef zlotka het volgende:
[..]
Het is niet legaal om in Duitsland te halen, zelfs al staat er een CE en Nederlandse gebruiksaanwijzing op. Jij importeert vuurwerk uit t buitenland en betaald dus geen belasting.
Als ik t zo goed zeg
Zover ik weet wordt het alleen gedoogd. Vanaf volgend jaar zou het wel eens legaal kunnen zijn ivm. de dan verplichte CE.quote:Op maandag 30 december 2013 19:47 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan mag je dus ook geen boodschappen doen in DE?
Volgens mij mag het wel, de regelgeving is er alleen heel vaag in...
Ik heb 2 victoria secret modellen als vriendin, voor de rest heb je gelijk.quote:Op maandag 30 december 2013 19:45 schreef muzas het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat op internet iedereen miljonair is, een victorias secret angel als vriendin heeft, een piemel van 3 meter en 6 sportauto's.
Kortom: Ook een hoop sterke verhalen
Stoere hoi hoor.quote:
Het ligt opgeslagen in een bunkerquote:Op maandag 30 december 2013 18:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als ze genoeg bewijs hebben krijg je er een complete gewapende inval bij
zal ff foto posten als ik mn laptop weer heb (heb ik nu niet bij me)quote:Op maandag 30 december 2013 19:45 schreef zlotka het volgende:
[..].
Geen lijstje van jouw vuurwerk? Of overheen gelezen?
quote:Op maandag 30 december 2013 19:53 schreef blow... het volgende:
[..]
zal ff foto posten als ik mn laptop weer heb (heb ik nu niet bij me)
Dit is om 0:00quote:Op maandag 30 december 2013 19:51 schreef smegmanus het volgende:
Nou ja, hopen dat het nog een beetje droog blijft morgen.
Nou jah, vooral niet te hard waait.. Beetje regen kan het meeste vuurwerk wel hebben. Windkracht 6 wordt een ander verhaal.quote:Op maandag 30 december 2013 19:51 schreef smegmanus het volgende:
Nou ja, hopen dat het nog een beetje droog blijft morgen.
Regio Almelo regent het dan wel helaasquote:
Alles beter dan die mist van drie jaar geleden.quote:Op maandag 30 december 2013 19:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Regio Almelo regent het dan wel helaas
Dat was juist lachen. flink wat ratelbanden en discoflitsers tegelijk in de straat. Als je geen epilepsie had kreeg je het wel... jeuzus.quote:Op maandag 30 december 2013 19:57 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Alles beter dan die mist van drie jaar geleden.
Das een voorspelling van meer dan een dag vantevoren.quote:Op maandag 30 december 2013 19:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Regio Almelo regent het dan wel helaas
ik zou die 8inch op straat leggen en aansteken dan is de hele wijk in 1x wakker.quote:Op maandag 30 december 2013 20:25 schreef tennis_jongen het volgende:
Morgen 8 uur wakker douchen en naar buiten![]()
Lekker mensen wakker maken met thunder kings dicht bij hun raam
Haha nee een show(tje) in de avondquote:Op maandag 30 december 2013 20:39 schreef smegmanus het volgende:
[..]
ik zou die 8inch op straat leggen en aansteken dan is de hele wijk in 1x wakker.
dat sowiesoquote:Op maandag 30 december 2013 20:39 schreef smegmanus het volgende:
[..]
ik zou die 8inch op straat leggen en aansteken dan is de hele wijk in 1x wakker.
Wil ik hebben!!!!!quote:
Kun je wel nagaan in regeltjesland.quote:
The oflererquote:Op maandag 30 december 2013 20:52 schreef zlotka het volgende:
Iemand die weet waar ik de filmpjes kan vinden van een man, dacht uit Zwitserland of Oostenrijk, die zelf vuurwerk maakt en dan alles test tussen de bergen?![]()
Filmpje ooit is gezien maar kan hem niet weer vinden
heldquote:Op maandag 30 december 2013 21:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
The oflerer
Met of zonder spatie ertussen.
Hij heeft heel veel leuke filmpjes.
Hij is idd een held, wat voor een dingen hij afsteekt. Niet normaal meer. En dat geluid, heerlijk.quote:
Ni-Hao!quote:Op maandag 30 december 2013 21:25 schreef Fred0w het volgende:
Wat foto's van mijn kant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is gek, met z'n 9999 grammerquote:Op maandag 30 december 2013 21:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij is idd een held, wat voor een dingen hij afsteekt. Niet normaal meer. En dat geluid, heerlijk.
4 x Delicious Thunder?quote:Op maandag 30 december 2013 21:25 schreef Fred0w het volgende:
Wat foto's van mijn kant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |