quote:Op zondag 29 december 2013 22:43 schreef opperkleurder het volgende:
Werken ze bij dat dartsen nu ook al met een matrix?
Dat die draak niet dood ging was wel kut jaquote:Op zondag 29 december 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zat maar te wachten op de climax joh.
dat moet dan maar gebeuren in deel drie.quote:Op zondag 29 december 2013 22:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat die draak niet dood ging was wel kut ja
Zit je in Engeland??quote:Op zondag 29 december 2013 22:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat die draak niet dood ging was wel kut ja
Ja man mooi hotelletje. Morgen even kostuumpje halen een zo'n Snakebite pruikquote:
Ik heb nog wel een foto van de vriendin van Weet.quote:
Met een rugbybal?quote:Op zondag 29 december 2013 22:47 schreef tax_freak het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een foto van de vriendin van Weet.
Mis je niets aan , SnakeBite is de manquote:Op zondag 29 december 2013 22:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja man mooi hotelletje. Morgen even kostuumpje halen een zo'n Snakebite pruik![]()
Wel MVG gemist helaas.
twee rugbyballen, welteverstaan.quote:
Met die nummers van die slettenquote:Op zondag 29 december 2013 22:48 schreef polderturk het volgende:
Die RTL7 commentatoren zijn matig. We kunnen daar beter twee fokkers neerzetten.
Of Beavis & Butthead.quote:Op zondag 29 december 2013 22:48 schreef polderturk het volgende:
Die RTL7 commentatoren zijn matig. We kunnen daar beter twee fokkers neerzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |