Dat Pink zo hoog staat, doen we echt niet 'samen'. Dat doen anderen. Anderen met een matige muzieksmaak.quote:Op zondag 29 december 2013 22:24 schreef Zaktabak het volgende:
"Dat doen we echt allemaal samen"
"Het Come Together-gevoel"
![]()
![]()
Ok, daar luister ik doorgaans niet naar.quote:Op zondag 29 december 2013 22:24 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Helemaal naar de klote gedraaid op Sky en Q
dat is oceaan al mag ik hopenquote:
En ik ken ook veel teveel namen uit die lijstquote:
die stem van p!nk (dat uitroeptekenquote:
Ik heb eigenlijk geen idee.quote:Op zondag 29 december 2013 22:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
wie is die kerel ook al weer die meezingt?
De skyradiostemmersquote:Op zondag 29 december 2013 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat Pink zo hoog staat, doen we echt niet 'samen'. Dat doen anderen. Anderen met een matige muzieksmaak.
Ik sta er niet inquote:Op zondag 29 december 2013 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik ken ook veel teveel namen uit die lijst
Toen kregen de vogels nog de aandacht die ze verdienden.quote:Op zondag 29 december 2013 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik vorig jaar denk ik 40 posts had
Nagels op schoolbordquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen kregen de vogels nog de aandacht die ze verdienden.
is afgelopen vrijdag ook gedraaid bij een achterneef die een hartaanval heeft gehad op de fiets en te water is geraakt.....quote:Op zondag 29 december 2013 22:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind dit echt een erg mooi nummer.
Werd gedraaid op de crematie van t zusje van een vriendin van me..was op nieuwjaarsdag voor de trein gesprongen. Lekker begin van t jaar. Toepasselijk dat t nu weer terugkomt.
Die posten gewoon meequote:Op zondag 29 december 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen kregen de vogels nog de aandacht die ze verdienden.
Nog even doorgaan en je kan Tong voorbijquote:Op zondag 29 december 2013 22:26 schreef MaJo het volgende:
Ik sta #439 in de top 500 van meeste fok posts. Bijna 50.000 posts
En mijn zusjequote:Op zondag 29 december 2013 22:26 schreef Zaktabak het volgende:
Muziek voor 15-jarige ADHD basketballende krullenbolletjes die 3FM al te alternatief vinden maar Q een zender vinden die "super goede muziek draait"....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |