quote:
Kind van de maan ook al?quote:Op zondag 29 december 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Die is al voorbij gekomen in de top2000
quote:Op zondag 29 december 2013 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Defcon, zal ik komend jaar ook wel weer naartoe moeten
Die heb ik nog niet gehoord!!quote:
Ik zie de nurburgring langskomen...vertel eens?quote:Op zondag 29 december 2013 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
Moeten ook gewoon, jeetje wat vervelend.
Ik ga denk ik wel naar outdoor stereo
Als ik mij nu aanbied geloof je dat vast niet, of wel?quote:Op zondag 29 december 2013 22:14 schreef PeuRac het volgende:
Wie wil mijn was komen ophangen en de vloer dweilen
Als je zoals ik eigenlijk niet van die muziek houdt is het niet zo heel fijn hoor, alleen de mensen half bezopen heen brengen, en volledig van de kaart terug zien komen is grappigquote:Op zondag 29 december 2013 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
Moeten ook gewoon, jeetje wat vervelend.
Ik ga denk ik wel naar outdoor stereo
was ophangen wil ik nog wel maar dweilen vind ik stomquote:Op zondag 29 december 2013 22:14 schreef PeuRac het volgende:
als jij het bij mij doet, kom ik bij jouquote:Op zondag 29 december 2013 22:14 schreef PeuRac het volgende:
Wat is er dan?quote:Op zondag 29 december 2013 22:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe eens dan
18-19-20 AprilAls ik jarig ben
Paar hoogbejaard, veel bejaard en dan is er ook nog Vin, onze pupquote:
Het zou mijzelf verbazen als ik dat zou doenquote:Op zondag 29 december 2013 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik mij nu aanbied geloof je dat vast niet, of wel?
Is goed, dweilen vind ik minder ergquote:Op zondag 29 december 2013 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
was ophangen wil ik nog wel maar dweilen vind ik stom
quote:Op zondag 29 december 2013 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paar hoogbejaard, veel bejaard en dan is er ook nog Vin, onze pup
Hoaxquote:
Nee dat schiet opquote:Op zondag 29 december 2013 22:16 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
als jij het bij mij doet, kom ik bij jou![]()
Facebook. Het kwade in de maatschappij.quote:Op zondag 29 december 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
Wie heeft er nog meer problemen met facebook? Ik krijg geen meldingen meer
Logisch, ik heb gewoon om een of andere vage reden zin om te dweilenquote:Op zondag 29 december 2013 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het zou mijzelf verbazen als ik dat zou doen
Ik ben 7quote:
Iedereen is al naar bed?quote:Op zondag 29 december 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
Kom het dan maar hier doenquote:Op zondag 29 december 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch, ik heb gewoon om een of andere vage reden zin om te dweilen
lekker rustig zegquote:Op zondag 29 december 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
Kom je mij dan even ophalen?quote:
gheghequote:Op zondag 29 december 2013 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee dat schiet opEn ik vermoed dat het bij jou meer is
Nee, ik krijg de hele dag al geen meldingen van reacties die gepost worden. Zowel via internet als mobielquote:Op zondag 29 december 2013 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iedereen is al naar bed?![]()
![]()
Geen idee, ik heb het sowieso rustig op fb..
Bijna compleet. Komen nog een paar namen bijquote:
Haha, je bent welkom om het te komen doen hier in Hilversum.quote:Op zondag 29 december 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch, ik heb gewoon om een of andere vage reden zin om te dweilen
Je bent niet de enigequote:Op zondag 29 december 2013 22:19 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb een rare dm van ene felemank ofzo
Waarom ben jij geen mod hier meer?quote:Op zondag 29 december 2013 22:19 schreef Tamashii het volgende:
Jij ook al?quote:Op zondag 29 december 2013 22:19 schreef Tamashii het volgende:
Geweldig!quote:Op zondag 29 december 2013 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bijna compleet. Komen nog een paar namen bij
Alright The Captain (UK)
Zero Absolu (FR)
Steak Number Eight (BE)
Alias Empire (IE)
Exxasens (ES)
Arms and Sleepers (US)
God Is An Astronaut (IE)
Indignu (PT)
Syberia (ES)
UpCDownC (UK)
MOTEK (BE)
The Seven Mile Journey (DK)
Industroika (BE)
Sleepmakeswaves (AU)
Lymbyc Systym (US)
Le Seul Elément (FR)
Lost In Kiev (FR)
Kerretta (NZ)
Aesthesys (RU)
The Best Pessimist (UA)
Thisquietarmy (CAN)
EF (SE)
Nadja (CAN/DE)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slecht gedrag moet je negerenquote:Op zondag 29 december 2013 22:19 schreef Tamashii het volgende:
Geen last van hier, iig overdag niet..quote:Op zondag 29 december 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik krijg de hele dag al geen meldingen van reacties die gepost worden. Zowel via internet als mobiel
Gaat hier wel goed. Al vind ik in het algemeen dat de meldingen niet heel consequent binnen komen. Soms direct, dan zitten er weer minuten tussen, soms ook nog langer.quote:Op zondag 29 december 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
Nee, ik krijg de hele dag al geen meldingen van reacties die gepost worden. Zowel via internet als mobiel
Bijna iedereen welquote:Op zondag 29 december 2013 22:19 schreef Tamashii het volgende:
Ben je weer onder je steen gekropen?quote:Op zondag 29 december 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom ben jij geen mod hier meer?
Ik. Ben toch werkloos.quote:Op zondag 29 december 2013 22:14 schreef PeuRac het volgende:
Verkapte ik-wil-dmen-post?quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ben ik wel, alleen niet meer hier nee.quote:Op zondag 29 december 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom ben jij geen mod hier meer?
Wat schuift het?quote:
Ik ook niet. Vast alleen maar naar de dames gestuurd. Ik wil ook seksueel belaagd worden.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er ook geen. Ik rouw er niet om.quote:Op zondag 29 december 2013 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vast alleen maar naar de dames gestuurd. Ik wil ook seksueel belaagd worden.
Dat sowieso.quote:Op zondag 29 december 2013 22:21 schreef Tamashii het volgende:
Oh ik dacht dat ik hoog vereerd moest zijn :$
Vinnie wel geloof ik.quote:Op zondag 29 december 2013 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vast alleen maar naar de dames gestuurd. Ik wil ook seksueel belaagd worden.
Ja ik ga niet tiefus ver reizen als ik het niet kenquote:
Ik ook niet. Weer zo'n type die niet genoeg aandacht krijgt in het dagelijks leven.quote:Op zondag 29 december 2013 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen. Ik rouw er niet om.
Altijd valt ook wel mee hoorquote:Op zondag 29 december 2013 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neehoor maar ik vraag me alleen af waarom jullie er wel altijd last van hebben
Stom.quote:Op zondag 29 december 2013 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen last van hier, iig overdag niet..
Ja dat was mij ook al opgevallen.quote:Op zondag 29 december 2013 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat hier wel goed. Al vind ik in het algemeen dat de meldingen niet heel consequent binnen komen. Soms direct, dan zitten er weer minuten tussen, soms ook nog langer.
Nope.quote:Op zondag 29 december 2013 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je weer onder je steen gekropen?
Ja, dat zeg ik.quote:Op zondag 29 december 2013 22:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ben ik wel, alleen niet meer hier nee.
Goed gegokt dus, dat welquote:Op zondag 29 december 2013 22:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bíjna hooglandert... Op gejatte grond.
Kop koffie en lunch?quote:
Vinnie komt altijd wel openlijk uit voor de vrouwelijke kant van zijn persoonlijkheid.quote:
Nee, zou ik ook niet doenquote:Op zondag 29 december 2013 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ga niet tiefus ver reizen als ik het niet ken
bovendien is 3 dagen festivallen al een no go
Meer een zielige troll die lachend in zijn vuistje achter zijn zolderkamer-pc zit.quote:Op zondag 29 december 2013 22:22 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Weer zo'n type die niet genoeg aandacht krijgt in het dagelijks leven.
Krijg ik thuis ook.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Meer een zielige troll die lachend in zijn vuistje achter zijn zolderkamer-pc zit.
Extra speciale lekkere lunchquote:
Of met iets anders in zijn vuistje.quote:Op zondag 29 december 2013 22:23 schreef Fera het volgende:
Meer een zielige troll die lachend in zijn vuistje achter zijn zolderkamer-pc zit.
Min of meer hetzelfde. Het ene veroorzaakt het andere.quote:Op zondag 29 december 2013 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh, iemand anders zal het dan geweest zijnquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vinnie komt altijd wel openlijk uit voor de vrouwelijke kant van zijn persoonlijkheid.
Niet winstgevend gezien de reiskosten.quote:
Hè, bah.quote:Op zondag 29 december 2013 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of met iets anders in zijn vuistje.
Ik kreeg een PM.quote:Op zondag 29 december 2013 22:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, iemand anders zal het dan geweest zijn
[..]
Ja duh, anders kan ik het beter zelf doenquote:
Sommige mensen hebben zo hun eigen voorkeuren.quote:
Nou goed, die zou ik er dan ook nog bij gooien.quote:Op zondag 29 december 2013 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet winstgevend gezien de reiskosten.
JA echt zoquote:Op zondag 29 december 2013 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, break-even. Nu de rest nog voor de moeite.quote:Op zondag 29 december 2013 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou goed, die zou ik er dan ook nog bij gooien.
Het zal waarschijnlijk ook niet veel ouder zijn.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, break-even. Nu de rest nog voor de moeite.
Ja het is nog geen uur werk he. Moet wel in verhouding staanquote:Op zondag 29 december 2013 22:26 schreef Fera het volgende:Het i
[..]
Oké, break-even. Nu de rest nog voor de moeite.
Werk moet wel lonen!quote:Op zondag 29 december 2013 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja het is nog geen uur werk he. Moet wel in verhouding staan
Het hoeft ook niet die 3 dagen hoorquote:Op zondag 29 december 2013 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ga niet tiefus ver reizen als ik het niet ken
bovendien is 3 dagen festivallen al een no go
Heb jij niets voor me Roy?quote:Op zondag 29 december 2013 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie het als een kans om in een werkritme te blijven en om te netwerken.
Shit, normaal kom ik zelf met zulke opmerkingenquote:Op zondag 29 december 2013 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Well played!quote:Op zondag 29 december 2013 22:28 schreef Royco1 het volgende:
Ik niet, straks is het niks en dan is het weggegooid geld (en tijd).quote:Op zondag 29 december 2013 22:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou het juist wel doen, nieuwe dingen ontdekken
Ik ga die linkjes niet allemaal af hoorquote:
Damn, die had ik van jou niet verwacht.quote:
Nouja zegquote:Op zondag 29 december 2013 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga die linkjes niet allemaal af hoor
Dit zei de knakker van het uwv tegen mij toen ik mocht gaan schoffelen voor de gemeente.quote:Op zondag 29 december 2013 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Shit, normaal kom ik zelf met zulke opmerkingenvrij zijn maakt me minder scherp
Volgens mij niet. Maar ze willen je altijd zo snel mogelijk weg hebben.quote:Op zondag 29 december 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit zei de knakker van het uwv tegen mij toen ik mocht gaan schoffelen voor de gemeente.
Erge is dat die gasten het zelf nog geloven ook nog.
Sorry schat, maar ik heb niks voor je. Zelf al moeite genoeg om bezig te blijven. Maar als ik in de buurt iets weet laat ik het je weten.quote:Op zondag 29 december 2013 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn, die had ik van jou niet verwacht.
Dank u.quote:Op zondag 29 december 2013 22:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry schat, maar ik heb niks voor je. Zelf al moeite genoeg om bezig te blijven. Maar als ik in de buurt iets weet laat ik het je weten.
quote:Op zondag 29 december 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit zei de knakker van het uwv tegen mij toen ik mocht gaan schoffelen voor de gemeente.
Erge is dat die gasten het zelf nog geloven ook nog.
Ook met auto ben je langer onderwegquote:Op zondag 29 december 2013 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank u.
Ik heb namelijk geen auto, dus naar Peu reizen duurt gewoon langer dan het werk zelf.
Je woont toch in de Achterhoek? Dat is met de auto nog wel te doen.quote:Op zondag 29 december 2013 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook met auto ben je langer onderwegzelfs als je het hele huis zou doen
Iets beter, niet veel.quote:Op zondag 29 december 2013 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]Je doet nu wel iets beters mag ik toch hopen
Nope, Hilversum. Ik ben veel in de Achterhoekquote:Op zondag 29 december 2013 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Je woont toch in de Achterhoek? Dat is met de auto nog wel te doen.
Bummerquote:Op zondag 29 december 2013 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iets beter, niet veel.
Maar met wat klusjes er links en rechts bij klaag ik niet.
Het zijn lange nummers, je kan er nog niet eens 1tje gehoord hebben in de tussentijdquote:Op zondag 29 december 2013 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1e vind ik niks
2e gaat nog wel
3e is ook niet mijn ding
Ik skip...quote:Op zondag 29 december 2013 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zijn lange nummers, je kan er nog niet eens 1tje gehoord hebben in de tussentijd
Uurtje met de auto. Valt nog wel mee.quote:Op zondag 29 december 2013 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, Hilversum. Ik ben veel in de Achterhoek
[..]
Bummer
Ben al lang blij dat ik iets heb.quote:Op zondag 29 december 2013 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, Hilversum. Ik ben veel in de Achterhoek
[..]
Bummer
Ach laat ook maarquote:Op zondag 29 december 2013 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik skip...
ik hoor snel genoeg of het wat is of niet
Loop niet zo te janken zeg
Zelfs Nijmegen heeft niets meer. En veel verder kan ik niet.quote:Op zondag 29 december 2013 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben al lang blij dat ik iets heb.
Het is hier in de buurt gewoon drama.
Nicequote:Op zondag 29 december 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
Nu we het over werk hebben, zit er alweer bijna een jaar. Damn tijd gaat snel
quote:Op zondag 29 december 2013 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn, die had ik van jou niet verwacht.
Werk is werk.. ongeacht wat je doet!!quote:Op zondag 29 december 2013 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben al lang blij dat ik iets heb.
Het is hier in de buurt gewoon drama.
Toch heb ik liever leuk werk dan kutwerk. Die laatste kost gevoelsmatig veel meer tijd en energie.quote:Op zondag 29 december 2013 22:38 schreef Uiltje90 het volgende:
Werk is werk.. ongeacht wat je doet!!![]()
Klopt, bedrijven waar je een paar jaar terug bij wijze van spreken gister al kon begonnen hebben nu gewoon niks.quote:Op zondag 29 december 2013 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfs Nijmegen heeft niets meer. En veel verder kan ik niet.
Volledig mee eensquote:Op zondag 29 december 2013 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch heb ik liever leuk werk dan kutwerk. Die laatste kost gevoelsmatig veel meer tijd en energie.
Ha! Broekiequote:
Ja, stom is dat. En dan heb je ook bedrijven die constant nieuwe aannemen en de oude er na drie maanden uitflikkeren.quote:Op zondag 29 december 2013 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt, bedrijven waar je een paar jaar terug bij wijze van spreken gister al kon begonnen hebben nu gewoon niks.
Ik heb bij pro assist gewerkt, begonnen toen elke week 3, 4 nieuwe, nu hebben ze niemand nodig.
Ik voel me ook nergens te goed voor om te doen.quote:Op zondag 29 december 2013 22:38 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Werk is werk.. ongeacht wat je doet!!![]()
Ja dat is zeker waar.. maar toch, zoals eerder gezegd, mag je nu al blij zijn als je iets hebt..quote:Op zondag 29 december 2013 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch heb ik liever leuk werk dan kutwerk. Die laatste kost gevoelsmatig veel meer tijd en energie.
Schat, iemand van 35 schrijft wel wat beter dan dat hij doetquote:Op zondag 29 december 2013 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Schat er zijn mensen die op hun 35e ook nog naar school gaan he?
Helemaal goed toch!! K kan alleen nooit zo goed tegen mensen die je werk dan afkraken..quote:Op zondag 29 december 2013 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voel me ook nergens te goed voor om te doen.
Heb zelfs bij de mac enzo gesolliciteerd.
quote:Op zondag 29 december 2013 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schat, iemand van 35 schrijft wel wat beter dan dat hij doet
Sommige mensen leren het nooitquote:Op zondag 29 december 2013 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schat, iemand van 35 schrijft wel wat beter dan dat hij doet
oops...quote:Op zondag 29 december 2013 22:42 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Helemaal goed toch!! K kan alleen nooit zo goed tegen mensen die je werk dan afkraken..
Mijn vriend werkt ook bij de McD. Ze behandelen je als stront, maar het is tenminste wel werk. Hij maakt toch bijna 40 uur per week.quote:Op zondag 29 december 2013 22:42 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Helemaal goed toch!! K kan alleen nooit zo goed tegen mensen die je werk dan afkraken..
Helaas, maar waar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt tijd dat ze een eigen show krijgen in NL
Oh daar trek ik me niks van aan.quote:Op zondag 29 december 2013 22:42 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Volgens Buuf zijn ze daar juist heel goed voor het personeelquote:Op zondag 29 december 2013 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vriend werkt ook bij de McD. Ze behandelen je als stront, maar het is tenminste wel werk. Hij maakt toch bijna 40 uur per week.
Woow gaat hard man.quote:Op zondag 29 december 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
Nu we het over werk hebben, zit er alweer bijna een jaar. Damn tijd gaat snel
Ik denk dat het per vestiging verschilt. Of per franchisenemer. Maar D wordt zelfs genaaid door z'n eigen collega's.quote:Op zondag 29 december 2013 22:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens Buuf zijn ze daar juist heel goed voor het personeel
quote:Op zondag 29 december 2013 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
Eensch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt tijd dat ze een eigen show krijgen in NLDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ligt dat niet juist aan de leiding, locatie enz?quote:Op zondag 29 december 2013 22:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens Buuf zijn ze daar juist heel goed voor het personeel
Wat?quote:Op zondag 29 december 2013 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat het per vestiging verschilt. Of per franchisenemer. Maar D wordt zelfs genaaid door z'n eigen collega's.
En dat laat hij gebeuren?quote:Op zondag 29 december 2013 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat het per vestiging verschilt. Of per franchisenemer. Maar D wordt zelfs genaaid door z'n eigen collega's.
Mja idd.. zo verteld mijn vent vaak met schaamrood op de kaken dat hij schonmaker/glazenwasser is.. terwijl hij gewoon 60 uur of meer werkt in de week..hij word er vaak ook raar om aabgekeken enzoquote:Op zondag 29 december 2013 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vriend werkt ook bij de McD. Ze behandelen je als stront, maar het is tenminste wel werk. Hij maakt toch bijna 40 uur per week.
Niks mis met glazenwasser.quote:Op zondag 29 december 2013 22:47 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Mja idd.. zo verteld mijn vent vaak met schaamrood op de kaken dat hij schonmaker/glazenwasser is.. terwijl hij gewoon 60 uur of meer werkt in de week..hij word er vaak ook raar om aabgekeken enzomaargoed.. mijn ouders vonden het ook maar niks dat ik spw enzo wilde gaan doen, want ik wilde toch geen billenwasser en kwijlveger worden........
Sommigen maar?quote:Op zondag 29 december 2013 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
Sommige houden er van genaaid te worden?
Achter in de Mcdonalds een lekker wijf naaien. Lijkt me ook wel grappig.quote:Op zondag 29 december 2013 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
Ligt er toch echt wel aan door wie enz hoor!quote:Op zondag 29 december 2013 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
Nee idd.. best handig en hij kan er een leuk zakcentje mee bijverdienenquote:
Ja. Hij was eens buiten om prullenbakken te controleren, toen keek hij op z'n telefoon voor de tijd, iemand klapte dat door aan de manager en hij had meteen een officiële waarschuwing te pakken. Terwijl iedereen daar constant met WA en weet ik het wat bezig is.quote:
Hij kan er weinig tegen doen, helaas.quote:
Als je het zo saai vind dan is daar de deurquote:Op zondag 29 december 2013 22:48 schreef theboss6 het volgende:
Saai topic.
[..]
Achter in de Mcdonalds een lekker wijf naaien. Lijkt me ook wel grappig.
quote:Op zondag 29 december 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ligt er toch echt wel aan door wie enz hoor!
Wat een onzin. Ik heb heel veel respect voor mensen in de zorg, ongeacht wat ze precies doen. Er zijn meer van dat soort mensen nodig.quote:Op zondag 29 december 2013 22:47 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Mja idd.. zo verteld mijn vent vaak met schaamrood op de kaken dat hij schonmaker/glazenwasser is.. terwijl hij gewoon 60 uur of meer werkt in de week..hij word er vaak ook raar om aabgekeken enzomaargoed.. mijn ouders vonden het ook maar niks dat ik spw enzo wilde gaan doen, want ik wilde toch geen billenwasser en kwijlveger worden........
Wellicht als het een leuke bazin isquote:Op zondag 29 december 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt er toch echt wel aan door wie enz hoor!
Tsja ik ben nog maar 17 en ben niet echt van plan me bezig te houden met deze toekomstige problemen. Maargoed, ik wacht wel tot er zich een nieuw leuk onderwerp voordoet.quote:Op zondag 29 december 2013 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je het zo saai vind dan is daar de deur
[ afbeelding ]
Ik heb respect voor iedereen die hard werkt. Maakt me niet uit wat je doet verder.quote:Op zondag 29 december 2013 22:50 schreef Royco1 het volgende:
Maar merk dat ook wel. Toen ik nog mijn eigen zaak had vinden veel mensen je beter lijkt het wel.
Terwijl ik nog steeds dezelfde persoon ben. Zelfs een beter persoon ben nu denk ik.
Die lui schamen zich nergens voor, hier in Den Haag in elk geval niet. Tuig dat de concurrent letterlijk de straat uitslaat, maar schone ramen opleveren ho maar. ;')quote:Op zondag 29 december 2013 22:50 schreef Fera het volgende:
En glazenwasser is toch ook niet echt iets om je voor te schamen. Schone ramen wil iedereen toch? En die hoogtes af en toe ... Petje af hoor.
Wat een flikkersquote:Op zondag 29 december 2013 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Hij was eens buiten om prullenbakken te controleren, toen keek hij op z'n telefoon voor de tijd, iemand klapte dat door aan de manager en hij had meteen een officiële waarschuwing te pakken. Terwijl iedereen daar constant met WA en weet ik het wat bezig is.Een andere collega had tijdens dezelfde werkzaamheden een sigaret opgestoken, die werd ook verlinkt door naaste collega's.
Ik snap dat je niet mag roken of met je telefoon spelen tijdens werk, maar een officiële waarschuwing is wel heel erg overtrokken. Je kan toch in eerste instantie zeggen: "Joh, wil je dat niet meer doen? De volgende keer blijft het niet bij een waarschuwing".
En dan door je eigen collega's, die geen haar beter zijn, verlinkt worden. Terwijl hij wel altijd hun diensten overneemt of met ze ruilt als hen een andere dag beter uitkomt.
[..]
Hij kan er weinig tegen doen, helaas.
Je moet toch wat hé. Tegenwoordig werk vinden is moeilijk. Pakken wat je pakken kan.quote:Op zondag 29 december 2013 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een flikkers
Het is dat ie geen andere keus heeft natuurlijk, maar anders was ik allang weg gegaan als ik hem was.
Haha, dat is ook gewoon werk tochquote:Op zondag 29 december 2013 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb respect voor iedereen die hard werkt. Maakt me niet uit wat je doet verder.
(tenzij je seriemoordenaar of zo bent)
Dude, lees eens wat ik zeg.quote:Op zondag 29 december 2013 22:51 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Je moet toch wat hé. Tegenwoordig werk vinden is moeilijk. Pakken wat je pakken kan.
Dat betekend niet dat je je moet laten uitbuiten door een werkgever.quote:Op zondag 29 december 2013 22:51 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Je moet toch wat hé. Tegenwoordig werk vinden is moeilijk. Pakken wat je pakken kan.
Blijkbaar loont het daar om te klikken. Daar had ik op mijn beurt als management korte metten mee gemaakt. Dat soort gedrag verpest de sfeer en dat gaat uiteindelijk alleen maar ten koste van de kwaliteit van het werk.quote:Op zondag 29 december 2013 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
Wat een flikkers
Het is dat ie geen andere keus heeft natuurlijk, maar anders was ik allang weg gegaan als ik hem was.
Hij is ook druk op zoek naar iets anders. Laatst had hij een sollicitatieprocedure, maar afgewezen bij het tweede gesprek omdat hij ''te ambitieus" was.quote:Op zondag 29 december 2013 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een flikkers
Maar daar heb ik dan niet echt respect voor.quote:
Ben je mooi klaar mee Vinniiee.quote:Op zondag 29 december 2013 22:52 schreef theboss6 het volgende:
We hebben in ieder geval dezelfde mindset.
Owja datquote:Op zondag 29 december 2013 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is ook druk op zoek naar iets anders. Laatst had hij een sollicitatieprocedure, maar afgewezen bij het tweede gesprek omdat hij ''te ambitieus" was.
Het is wel zwaar werkquote:Op zondag 29 december 2013 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar daar heb ik dan niet echt respect voor.
Klote maatschappij.quote:Op zondag 29 december 2013 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is ook druk op zoek naar iets anders. Laatst had hij een sollicitatieprocedure, maar afgewezen bij het tweede gesprek omdat hij ''te ambitieus" was.
Volgens mij word je daar manager als je vaak genoeg klikt.quote:Op zondag 29 december 2013 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar loont het daar om te klikken. Daar had ik op mijn beurt als management korte metten mee gemaakt. Dat soort gedrag verpest de sfeer en dat gaat uiteindelijk alleen maar ten koste van de kwaliteit van het werk.
Mja ik ook voor mensen die dat soort werk kunnen doen!! Maar nu ouders zien dat ik meer de heftigere doelgroepen 'leuk' vind, meer psychiatrie enzo, vinden ze het ineens geweldigquote:Op zondag 29 december 2013 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb heel veel respect voor mensen in de zorg, ongeacht wat ze precies doen. Er zijn meer van dat soort mensen nodig.
En glazenwasser is toch ook niet echt iets om je voor te schamen. Schone ramen wil iedereen toch? En die hoogtes af en toe ... Petje af hoor.
Nee, inderdaad. Iedereen die ik erover sprak was verbaasd. Mijn vader zei wel dat hij ook wel eens mensen aannam die ''meer'' zouden kunnen/willen, maar wees ze daar niet op af. Dat is een keuze van de persoon zelf, vond hij en niet van de werkgever.quote:
Kloptquote:Op zondag 29 december 2013 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar loont het daar om te klikken. Daar had ik op mijn beurt als management korte metten mee gemaakt. Dat soort gedrag verpest de sfeer en dat gaat uiteindelijk alleen maar ten koste van de kwaliteit van het werk.
Ik las het ja, wat een onzinquote:Op zondag 29 december 2013 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wat telt.quote:Op zondag 29 december 2013 22:54 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Mja ik ook voor mensen die dat soort werk kunnen doen!! Maar nu ouders zien dat ik meer de heftigere doelgroepen 'leuk' vind, meer psychiatrie enzo, vinden ze het ineens geweldigachja
Ja idd hij haalt mooie capriolen uit :p maar op het schoonmaken kijken ze hem vaak raar aan.. ach.. ik ben trots op hem
En dat terwijl het bedrijf aangaf wel doorgroeimogelijkheden te hebben. Lijkt bijna een soort valstrik dan.quote:Op zondag 29 december 2013 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Ik las het ja, wat een onzin
Wat?quote:Op zondag 29 december 2013 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
En dat terwijl het bedrijf aangaf wel doorgroeimogelijkheden te hebben. Lijkt bijna een soort valstrik dan.
Misschien was het dan iets anders? Heeft D. daar wel op doorgevraagd?quote:Op zondag 29 december 2013 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
En dat terwijl het bedrijf aangaf wel doorgroeimogelijkheden te hebben. Lijkt bijna een soort valstrik dan.
Dat hoor je veel idd!! Gelukkig is dat niet hoe ze binnen bedrijf van vent reageren.. dan draaien ze om en lopen weg en onthouden welk bedrijf het was.. bij klachten verwijzen ze dan terug naar de aso's van desbetr. Bedrijf.. al paar keer voorgekomenquote:Op zondag 29 december 2013 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die lui schamen zich nergens voor, hier in Den Haag in elk geval niet. Tuig dat de concurrent letterlijk de straat uitslaat, maar schone ramen opleveren ho maar. ;')
Ze waren bang dat hij het hier te snel zat zou zijn en te snel weer zou vertrekken. Wat moet je dan? Je kunt je toch moeilijk met 25 jaar jezelf al ergens vastleggen?quote:
Nee, dit was de reden. Ze waren bang hem weer te snel kwijt te raken. Maar ik hoor het wel vaker van mensen.quote:Op zondag 29 december 2013 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien was het dan iets anders? Heeft D. daar wel op doorgevraagd?
Dat slaat nergens op, dat zou iedereen kunnen vindenquote:Op zondag 29 december 2013 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze waren bang dat hij het hier te snel zat zou zijn en te snel weer zou vertrekken. Wat moet je dan? Je kunt je toch moeilijk met 25 jaar jezelf al ergens vastleggen?
Nee, doorgaans is in zo'n geval een bedrijf bang dat iemand bij de eerstvolgende kans buiten de deur weer weg is. Kost hen geld, dan liever iemand die meer op zijn/haar plaats is bij de gevraagde functie.quote:Op zondag 29 december 2013 22:57 schreef Fera het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2013 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je het zo saai vind dan is daar de deur
[ afbeelding ]
Misschien omdat het voor hun als investering gezien werd?quote:Op zondag 29 december 2013 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dit was de reden. Ze waren bang hem weer te snel kwijt te raken. Maar ik hoor het wel vaker van mensen.
Tsja, ik vind het ook wel raar. Maar misschien was het wel een dekmantel. Hadden ze iemand via via gevonden die bepaalde connecties heeft. Daar verlies je het van.quote:Op zondag 29 december 2013 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, dat zou iedereen kunnen vinden
Terwijl de kantoorpikkies vaak degene zijn die van het ene baantje naar het andere hoppen, omdat daar meer te verdienen valt. Natuurlijk via vriendjespolitiek. Dat heb ik al vaak genoeg gezien....quote:Op zondag 29 december 2013 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dit was de reden. Ze waren bang hem weer te snel kwijt te raken. Maar ik hoor het wel vaker van mensen.
Hmm ja blijft wel klotequote:Op zondag 29 december 2013 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het ook wel raar. Maar misschien was het wel een dekmantel. Hadden ze iemand via via gevonden die bepaalde connecties heeft. Daar verlies je het van.
Toch is het onzin. Het lag in zijn vakgebied, dus hij zou er met plezier blijven werken. En tsja, iedereen kan wel een keer weggaan.quote:Op zondag 29 december 2013 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, doorgaans is in zo'n geval een bedrijf bang dat iemand bij de eerstvolgende kans buiten de deur weer weg is. Kost hen geld, dan liever iemand die meer op zijn/haar plaats is bij de gevraagde functie.
Is een werknemer niet altijd een investering dan?quote:Op zondag 29 december 2013 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien omdat het voor hun als investering gezien werd?
Wat is je YT account?quote:Op zondag 29 december 2013 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb teveel favorieten in YT staan
Kan toch potverdorie een vid niet vinden
Blijkbaar in deze tijd niet meer omdat ze keuze zat hebben.quote:Op zondag 29 december 2013 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Is een werknemer niet altijd een investering dan?
Klopt, uiteindelijk wel. Maar ik kan mij voorstellen dat een werkgever ook een afweging maakt als iemand de indruk wekt meer te willen dan een functie biedt. Je wil immers ook niet dat iemand na 4 maanden al weer weg gaat.quote:Op zondag 29 december 2013 23:01 schreef Fera het volgende:
Toch is het onzin. Het lag in zijn vakgebied, dus hij zou er met plezier blijven werken. En tsja, iedereen kan wel een keer weggaan.
Rare reden wel. Ik ben ooit afgewezen omdat ik te zwaar was voor de 1e functie en te licht voor de 2e. Denk dat het salaris een groter struikelblok was.quote:Op zondag 29 december 2013 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dan moet je niet in de vacature zetten dat er doorgroeimogelijkheden zijn, als je niet wil dat iemand verder gaat dan deze functie. Of ben ik nou gek?quote:Op zondag 29 december 2013 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, uiteindelijk wel. Maar ik kan mij voorstellen dat een werkgever ook een afweging maakt als iemand de indruk wekt meer te willen dan een functie biedt. Je wil immers ook niet dat iemand na 4 maanden al weer weg gaat.
Niet voor elke werkgever. Het is namelijk ook gewoon een forse kostenpost op de balans. En niet iedere investering levert ook wat op zeg maar.quote:Op zondag 29 december 2013 23:01 schreef Fera het volgende:
Is een werknemer niet altijd een investering dan?
Weet je wel wat je zoekt?quote:Op zondag 29 december 2013 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je biedt je aan om te helpen zoeken?
Wat? Als in gewicht?quote:Op zondag 29 december 2013 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rare reden wel. Ik ben ooit afgewezen omdat ik te zwaar was voor de 1e functie en te licht voor de 2e. Denk dat het salaris een groter struikelblok was.
Nee, maar er is een verschil tussen op termijn kunnen doorgroeien en binnen komen en direct klaar zijn voor de doorgroeimogelijkheden.quote:Op zondag 29 december 2013 23:03 schreef Fera het volgende:
Maar dan moet je niet in de vacature zetten dat er doorgroeimogelijkheden zijn, als je niet wil dat iemand verder gaat dan deze functie. Of ben ik nou gek?
Uiteindelijk neem je toch iemand aan omdat hij meer oplevert dan hij kost?quote:Op zondag 29 december 2013 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet voor elke werkgever. Het is namelijk ook gewoon een forse kostenpost op de balans. En niet iedere investering levert ook wat op zeg maar.
Dat is hij niet. Hij had geen verdere werkervaring in dat gebied. Dus dat zou nog wel een paar jaar duren, lijkt me.quote:Op zondag 29 december 2013 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, maar er is een verschil tussen op termijn kunnen doorgroeien en binnen komen en direct klaar zijn voor de doorgroeimogelijkheden.
Doe maar niet, je account gewoon weer annuleren en nooit meer terugkomenquote:Op zondag 29 december 2013 23:04 schreef theboss6 het volgende:
Hoe moet ik een normale avatar uploaden met 60x60? Dat is toch niet te doen.
In de ideale wereld wel. Helaas kun je dat op voorhand niet altijd goed inschatten of iemand de verhalen bij een sollicitatie waar maakt in de praktijk.quote:Op zondag 29 december 2013 23:04 schreef Fera het volgende:
Uiteindelijk neem je toch iemand aan omdat hij meer oplevert dan hij kost?
Daarna ben ik maar bij de Mac gaan werken.quote:Op zondag 29 december 2013 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Muhaha solliciteerde als gigolo en daarna als sumoworstelaar
Klopt dit forum is niet echt aan mij besteed. Dit topic in ieder geval niet..quote:Op zondag 29 december 2013 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe maar niet, je account gewoon weer annuleren en nooit meer terugkomen
Maar dat geldt dan toch voor iedereen en niet alleen voor hem?quote:Op zondag 29 december 2013 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de ideale wereld wel. Helaas kun je dat op voorhand niet altijd goed inschatten of iemand de verhalen bij een sollicitatie waar maakt in de praktijk.
Nou doei hequote:Op zondag 29 december 2013 23:06 schreef theboss6 het volgende:
[..]
Klopt dit forum is niet echt aan mij besteed.
Fijn he die personeelskortingquote:Op zondag 29 december 2013 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarna ben ik maar bij de Mac gaan werken.
Het is gissen natuurlijk, maar blijkbaar heeft hij in positieve zin een andere indruk gewekt die uiteindelijk dan negatief uitpakt doordat ze je niet aannemen.quote:Op zondag 29 december 2013 23:05 schreef Fera het volgende:
Dat is hij niet. Hij had geen verdere werkervaring in dat gebied. Dus dat zou nog wel een paar jaar duren, lijkt me.
Ik vroeg het voor de zekerheid.quote:
Nabij Tilburg.quote:Op zondag 29 december 2013 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie net die add van Intents?
Waar is dat dan
Klopt.quote:Op zondag 29 december 2013 23:06 schreef Fera het volgende:
Maar dat geldt dan toch voor iedereen en niet alleen voor hem?Je zult het nooit zeker weten.
Eh qua niveau natuurlijk.quote:Op zondag 29 december 2013 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vroeg het voor de zekerheid.Ik dacht ook dat het iets anders was, maar ik kon niet zo 1,2,3 bedenken wat.
Oisterwijk volgensmij, bij Tilburg ergens..quote:Op zondag 29 december 2013 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie net die add van Intents?
Waar is dat dan
Dat zal wel.quote:Op zondag 29 december 2013 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is gissen natuurlijk, maar blijkbaar heeft hij in positieve zin een andere indruk gewekt die uiteindelijk dan negatief uitpakt doordat ze je niet aannemen.
Kloptquote:Op zondag 29 december 2013 23:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oisterwijk volgensmij, bij Tilburg ergens..
Ik ken die termen niet echt op dat gebied. Zwaar en licht ... Nog nooit zo gehoord.quote:
je kan toch te zwaar voor een functie zijn.quote:Op zondag 29 december 2013 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken die termen niet echt op dat gebied. Zwaar en licht ... Nog nooit zo gehoord.
Ik geloof je, maar ik heb het nog nooit iemand horen zeggen.quote:Op zondag 29 december 2013 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
je kan toch te zwaar voor een functie zijn.
Dat absoluut.quote:
Ow, dat kan.quote:Op zondag 29 december 2013 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar ik heb het nog nooit iemand horen zeggen.
Het is volstrekt normaal taalgebruik in HR-land in elk geval.quote:Op zondag 29 december 2013 23:09 schreef Fera het volgende:
Ik geloof je, maar ik heb het nog nooit iemand horen zeggen.
Ja, ik geloof het heus wel. Alleen IK heb het nog nooit gehoord.quote:Op zondag 29 december 2013 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is volstrekt normaal taalgebruik in HR-land in elk geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zondag 29 december 2013 23:10 schreef Fera het volgende:
Ja, ik geloof het heus wel. Alleen IK heb het nog nooit gehoord.Waar wil je dat ik wrijf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarmee?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:
Skiën is levensgevaarlijk.quote:
Not this shit again.quote:Op zondag 29 december 2013 23:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar wil je dat ik wrijf?En waarmee?
Er staat op fok 'Niet levensbedreigend' alleen dat het later verslechterd is.quote:Op zondag 29 december 2013 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Levensgevaar las ik zelfs op Nu.nl
Als je in coma raakt is dat niet echt goed ofzoquote:Op zondag 29 december 2013 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er staat op fok 'Niet levensbedreigend' alleen dat het later verslechterd is.
Ja ik las het net.quote:Op zondag 29 december 2013 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Levensgevaar las ik zelfs op Nu.nl
Dat snap ikquote:Op zondag 29 december 2013 23:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je in coma raakt is dat niet echt goed ofzo
Het is net zo goed mogelijk dat hij kunstmatig in coma wordt gehouden om het lichaam rust te geven.quote:Op zondag 29 december 2013 23:15 schreef LovelyLady het volgende:
Als je in coma raakt is dat niet echt goed ofzo
Dat stond er niet bijquote:Op zondag 29 december 2013 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is net zo goed mogelijk dat hij kunstmatig in coma wordt gehouden om het lichaam rust te geven.
quote:
Fokquote:Op zondag 29 december 2013 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er staat op fok 'Niet levensbedreigend' alleen dat het later verslechterd is.
http://www.nu.nl/buitenla(...)in-levensgevaar.htmlquote:Op zondag 29 december 2013 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik las het net.
Eerder op de avond leek het mee te vallen
Klopt, net als dat er ook niet bij staat dat hij in coma is geraakt.quote:
Ik las het op nu.nlquote:Op zondag 29 december 2013 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Fok
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)in-levensgevaar.html
quote:Op zondag 29 december 2013 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, net als dat er ook niet bij staat dat hij in coma is geraakt.
?quote:Dat heeft het ziekenhuis in Grenoble laten weten, meldt het Franse persbureau AFP. Volgens een verklaring van het ziekenhuis heeft Schumacher een schedeltrauma opgelopen en ligt hij in coma.
Hij ligt in coma, staat nergens of hij daar kunstmatig in is gebracht of dat het een gevolg is van het ongeval. Al lijkt mij in dit geval die laatste wel het meest waarschijnlijk.quote:
Ach ja, Friso ook.quote:Op zondag 29 december 2013 23:19 schreef theboss6 het volgende:
16 jarige jongen ook dood bij het skieen. Tsja je gaat toch een keer dood.
Sorry ik begreep je post verkeerdquote:Op zondag 29 december 2013 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij ligt in coma, staat nergens of hij daar kunstmatig in is gebracht of dat het een gevolg is van het ongeval. Al lijkt mij in dit geval die laatste wel het meest waarschijnlijk.
quote:Op zondag 29 december 2013 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry ik begreep je post verkeerd
iets met moe, chaoshoofd
nvm
Wat een opgemaakte sletjes he. Vage zooi allemaal..quote:Op zondag 29 december 2013 23:23 schreef Uiltje90 het volgende:
.. ik wil ooj een big fat gipsy wedding..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |