quote:
Kind van de maan ook al?quote:Op zondag 29 december 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Die is al voorbij gekomen in de top2000
quote:Op zondag 29 december 2013 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Defcon, zal ik komend jaar ook wel weer naartoe moeten
Die heb ik nog niet gehoord!!quote:
Ik zie de nurburgring langskomen...vertel eens?quote:Op zondag 29 december 2013 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
Moeten ook gewoon, jeetje wat vervelend.
Ik ga denk ik wel naar outdoor stereo
Als ik mij nu aanbied geloof je dat vast niet, of wel?quote:Op zondag 29 december 2013 22:14 schreef PeuRac het volgende:
Wie wil mijn was komen ophangen en de vloer dweilen
Als je zoals ik eigenlijk niet van die muziek houdt is het niet zo heel fijn hoor, alleen de mensen half bezopen heen brengen, en volledig van de kaart terug zien komen is grappigquote:Op zondag 29 december 2013 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
Moeten ook gewoon, jeetje wat vervelend.
Ik ga denk ik wel naar outdoor stereo
was ophangen wil ik nog wel maar dweilen vind ik stomquote:Op zondag 29 december 2013 22:14 schreef PeuRac het volgende:
als jij het bij mij doet, kom ik bij jouquote:Op zondag 29 december 2013 22:14 schreef PeuRac het volgende:
Wat is er dan?quote:Op zondag 29 december 2013 22:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe eens dan
18-19-20 AprilAls ik jarig ben
Paar hoogbejaard, veel bejaard en dan is er ook nog Vin, onze pupquote:
Het zou mijzelf verbazen als ik dat zou doenquote:Op zondag 29 december 2013 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik mij nu aanbied geloof je dat vast niet, of wel?
Is goed, dweilen vind ik minder ergquote:Op zondag 29 december 2013 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
was ophangen wil ik nog wel maar dweilen vind ik stom
quote:Op zondag 29 december 2013 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paar hoogbejaard, veel bejaard en dan is er ook nog Vin, onze pup
Hoaxquote:
Nee dat schiet opquote:Op zondag 29 december 2013 22:16 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
als jij het bij mij doet, kom ik bij jou![]()
Facebook. Het kwade in de maatschappij.quote:Op zondag 29 december 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
Wie heeft er nog meer problemen met facebook? Ik krijg geen meldingen meer
Logisch, ik heb gewoon om een of andere vage reden zin om te dweilenquote:Op zondag 29 december 2013 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het zou mijzelf verbazen als ik dat zou doen
Ik ben 7quote:
Iedereen is al naar bed?quote:Op zondag 29 december 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
Kom het dan maar hier doenquote:Op zondag 29 december 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch, ik heb gewoon om een of andere vage reden zin om te dweilen
lekker rustig zegquote:Op zondag 29 december 2013 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
Kom je mij dan even ophalen?quote:
gheghequote:Op zondag 29 december 2013 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee dat schiet opEn ik vermoed dat het bij jou meer is
Nee, ik krijg de hele dag al geen meldingen van reacties die gepost worden. Zowel via internet als mobielquote:Op zondag 29 december 2013 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iedereen is al naar bed?![]()
![]()
Geen idee, ik heb het sowieso rustig op fb..
Bijna compleet. Komen nog een paar namen bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |