Jup.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 december 2013 22:03 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Alle sets.Wij hebben ook gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tonijn.quote:Op zondag 29 december 2013 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
Die pizza van GGMM
WTF was dat, kots van je hond op een pizzabodem?
Die 90 van Van Gerwen was wel baas, bullseye + tops.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
Die pizza van GGMM
WTF was dat, kots van je hond op een pizzabodem?
Wade = baas.quote:Op zondag 29 december 2013 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
Oja, we gaan het weer over Wade en irritant zijn hebben.
Wat dat betreft lijkt Wade wel op jou.quote:Op zondag 29 december 2013 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
OHHHH BRA POW POW POWquote:Op zondag 29 december 2013 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijkt Wade wel op jou.
Ja, zo zou MvG het doenquote:
Klopt, ken je z'n vriendin?quote:Op zondag 29 december 2013 22:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijkt Wade wel op jou.
Dat lijkt mij het beste inderdaad!quote:
Koert is faal, Marcel is beterquote:
Omschrijf de smaak eens.quote:Op zondag 29 december 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij smaakt echt heerlijk, vraag maar aan johannes_vermeer
Is gewoon een vaststaand feit.quote:Op zondag 29 december 2013 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
Tonijn met gesmolten kaas.quote:Op zondag 29 december 2013 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omschrijf de smaak eens.
Ik kan me er niets bij voorstellen.
Van Gerwen.quote:
Lastig.quote:
Die krijgt zo`n walk-on girl nadat ie het WK heeft gewonnen.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 22:09 schreef polderturk het volgende:
van Gerwen heeft de wedstrijd in de eerste drie legs gewonnen. Als hij zo een dip krijgt tegen Lewis wordt hij afgeslacht.
Hij is getrouwd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |