Janquote:
Het zijn van die dozen ook die denken dat hij iets heeft om gered te worden.quote:Op zondag 29 december 2013 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jan![]()
Dat die meisjes er nog steeds zijn zeg.
Ja ik ook, alleen met dit topic is het leuk.quote:Op zondag 29 december 2013 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
Nou... ook weer gezien. Vond het maar saai deze aflevering. Eigenlijk vind ik de hele serie maar matig
Hmja, ben benieuwd hoe het afloopt. Als ze daar een paar dagen zijn zullen ze toch wel op hem afknappen lijkt me.quote:Op zondag 29 december 2013 21:23 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het zijn van die dozen ook die denken dat hij iets heeft om gered te worden.
De simpele ziel.
So true.quote:Op zondag 29 december 2013 20:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Evelyne verdient beter dan Wim
wim verdient Janne
Ook mee eens. Jos is volgens mij echt een ontzettend lieve jongen met een gouden hart, maar die bril maakt hem ouwelijk. Kan speelser.quote:Op zondag 29 december 2013 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Jos heeft zo'n burgerlijke saaie bril. Dat kan beter.
Nee joh, Jeannet toonde geen emotie en Janne ligt te janken omdat ze zich zo druk gedraagt.quote:Op zondag 29 december 2013 22:17 schreef Postbus100 het volgende:
Komt er trouwens nu al een Aad-Jeannet-momentje bij Wim en Janne? Vind Janne wel wat weghebben van Jeannet, zeker toen ze zo zuur keek bij het grapje van Wim over dat ze mochten blijven (bij het ontbijt).
Ik vraag me af of Aletta wel op mannen valt, komt soms niet echt zo over. Voor zover dat op deze manier te beoordelen valt danquote:Op zondag 29 december 2013 21:34 schreef Starlie het volgende:
Nou ik zie nog niet zo snel een liefde ontstaan bij 1 van de boeren. Misschien bij Johãåäân en dat gun ik hem ook ontzettend! Bij Jan kan ik me überhaupt niet voorstellen dat hij liefde kan geven, Wim zou misschien wel willen maar zijn dames lijken me niet heel enthousiast. Jos is naar mijn idee wat te dwangmatig opzoek naar een vriendin en tja Aletta, ik heb het idee dat zij uiteindelijk toch liever alleen blijft.
Als ik wist waar haar notenkar stond zou ik je concurrent zijnquote:Op zondag 29 december 2013 22:39 schreef Demoves het volgende:
Ik! Nee serieus ik ga deze vakantie bij haar langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |