quote:Op zondag 29 december 2013 21:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ben Don Leo
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
Als hij het 'kutmuziek' noemde heb je het recht om hem fysiek pijn te doen, al is het maar een klein tikje.quote:Op zondag 29 december 2013 21:24 schreef Gehenna het volgende:
Godver, mijn broertje klikt gewoon dit nummer weg en gaat tv kijken![]()
cultuurbarbaar
Wie heeft de nibb-its?quote:Op zondag 29 december 2013 21:25 schreef FritsFlits het volgende:
Goed nummer hierna:
Paul de Leeuw & André Hazes - Droomland
1. Om te luisteren
2. Voor de wc
3. Nibb-it in de oren
4. Met je bed van een flat
quote:Op zondag 29 december 2013 21:25 schreef FritsFlits het volgende:
Goed nummer hierna:
1. Om te luisteren
2. Voor de wc
3. Nibb-it in de oren
Heb je een flat die ik even kan lenen?quote:Op zondag 29 december 2013 21:25 schreef FritsFlits het volgende:
Goed nummer hierna:
1. Om te luisteren
2. Voor de wc
3. Nibb-it in de oren
quote:Op zondag 29 december 2013 21:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als hij het 'kutmuziek' noemde heb je het recht om hem fysiek pijn te doen, al is het maar een klein tikje.
Moet eerlijk zeggen dat dit het enige topic is waar ik nu echt in aktief ben, ik ga in een zwart gat vallen op 1 januari....quote:Op zondag 29 december 2013 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En wijzer en je zoekt wat meer de gezelligheid op.
quote:Op zondag 29 december 2013 21:25 schreef LDS het volgende:
[..]
Voor de statistiekenDamn, ik zit al op 810....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Ja hoorquote:Op zondag 29 december 2013 21:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Heb je een flat die ik even kan lenen?
crap...die krijg ik niet terug ook nu.quote:
Ik heb nu al 150 berichten meer gepost dan vorig jaar in totaalquote:Op zondag 29 december 2013 21:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ben Don Leo
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
1. Om te luisteren. Omdat mijn oma vroeger altijd droomland voor m'n moeder zong.quote:Op zondag 29 december 2013 21:25 schreef FritsFlits het volgende:
Goed nummer hierna:
1. Om te luisteren
2. Voor de wc
3. Nibb-it in de oren
* FritsFlits geeft ze terug.. alcohol houdt hij zelfquote:Op zondag 29 december 2013 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
crap...die krijg ik niet terug ook nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |