Aww zo zielig vind ik dat altijdquote:Op zondag 29 december 2013 21:08 schreef Uiltje90 het volgende:
gvd stomme koters met hun kutvuurwerkDe hond weer van slag
bleek verbleekt de bacteriën alleen.. maar haalt ze niet wegquote:Op zondag 29 december 2013 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het werkt als een tiet! Hoe meer waarschuwingssymbolen erop hoe beter en bleek scoort met dat chloor gewoon best goed.
Hmm. Is dit wasverzachter?quote:Op zondag 29 december 2013 21:09 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
bleek verbleekt de bacteriën alleen.. maar haalt ze niet wegik prefereer de schoonmaakmiddeltjes van mijn vent zijn werk.. dat desinfecteert meteen en ruikt donders lekker
Je weet niet eens of ik goed schoonmaak!quote:
haha toppers! nee ons meiske houdt absoluut niet van vuurwerk.. meteen hyper en blaffen enzo.. tenzij we buiten aan het wandelen zijn, dan taalt ze er niet naarquote:Op zondag 29 december 2013 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww zo zielig vind ik dat altijd![]()
Hier ging net een tigduizendklapper af. Hond bleef gewoon slapen, tot de kat op de kop van de hond sprong dan
Hoe heten die danquote:Op zondag 29 december 2013 21:09 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
bleek verbleekt de bacteriën alleen.. maar haalt ze niet wegik prefereer de schoonmaakmiddeltjes van mijn vent zijn werk.. dat desinfecteert meteen en ruikt donders lekker
uuh.. nee.. voor mij is het een krachttermquote:
heeft geen naam.. de baas koopt het op in jerrycans en heb er nooit een label op zien zitten.. als we dat niet hadden zweer ik bij alles waar dettol op staatquote:Op zondag 29 december 2013 21:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe heten die dan
Ik gebruik ajax
Heb je trouwens nog een soort van bron dat bleek niet tegen bacteriën werkt? Ikzelf vind daar niets over.quote:Op zondag 29 december 2013 21:09 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Ik help je hopen.quote:Op zondag 29 december 2013 21:11 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
haha toppers! nee ons meiske houdt absoluut niet van vuurwerk.. meteen hyper en blaffen enzo.. tenzij we buiten aan het wandelen zijn, dan taalt ze er niet naar![]()
vorig jaar hadden we pilletjes voor haar die haar rustig maken, maar zij werd er alleen maar hyper vanhopelijk heeft ze er dit jaar minder last van zonder 'gedrogeerd' te zijn..
Zo niet, dan ook geen inkomsten. Ik betaal voor resultaat, niet voor inspanning.quote:Op zondag 29 december 2013 21:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je weet niet eens of ik goed schoonmaak!
Komt omdat jouw hond opgegroeid is met teveel awesomeness denk ik zomaar. Die likt een brandende mortiershell nog uit.quote:Op zondag 29 december 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik help je hopen.
Heb ook geen idee hoe het komt dat mijn hond er zo rustig onder blijft. Anders had ik je nog tips of trucs kunnen geven.
mijn vent en een goede kennis van me werken in de schoonmaak/glazenwasserij en die krijgen dat mee en vertelde dat mij weer toevallig toen ik aan het schoonmaken was vorige week in huisje van vrienden..quote:Op zondag 29 december 2013 21:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog een soort van bron dat bleek niet tegen bacteriën werkt? Ikzelf vind daar niets over.
mja.. we hebben haar ook niet van pups af aan, maar uit het asiel.. en voor zover ik weet is het meiske alleen maar gebruikt voor de fok en verder nooit echt opgevoed, dus de vorige eigenaren zullen haar ook wel nooit hebben laten wennen aan vuurwerk, wij hebben er nu een hele kluif aan.quote:Op zondag 29 december 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik help je hopen.
Heb ook geen idee hoe het komt dat mijn hond er zo rustig onder blijft. Anders had ik je nog tips of trucs kunnen geven.
Dat hoeft niet eens. Ik ben al gelukkig als ik jou kan bekijken als je aan het werk bentquote:Op zondag 29 december 2013 21:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je weet niet eens of ik goed schoonmaak!
Aahwquote:Op zondag 29 december 2013 21:19 schreef Myraela het volgende:
2 van mijn katten geven geen neuk, de ander heeft zich beneden verstopt. Ze gooien alles hier in de achtertuin vanaf de balkonnetjes.
That would be mequote:Op zondag 29 december 2013 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wie 't eerst bij Tam voor de deur staat?
Denken dat ze opendoetquote:Op zondag 29 december 2013 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wie 't eerst bij Tam voor de deur staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |