Human bowling ballquote:Op zondag 29 december 2013 20:35 schreef The_Playmaker het volgende:
William Moore stuitert gewoon 2/3 yards achteruit.![]()
[ afbeelding ]
Jammer genoeg doen de Dolphins er alles aan om ook de play offs te missen.quote:Op zondag 29 december 2013 20:53 schreef Boezeidekoe het volgende:
3 INT van de Ravens, 3 FG![]()
Voor de rest aan offense: nada
Mooi die boksquote:Op zondag 29 december 2013 21:12 schreef TheFastOne het volgende:
Cam NewtonFootball aan klein ventje + een boks.
Hij is de reden dat ik van football ben gaan houdenquote:Op zondag 29 december 2013 21:12 schreef TheFastOne het volgende:
Cam NewtonFootball aan klein ventje + een boks.
Chargers dus naar de playoffs, tenzij ze het volledig verpesten dan mogen de Steelers volgende week weer. Zowel de Ravens als Miami zie ik niet meer winnen.quote:Op zondag 29 december 2013 21:34 schreef zjroentje het volgende:
Chiefs beginnen met 2 starters. RT en FB.Ik ga wat anders kijken denk ik.
alvast ruimte maken voor Superbowlquote:Op zondag 29 december 2013 21:33 schreef The_Playmaker het volgende:
De Giants fans hebben er echt zin in vandaag!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2013 21:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het is echt over nu, Ravens voor het eerst onder Harbaugh niet naar de playoffs![]()
Nouja was ook niet echt verdiend geweest gezien de laatste wedstrijden.
In de AFC vind ik eigenlijk alles wel best nu, zolang de finale maar niet Denver - New England wordt.
Volgens mij waren er ook gewoon veel Panthers fans hoor...Die maakte al dat geluid.quote:Op zondag 29 december 2013 22:04 schreef Seam het volgende:
Dom van de fans om ook zo te gaan juichen
Nog al zo'n held, die mag met Gonzalez de HoF in over 5 jaar.quote:Fletcher is 38 years old and has played 16 seasons in the NFL, originally going undrafted and signing with the St. Louis Rams in 1998. He was a four time pro bowl selection and Super Bowl champion in Super Bowl XXXIV. He has 2,019 career tackles and 39 career sacks, leading the league in tackles in multiple years and currently ranks 18th at his position currently by ESPN at the age of 38. He has played in 254 consecutive games, the longest streak by a defensive player since the 1970 merger.
Gaat er wrs ook uit. En terecht. Hoe vaak die vent al wedstrijden heeft weggegooid door dwaze beslissingen...terwijl hij een geweldige offense tot zijn beschikking heeft.quote:Op zondag 29 december 2013 22:16 schreef The_Playmaker het volgende:
De Lions 1-5 in hun laatste 6 wedstrijden na een 6-3 start. Vorig jaar 0-8 in hun laatste 8 games. Dat kan Schwartz toch nooit overleven??
Haha is het zo erg. Ik had het niet eens door. Wel mooi dat de Chargers nog naar de play offs kunnen. Had ik niet verwacht. Als ze niet winnen is het meest onwaarschijnlijke scenario uitgekomen dat de Steelers naar de play offs gaan.quote:
Dat is ook wel eens anders geweest, was toch vrij lang de enige hierquote:
Ik begin langzamerhand echt fan van ze te worden, maar ik vind het moeilijk om jezelf fan te noemen van een team wat je nooit in het echt zal zien spelen.quote:Op zondag 29 december 2013 22:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is ook wel eens anders geweest, was toch vrij lang de enige hier
Nou ja als ze nog ooit in London spelen ga ik er wel heen.quote:Op zondag 29 december 2013 23:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik begin langzamerhand echt fan van ze te worden, maar ik vind het moeilijk om jezelf fan te noemen van een team wat je nooit in het echt zal zien spelen.
Herkenbaar, ik heb meer het gevoel dat ik een groot zwak heb voor een team. In de NFL heb ik dat nu nog niet, maar in de NBA is dit het geval met Boston.quote:Op zondag 29 december 2013 23:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik begin langzamerhand echt fan van ze te worden, maar ik vind het moeilijk om jezelf fan te noemen van een team wat je nooit in het echt zal zien spelen.
Je ziet ook heel vaak spelers de bal pakken ook al is de play over, maar dit keer was het echt alleen Boykin die moeite deed.quote:Op zondag 29 december 2013 23:38 schreef Boezeidekoe het volgende:
Toch wel apart dat alle 22 spelers automatisch uitgaan van een incomplete pass, de Packer die de bal opraapte werd vanaf de zijlijn gecoached dat het een live ball was.
Je neemt toch altijd het zekere voor het onzekere?
Zou je denken, zeker als Bears speler die als eerste bij de ball was.quote:Op zondag 29 december 2013 23:38 schreef Boezeidekoe het volgende:
Toch wel apart dat alle 22 spelers automatisch uitgaan van een incomplete pass, de Packer die de bal opraapte werd vanaf de zijlijn gecoached dat het een live ball was.
Dit dus.quote:Op zondag 29 december 2013 23:38 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hij mag de 2e helft vanaf de kant toekijken.quote:Op zondag 29 december 2013 23:25 schreef Guard het volgende:
Wordt het niet tijd dat Manning op de bank plaatsneemt?
De #1 seed is wel veilig nu
Achja, sommige mensen kunnen elk seizoen 'fan' zijn van een ander team.quote:Op zondag 29 december 2013 22:46 schreef maerk het volgende:
Wat een hoop panthers fans hier zeg, ik hoop stilletjes op de Eagles vannacht.
Redzone is nu echt op zijn best, zal wel een chaos zijn in de regie nu!
twitter:mortreport twitterde op zondag 29-12-2013 om 23:46:13Rob Chudzinski will be fired by the #Browns, per league sources. reageer retweet
Is maar net welke bandwagon het gezelligst is toch?quote:Op maandag 30 december 2013 00:01 schreef rgras het volgende:
[..]
Achja, sommige mensen kunnen elk seizoen 'fan' zijn van een ander team.
Dit dus en bij mij lijkt dit toch wel de Panthers te zijn. Kan echt genieten van Newton en hun defense. Ik heb football pas echt redelijk waarderen dit seizoen.quote:Op maandag 30 december 2013 00:04 schreef Downtime het volgende:
[..]
Is maar net welke bandwagon het gezelligst is toch?
Maar serieus, elk seizoen of überhaupt switchen is persoonlijk best zielig. Wel zie ik bij mezelf dat ik vaak bij het 'ontdekken' van een sport kies voor het team met het beste / leukste spel.
Misschien zou ik ook eens moeten switchen van team... Zou een hoop frustratie schelen. Maar ja zo werkt het helaas niet voor mij.quote:Op maandag 30 december 2013 00:01 schreef rgras het volgende:
[..]
Achja, sommige mensen kunnen elk seizoen 'fan' zijn van een ander team.
Wat ik wel heel snel had was de afschuw voor aantal teams, waarom kan ik eigenlijk niet verklaren.quote:Op maandag 30 december 2013 00:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Dit dus en bij mij lijkt dit toch wel de Panthers te zijn. Kan echt genieten van Newton en hun defense. Ik heb football pas echt redelijk waarderen dit seizoen.
Tell me about it.quote:Op maandag 30 december 2013 00:07 schreef ssebass het volgende:
[..]
Misschien zou ik ook eens moeten switchen van team... Zou een hoop frustratie schelen. Maar ja zo werkt het helaas niet voor mij.
Kan mijn onwetendheid zijn, maar wat een bullshit ejection.quote:
Zal wel meespelen dat het allemaal wat uit de hand begint te lopen, maar opzet zat er niet bij neequote:Op maandag 30 december 2013 00:40 schreef Downtime het volgende:
[..]
Kan mijn onwetendheid zijn, maar wat een bullshit ejection.
Hij probeert contact met een official te ontwijken en raakt daarbij, zonder het te zien, een andere official... tijdens de Super Bowl afgelopen jaar werd er een official omver geduwd en de speler mocht blijven.
Dat kan je altijd zelf veranderenquote:Op zondag 29 december 2013 23:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Niks van te zeggen, Packers nu met een TDquote:Op maandag 30 december 2013 00:47 schreef Guard het volgende:
Bears gaan dit overigens wel winnen (helaas)
En ik was niet de enige die dat niet had verwacht.quote:Op zondag 29 december 2013 21:34 schreef zjroentje het volgende:
Chiefs beginnen met 2 starters. RT en FB.Ik ga wat anders kijken denk ik.
Nu jouw favoriet (Ravens) en die van mij (Dolphins) zijn uitgeschakeld, wie van de 2 hoop je dat #6 pakt?quote:Op maandag 30 december 2013 01:16 schreef Boezeidekoe het volgende:
Eigenlijk lag die missed FG precies in de lijn der verwachtingen
Maakt me niet zoveel uit, allen ik denk dat de Steelers het de division winners een stuk lastiger kunnen maken dan de Chargers.quote:Op maandag 30 december 2013 01:16 schreef Omega het volgende:
[..]
Nu jouw favoriet (Ravens) en die van mij (Dolphins) zijn uitgeschakeld, wie van de 2 hoop je dat #6 pakt?
Een echte prestatie..quote:Op maandag 30 december 2013 01:33 schreef The_Playmaker het volgende:
YEEEEEESSSSSSSSSSS!!!!!
Gewoon alweer NFC North Champs!!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 01:33 schreef The_Playmaker het volgende:
YEEEEEESSSSSSSSSSS!!!!!
Gewoon alweer NFC North Champs!!![]()
![]()
![]()
Is nog lang niet zekerquote:Op maandag 30 december 2013 01:33 schreef Boezeidekoe het volgende:
Packers!![]()
GB-SF dus volgende week, hopen op -30 en een meter sneeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |