Zodra je beter gaat worden komt het plezier wellicht vanzelfquote:Op zondag 29 december 2013 20:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oefenen, zou het probleem niet zijn. Als ik het maar leuk zou vinden om te doen...
we? doe jij mee dan?quote:Op zondag 29 december 2013 20:34 schreef NaturalScience het volgende:
Darten? kijkt iemand daar naar?
Doen we het goed?
Jaquote:Op zondag 29 december 2013 20:34 schreef NaturalScience het volgende:
Doen we het goed?
Prr prrquote:
haaiquote:
Spreken van 'we'. Er gooit een kale man met pijltjes en jij spreekt van 'we'?quote:Op zondag 29 december 2013 20:34 schreef NaturalScience het volgende:
Doen we het goed?
Kiefer Sutherlandquote:Op zondag 29 december 2013 20:35 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Quizvraag: wiens vader zat op de wolk?
Kieferquote:Op zondag 29 december 2013 20:35 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Ik vind het een beetje stompzinnig... met pijltjes gooien op een bord.quote:Op zondag 29 december 2013 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Zodra je beter gaat worden komt het plezier wellicht vanzelf
I NEVER REALLY CARED UNTIL I MET YOUquote:Op zondag 29 december 2013 20:34 schreef Uccie het volgende:
TILL NOW I HAVE ALWAYS GONE BY ON MY OWN
ik denk dat er weer 1 een tv fan isquote:Op zondag 29 december 2013 20:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Spreken van 'we'. Er gooit een kale man met pijltjes en jij spreekt van 'we'?
Ik heb wel eens per ongeluk een 140 gegooid. Net toen mijn vriend binnen kwam lopen.quote:Op zondag 29 december 2013 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Zodra je beter gaat worden komt het plezier wellicht vanzelf
Talking about the dutch.quote:Op zondag 29 december 2013 20:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Spreken van 'we'. Er gooit een kale man met pijltjes en jij spreekt van 'we'?
Waarom wiens vader, waarom niet gewoon wie?quote:Op zondag 29 december 2013 20:35 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |