Maar was flopsjow, zie SS-topic.twitter:NOSsport twitterde op zondag 29-12-2013 om 20:09:57Het NOS Sport Jaaroverzicht 2013 nog een keer zien? De hele uitzending staat nu online: http://t.co/Fqi0L6oyzm reageer retweet
En SR?quote:Op zondag 29 december 2013 20:10 schreef Arcee het volgende:
Topic #137 was het snelste topic uit deze reeks.
Nazitopic?quote:Op zondag 29 december 2013 20:11 schreef Pino112 het volgende:
Mex:Maar was flopsjow, zie SS-topic.twitter:NOSsport twitterde op zondag 29-12-2013 om 20:09:57Het NOS Sport Jaaroverzicht 2013 nog een keer zien? De hele uitzending staat nu online: http://t.co/Fqi0L6oyzm reageer retweet
wie is vera?quote:Op zondag 29 december 2013 20:10 schreef FritsFlits het volgende:
620 -- Shocking Blue - Venus
RIP Vera
Zelfs de versie van Bananarama is prima te pruimenquote:Op zondag 29 december 2013 20:12 schreef essnhills het volgende:
Ik vind deze altijd wel lekker vrolijk
Ik hoorde dat ze niet meer zo vrolijk is tegenwoordigquote:Op zondag 29 december 2013 20:12 schreef essnhills het volgende:
Ik vind deze altijd wel lekker vrolijk
Was de zangeres van Shocking Blueequote:
Wat was er mis mee?quote:Op zondag 29 december 2013 20:11 schreef Pino112 het volgende:
Mex:Maar was flopsjow, zie SS-topic.twitter:NOSsport twitterde op zondag 29-12-2013 om 20:09:57Het NOS Sport Jaaroverzicht 2013 nog een keer zien? De hele uitzending staat nu online: http://t.co/Fqi0L6oyzm reageer retweet
Ik denk mariska veresquote:
mariska veres bedoel je?quote:Op zondag 29 december 2013 20:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was de zangeres van Shocking Bluee
Nog 1 keer, nog 1 dagquote:
Ik welquote:Op zondag 29 december 2013 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze niet meer zo vrolijk is tegenwoordig
Mariska Veres dus.quote:Op zondag 29 december 2013 20:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was de zangeres van Shocking Bluee
Ah gras = groenquote:Op zondag 29 december 2013 20:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Veel te kort, te veel interviews, te weinig meer andere hoogtepunten en alleen maar NL.
Heuj arcee hierquote:Op zondag 29 december 2013 20:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Snelse top 2000-topic ooit.
Als die topics tenminste altijd in MUZ stonden.
MaJoquote:Op zondag 29 december 2013 20:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
je moet je UI even aanpassenquote:
Ik kan zulke jaaroverzichten niet meer serieus nemen. Vorig jaar presteerden ze het om bij het EK Voetbal alleen het falen van Oranje te behandelen. Wie het toernooi won, werd met geen woord gezegd. Gewoon schandalig, zoiets. En veel te NL-centrisch.quote:Op zondag 29 december 2013 20:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Veel te kort, te veel interviews, te weinig meer andere hoogtepunten en alleen maar NL.
zal even topic doorlezenquote:
En ik maar denken dat Lou achter het stuur zat.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 20:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2013 20:10 schreef Paul het volgende:
FEE / Mensen die het Top 2000 cafe bezoeken zijn levensmoe
quote:Op zondag 29 december 2013 20:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
2 jaar geleden daar geweest. Toen was het niet eeuwen wachten, kon je 45 minuten genieten van de muziek en van een drankje. We zaten daar niet zozeer voor de DJ's, maar voor de sfeer.
Vorig jaar geweest. Drukte van jewelste, half uur wachten, binnen allemaal wannabe's die op tv wilden (vanaf dat jaar werd ook steeds vaker een weetjes-blok of YT-clip in beeld gebracht, juist om die nono's te blurren), ik vond het écht niet leuk. Ik stond al 10 minuten te wachten aan de bar om geholpen te worden, en toen moesten we er weer bijna uit.
Dit jaar niet eens geweest. And that's a good thing.
Die zat op zijn luie reed.quote:Op zondag 29 december 2013 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Lou achter het stuur zat.
Maar zo is het de laatste 3 dagen wel.quote:
Sfeervol? Neh.quote:Op zondag 29 december 2013 20:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar zo is het de laatste 3 dagen wel.
quote:Op zondag 29 december 2013 20:17 schreef NaturalScience het volgende:
Dit is echt een verloren pareltje voor me!HEERLIJK!
Bonnie Raitt
Heb hem op vliegtuig ...quote:Op zondag 29 december 2013 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
[..]
*nummer belt
"Hallo, met Frits"?
Dokter Bernard had haar gelijk moeten laten inslapenquote:Op zondag 29 december 2013 20:18 schreef FritsFlits het volgende:
Klinkt nuchterder dan Bonnie St Clair
Ik ben zowat de bedenker van die uitspraak. En je hebt helemaal gelijk.quote:
Die kon zelf nooit stil zittenquote:Op zondag 29 december 2013 20:18 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Dokter Bernard had haar gelijk moeten laten inslapen
Is ook gewoon waar wat je zegt. Als je nu de stream ziet zie je alleen maar mensennmet hun telefoon en mensen die loeren of ze in beeld kunnen komen. Rare luiquote:
Had ie gelijk Patt Brard erbij moeten doen...twee voor de prijs van éénquote:Op zondag 29 december 2013 20:18 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Dokter Bernard had haar gelijk moeten laten inslapen
quote:Op zondag 29 december 2013 20:18 schreef Uccie het volgende:
Dit kabelt wel een beetje erg langzaam door.
Slaap verwekkend liedje.quote:Op zondag 29 december 2013 20:18 schreef Uccie het volgende:
Dit kabelt wel een beetje erg langzaam door.
Dank je.quote:Op zondag 29 december 2013 20:19 schreef LDS het volgende:
[..]
Is ook gewoon waar wat je zegt. Als je nu de stream ziet zie je alleen maar mensennmet hun telefoon en mensen die loeren of ze in beeld kunnen komen. Rare lui
Ik bedoel, exact hoe het beschreven is. Druk, grimmig, irritant...quote:
Die waren op lpquote:Op zondag 29 december 2013 20:19 schreef IJsblock het volgende:
[..]
je hebt ook zijn aerobic lessen op VHS?
Ja van die achtergrondmuziek die niemand eigenlijk wil horen.quote:
VHS for president, nouja Betamax. Maar ik heb geen Bernhard helaasquote:Op zondag 29 december 2013 20:19 schreef IJsblock het volgende:
[..]
je hebt ook zijn aerobic lessen op VHS?
Je mag lachen, want het is leukquote:Op zondag 29 december 2013 20:20 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Met zijn stem: doe mee, het is hartstikke leuk!
Laat eens zien danquote:Op zondag 29 december 2013 20:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben zowat de bedenker van die uitspraak. En je hebt helemaal gelijk.
Ooh zo. Mja, ik dacht even dat ik de enige was die het zo vond, maar ook op TV dreunt het dit jaar weer door en erger als vorig jaar. Een lopende balk onderin met tweets over top 2000, dat hele ophypen en het 'Radio op de TV' promoten, het valt gewoon duidelijk op. De Top 2000-opleving gaat richting arrogantie. "Het evenement van het jaar" zeggen ze zelf al. Nuff said.quote:Op zondag 29 december 2013 20:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik bedoel, exact hoe het beschreven is. Druk, grimmig, irritant...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |