SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!![]()
Kun je beter voor 4 euro meer de ultimate edition nemenquote:Op zondag 29 december 2013 19:41 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn New Vegas voor 2,50 maar. Als je die nog steeds niet heb, dan zeker kopen nu
quote:Op zondag 29 december 2013 19:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
Hee hoer ik mocht een nieuwe aanmaken
Is het wat?quote:
Zeker. Wel wat kort, maar dat was ook te wijten aan het feit dat ik het aan één stuk door heb gespeeld omdat het zo tof was. Hopelijk is de eventuele opvolger wat omvangrijker.quote:
Injustice heb ik paar dagen geleden voor 9,99 euri bij g2play gekochtquote:Op zondag 29 december 2013 21:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Injustice God Among US Ultimate Edition en King of Fighters VII onder de ¤10,- dan koop ik ze. Heel de DLC pack van BL2 voor een ¤10,- vind ik ook wel goed. Nu is het nog te "duur"
Doe het. Ik ben zelf niet zo erg van de platformers maar Deadlight is een uitzondering.quote:
Is ondertussen duurder geworden dan.quote:Op zondag 29 december 2013 21:37 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Injustice heb ik paar dagen geleden voor 9,99 euri bij g2play gekocht.
Was paar dagen geleden in de spotlight als aanbieding, maarja 1 euro is toch niet zo'n groot verschilquote:Op zondag 29 december 2013 22:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Is ondertussen duurder geworden dan.
Nopequote:Op zondag 29 december 2013 22:30 schreef Forbry het volgende:
Might & Magic Heroes (VI)(en Mass Effect 2, maar die heeft iedere zichzelf-ook-maar-enigszins-respecterende gamer natuurlijk al jaren geleden aangeschaft
).
Allebei niet, maar ik ben dan ook geen gamer.quote:Op zondag 29 december 2013 22:30 schreef Forbry het volgende:
Might & Magic Heroes (VI)(en Mass Effect 2, maar die heeft iedere zichzelf-ook-maar-enigszins-respecterende gamer natuurlijk al jaren geleden aangeschaft
).
Geldt ook voor iedere heel-af-en-toe-een-spelletje-op-een-PC-of-console-spelende persoonquote:Op zondag 29 december 2013 22:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Allebei niet, maar ik ben dan ook geen gamer.
Ik hou niet zo van dat soort spellen, dus dan houdt het snel opquote:Op zondag 29 december 2013 22:40 schreef Forbry het volgende:
[..]
Geldt ook voor iedere heel-af-en-toe-een-spelletje-op-een-PC-of-console-spelende persoon
¤10,28 betaald nu en een Trein-game erbij gekregen..quote:Op zondag 29 december 2013 22:15 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Was paar dagen geleden in de spotlight als aanbieding, maarja 1 euro is toch niet zo'n groot verschil(behalve psychologisch).
Dan hebben wij nu ruziequote:Op zondag 29 december 2013 22:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dat soort spellen, dus dan houdt het snel op
welke trein game?quote:Op zondag 29 december 2013 22:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
¤10,28 betaald nu en een Trein-game erbij gekregen..
Trainz Settle and Carlislequote:
Ik zou het überhaupt niet in m'n hoofd halen om voor een treingame te betalen..quote:Op zondag 29 december 2013 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
aha
trainz vind ik niet zo lekker spelen om eerlijk te zijn,
quote:Op maandag 30 december 2013 03:14 schreef mschol het volgende:
een spel om van mijn lijst af te schrappen
Might & Magic Heroes (VI) had ik al een tijdje geleden aangeschaft. Maar ik heb nu toch maar eens Mass Effect (collection) aangeschaft...quote:Op zondag 29 december 2013 22:30 schreef Forbry het volgende:
).
Beetje zonde dat die DLC vrij prijzig is bij Bioware en eigenlijk nooit in de aanbieding is.quote:Op maandag 30 december 2013 10:26 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Might & Magic Heroes (VI) had ik al een tijdje geleden aangeschaft. Maar ik heb nu toch maar eens Mass Effect (collection) aangeschaft...
DLC? Ik vind niets over een DLC. De collection (Mass Effect + Mass Effect Digital Deluxe) was een 10tje. En dat viel binnen mijn budgetquote:Op maandag 30 december 2013 10:34 schreef Moro het volgende:
[..]
Beetje zonde dat die DLC vrij prijzig is bij Bioware en eigenlijk nooit in de aanbieding is.
Kan wel kloppen alle DLC gaat via EA/Bioware points http://masseffect.bioware.com/me2/info/dlc/quote:Op maandag 30 december 2013 10:44 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
DLC? Ik vind niets over een DLC. De collection (Mass Effect + Mass Effect Digital Deluxe) was een 10tje. En dat viel binnen mijn budget
Ik heb zelf met moeite deel 3 gespeeld totdat ik niet verder kwam en geen zin. Maar voor ¤2,50 wil ok het wel proberen.quote:Op maandag 30 december 2013 10:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wel leuk als je kennis wil maken met het RPG genre. Gaat veel verkenningswerk/tijd in zitten. Als je attentiespanne net zo kort als die van een goudvis is links laten liggen.
Ik ben er zelf ook nog niet aan toegekomen, teveel spellen in m'n bibliotheek.
Geen aanrader, heb hem gespeeld en vond het een best slechte port. Vond hem zelf niks aan en zonde van mijn geld.quote:Op maandag 30 december 2013 11:23 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik twijfel over Remember Me...lijkt me zeer tof, maar idk..
Mjuh ben ik ook bang voor. Maar het verhaal e.d leek me best tof.quote:Op maandag 30 december 2013 11:28 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Geen aanrader, heb hem gespeeld en vond het een best slechte port. Vond hem zelf niks aan en zonde van mijn geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |