quote:
Samen met twee 18mm nato's mag je ze hebben voor 75 (ipv 87,50). Is dat iets?quote:Op zondag 29 december 2013 23:43 schreef Jano9 het volgende:
Hoeveel wil je voor beide Vostok horloges hebben?
De standaard bolletjes ring zit er dan ook bijquote:Op maandag 30 december 2013 00:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Samen met twee 18mm nato's mag je ze hebben voor 75 (ipv 87,50). Is dat iets?
Op de horloges zelf wil ik niet al te veel omlaag, als je op marktplaats kijkt dan zie je dat ik al heel erg laag zit met mijn vraagprijzen. Daar gaan ze voor tussen de 60 en 100 per stuk.
Je kan dan kiezen tussen die ring of die er nu op zit. Die dingen kosten los iets van 7,50 ex verzenden uit Rusland. Voor 5E extra krijg je ze allebei.quote:Op maandag 30 december 2013 09:58 schreef Jano9 het volgende:
[..]
De standaard bolletjes ring zit er dan ook bij?
Zie je pmquote:Op maandag 30 december 2013 10:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Je kan dan kiezen tussen die ring of die er nu op zit. Die dingen kosten los iets van 7,50 ex verzenden uit Rusland. Voor 5E extra krijg je ze allebei.![]()
mocht je op den duur nog een blanco ring willen waar je zelf een opdruk op kan plakken, dan moet je eens googlen op Dave Murphy bezels. Kosten alleen wel ruim 40 dollar ps, zonder opdruk..
Vostoks zijn allebei verkocht!quote:Op maandag 30 december 2013 12:25 schreef Sosa het volgende:
interesse in Vostok ruil tegen (2) seiko's?
ah goed voor jouquote:Op maandag 30 december 2013 12:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Vostoks zijn allebei verkocht!
Nog te koop:
Shark LED watch Prijs: 35 Euro
Handopwindbaar Mao horloge Prijs: 20 Euro
Roestvrijstalen 'mesh' band van 22 mm. Prijs: 15 Euro
NATO horlogebandjes Prijs: 7,50 Euro per stuk
Prima, ik heb 3 maten dus wellicht zit er iets voor je bij. Zag overigens dat ik ook nog een zwarte van 18mm (nieuw) heb liggen. De Orient duikband verkoop ik ook los voor 17,50, die is 22mm.quote:Op maandag 30 december 2013 12:29 schreef Sosa het volgende:
[..]
ah goed voor jou
mss nog interesse in een nato bandje, moet ff de seiko's opmeten
Mmmmm. de invicta's die ik heb zijn allen 20mm. De 2 seiko's dacht ik 24. Maar ga ff kijken.quote:Op maandag 30 december 2013 12:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Prima, ik heb 3 maten dus wellicht zit er iets voor je bij. Zag overigens dat ik ook nog een zwarte van 18mm (nieuw) heb liggen. De Orient duikband verkoop ik ook los voor 17,50, die is 22mm.
Echt een bijzonder stevig ding moet ik zeggen, zat op een flinke duikersklok: http://www.worldwatchrevi(...)-watch-cem65004b.jpg
Heb je toevallig een 8926ob of een soortgelijke duiker? Die hebben idd 20mm straps. Ik had mijn oranje gekocht voor op een zwarte diver (had me alleen vergist in de lug width; ik moest 22mm hebben).quote:Op maandag 30 december 2013 12:40 schreef Sosa het volgende:
[..]
Mmmmm. de invicta's die ik heb zijn allen 20mm. De 2 seiko's dacht ik 24. Maar ga ff kijken.
quote:Op maandag 30 december 2013 12:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb je toevallig een 8926ob of een soortgelijke duiker? Die hebben idd 20mm straps. Ik had mijn oranje gekocht voor op een zwarte diver (had me alleen vergist in de lug width; ik moest 22mm hebben).
Dan krijg je dit effect: http://forums.watchuseek.(...)ko-club-img_0155.jpg
Kijk het maar even na!
quote:Op maandag 30 december 2013 12:49 schreef Sosa het volgende:
[..]Klopt, heb er zelfs 2 met nato. Best cool dat oranje!
Ik heb die james bond nato en een leren van crown & buckle. Krijg je dit effect:
[ afbeelding ]
ik laat het ff weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer ontopic!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
Voor 27,50 incl hebben we een deal.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:15 schreef Elias3 het volgende:
25 incl. voor de shark i.c.m. de rood-zwarte nato
Heb je al een beslissing gemaakt?quote:Op maandag 30 december 2013 12:49 schreef Sosa het volgende:
[..]Klopt, heb er zelfs 2 met nato. Best cool dat oranje!
Ik heb die james bond nato en een leren van crown & buckle. Krijg je dit effect:
[ afbeelding ]
ik laat het ff weten
Nee, prijzen zijn exclusief. 22 Euro kan ik er wel van maken, met buspost.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |