Gasquote:Op zondag 29 december 2013 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal eraan liggen op wat voor warmtebron je hem wil gebruiken. Maat maakt niet zoveel uit alleen handiger als je meer klaar wil maken.
Ze moeten gewoon eens gaan handhaven. Hier zijn ze al 3 weken bezig.quote:Op zondag 29 december 2013 17:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de buren naaien. Maar fuck, waarom niet wachten tot dinsdag? Hij is al de hele week bezig met van alles.
bij mijn ouders in de wijk waren ze al aan het blazen met carbidquote:Op zondag 29 december 2013 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon eens gaan handhaven. Hier zijn ze al 3 weken bezig.
Ben ik het wel mee eens! Ikzelf vind het minder erg, maar voor de dieren is één dag per jaar wel genoeg.quote:Op zondag 29 december 2013 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon eens gaan handhaven. Hier zijn ze al 3 weken bezig.
Ja ik snap het ook niet. Ik hoor en zie hier ook om de haverklap wat afgaanquote:Op zondag 29 december 2013 17:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de buren naaien. Maar fuck, waarom niet wachten tot dinsdag? Hij is al de hele week bezig met van alles.
Succesquote:Op zondag 29 december 2013 17:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de tortelloni in de pan mieteren. Ik heb trek
later
[..]
Gas
Thanksquote:Op zondag 29 december 2013 17:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ga je eten.. ohja bami recept ga ik vanavond uittikken, heb ik tenminste wat te doen
Geen idee man.quote:Op zondag 29 december 2013 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HoiGa je (hoogst waarschijnlijk) 24 januari mee karten in Maarssen?
Dan moet het volgens mij niet zoveel uitmaken.quote:Op zondag 29 december 2013 17:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de tortelloni in de pan mieteren. Ik heb trek
later
[..]
Gas
Dat niet alleen, zoals ik van de week al had gereageerd op FP;quote:Op zondag 29 december 2013 17:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens! Ikzelf vind het minder erg, maar voor de dieren is één dag per jaar wel genoeg.
Denk dat ik karten ff oversla.quote:Op zondag 29 december 2013 17:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom vraag ik het ook
Nah zolang ik niet weet hoe of wat vind ik dat nog even te riskantquote:Op zondag 29 december 2013 17:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan moet het volgens mij niet zoveel uitmaken.
[..]
Dat niet alleen, zoals ik van de week al had gereageerd op FP;
(ging over een verbod en klachten)
'Mensen kunnen zich nou eenmaal niet gedragen met die rommel. Elk jaar is het weer feest, honderden zo niet duizenden gewonden waarvan het grootste deel niet eens zelf afsteekt plus miljoenen aan schade.
En dan vragen sommige zich nog af waarom mensen het zat zijn?'
Oke. Laat even weten als je het weetquote:Op zondag 29 december 2013 18:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Owja 24e gaat sowieso niet ivm werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |