3, 10, 17 of 24 dan?quote:Op zondag 29 december 2013 17:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan, lijkt tot nu toe wel te kunnen
Nee i knowquote:Op zondag 29 december 2013 17:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vergeet Engel ook niet in te lichten
quote:
Auto rijden met alleen sokkenquote:Op zondag 29 december 2013 17:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kisten? Smalle dunne schoentjes zodat je de pedalen goed voelt
Doe dan blote kakkiesquote:Op zondag 29 december 2013 17:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Auto rijden met alleen sokken
3 waarschijnlijk niet, de anderen wel als ik zo kijk.quote:
Dat sowiesoquote:Op zondag 29 december 2013 17:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Auto rijden met alleen sokken
Dan lijkt het 24 te wordenquote:Op zondag 29 december 2013 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
3 waarschijnlijk niet, de anderen wel als ik zo kijk.
Politie bellen, illegaal vuurwerkquote:Op zondag 29 december 2013 17:44 schreef Fera het volgende:
Bogie overstuur door het vuurwerk. Buurman om de hoek stak ineens een pijl af met een enorm harde knal, precies op het moment dat we daar langskwamen. M'n oren doen er nog zeer van.
Ik weet dat gietijzer het beste is maar dan nog heb je een shitload aan verschillende soorten en matenquote:
Beetje rare pi erbijquote:Op zondag 29 december 2013 17:44 schreef Fera het volgende:
Bogie overstuur door het vuurwerk. Buurman om de hoek stak ineens een pijl af met een enorm harde knal, precies op het moment dat we daar langskwamen. M'n oren doen er nog zeer van.
Ik ben niet zo van de buren naaien. Maar fuck, waarom niet wachten tot dinsdag? Hij is al de hele week bezig met van alles.quote:Op zondag 29 december 2013 17:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan lijkt het 24 te worden
[..]
Politie bellen, illegaal vuurwerk
Standaard PI. Ik veranderd 'm niet altijd.quote:
Anders komen ze niet van al dat vuurwerk afquote:Op zondag 29 december 2013 17:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de buren naaien. Maar fuck, waarom niet wachten tot dinsdag? Hij is al de hele week bezig met van alles.
Blijkbaar.quote:Op zondag 29 december 2013 17:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Anders komen ze niet van al dat vuurwerk af
geknal hier in de wijk is ook al een poos aan de gang niks aanquote:Op zondag 29 december 2013 17:44 schreef Fera het volgende:
Zal eraan liggen op wat voor warmtebron je hem wil gebruiken. Maat maakt niet zoveel uit alleen handiger als je meer klaar wil maken.quote:Op zondag 29 december 2013 17:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet dat gietijzer het beste is maar dan nog heb je een shitload aan verschillende soorten en maten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |