quote:Op zondag 29 december 2013 21:25 schreef vigen98 het volgende:
Ik wil wel zo'n controller voor een tientje incl
Winkelprijs is 60 euro. Op marktplaats staan ze voor 25/30 euro...quote:Op zondag 29 december 2013 22:04 schreef vigen98 het volgende:
12incl verzending voor die blauwe controller laatste bod.
Mensen kunnen er wel 50 euro voor vragen. Het is uiteindelijk niet meer waard dan het hoogste bodquote:Op maandag 30 december 2013 13:46 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Winkelprijs is 60 euro. Op marktplaats staan ze voor 25/30 euro...
Geen onzinbiedingen aub
Nee, een klein beetje. Toen ik hem voor het eerst uit elkaar haalde zat er ook een minimale hoeveelheid koelpasta op CPU's. Ik heb er flink wat meer op gedaan, dus verwacht dat het voorlopig ook wel zal blijven.quote:Op zondag 29 december 2013 22:06 schreef Syd het volgende:
TVP voor de console en eventueel 1 a 2 controllers![]()
Wordt die nog redelijk warm na die week test ?
Ja maar ik betwijfel of die blauwe en rode wel echte Sony controllers zijn, het zijn geloof ik replica's en die zijn niet meer waard dan 15 euroquote:Op maandag 30 december 2013 13:46 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Winkelprijs is 60 euro. Op marktplaats staan ze voor 25/30 euro...
Geen onzinbiedingen aub
quote:Op maandag 30 december 2013 14:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja maar ik betwijfel of die blauwe en rode wel echte Sony controllers zijn, het zijn geloof ik replica's en die zijn niet meer waard dan 15 euro
In dat geval zou ik even langs Hans Anders gaanquote:Op maandag 30 december 2013 14:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja maar ik betwijfel of die blauwe en rode wel echte Sony controllers zijn, het zijn geloof ik replica's en die zijn niet meer waard dan 15 euro
Omgeving Rotterdam, Ik wil hem best verzenden. I.v.m verzendkosten valt er dan ook over de totaalprijs te onderhandelen.quote:Op maandag 30 december 2013 14:31 schreef Syd het volgende:
En wat is de locatie ?nog twijfel hier bij gameshoptwente ook een goede namelijk gezien.
Deze zijn echt.quote:Op maandag 30 december 2013 14:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2013 17:17 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
In dat geval zou ik even langs Hans Anders gaan
quote:
Verrek, die linker lijkt op de foto bij de D-pad (richtingstoetsen) de driehoekjes te missen die er wel horen te zitten. Afgaande op die foto is de linker nep.quote:Op maandag 30 december 2013 22:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Vertel jij mij eens welke echt isEentje is hier een replica.
Genoteerdquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:35 schreef SDMSIM het volgende:
¤ 20 inclusief verzendkosten geboden voor de zwarte controller
teveel pasta werkt averechts natuurlijk. Maar goed je zal het beter weten dan zo'n domme Sony engineer.quote:Op maandag 30 december 2013 13:58 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Nee, een klein beetje. Toen ik hem voor het eerst uit elkaar haalde zat er ook een minimale hoeveelheid koelpasta op CPU's. Ik heb er flink wat meer op gedaan, dus verwacht dat het voorlopig ook wel zal blijven.
Op 40% van het totale oppervlak koelpasta is natuurlijk erg goedkoop, maar lijkt me niet echt goed voor de levensduur van het apparaat.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:32 schreef borbit het volgende:
[..]
teveel pasta werkt averechts natuurlijk. Maar goed je zal het beter weten dan zo'n domme Sony engineer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |