SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJ
quote:Op zondag 29 december 2013 15:54 schreef Yi-Long het volgende:
Toch knap dat Bendtner nog iedere wedstrijd op die bank gaat zitten. Na 60 minuten vandaag was ik gewoon weggelopen.
Die gast is t gewend,quote:Op zondag 29 december 2013 15:54 schreef Yi-Long het volgende:
Toch knap dat Bendtner nog iedere wedstrijd op die bank gaat zitten. Na 60 minuten vandaag was ik gewoon weggelopen.
Oké.quote:Op zondag 29 december 2013 15:54 schreef Yi-Long het volgende:
Gewoon het veld in lopen. #yolo.quote:Op zondag 29 december 2013 15:54 schreef Yi-Long het volgende:
Ook raar dat het grote supertalent Ryo daar altijd zit.quote:Op zondag 29 december 2013 15:54 schreef Yi-Long het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |