Omdat het een briljant nummer is.quote:Op zondag 29 december 2013 16:04 schreef Elfletterig het volgende:
Iemand enig idee WAAROM The Redemption Song zo hard is gestegen?
Dit. Kutprogrammaquote:
waarom staat het er überhaupt in? tot een paar jaar geleden niet eens in de keuze(quote:Op zondag 29 december 2013 16:04 schreef Elfletterig het volgende:
Iemand enig idee WAAROM The Redemption Song zo hard is gestegen?
Als dat zo was, had het altijd al zo hoog moeten staan.quote:Op zondag 29 december 2013 16:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat het een briljant nummer is.
Ach soquote:Op zondag 29 december 2013 16:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Redemption Song was het auditie-nummer van de nr 2 van Voice of Holland.
quote:Op zondag 29 december 2013 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar zijn er volgend uur twee van.
Ik mijd de sportschool het liefst in januari. Veel te druk en na een maand is het weer helemaal leegquote:
Het moest nog ontdekt worden door velen blijkbaar.quote:Op zondag 29 december 2013 16:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als dat zo was, had het altijd al zo hoog moeten staan.
quote:Op zondag 29 december 2013 16:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat het een briljant nummer is.
De versie van Marilyn Manson was ook wel aardig.quote:Op zondag 29 december 2013 16:06 schreef Adelante het volgende:
Mathilde Santingh's versie was mooier.
Hoi Ronald Derksenquote:
Volgend jaar haar hitje met Gerard Joling de lijst in spammen?quote:
Tegenwoordig kan zo'n beetje iedereen beter schaken dan die twee.quote:Op zondag 29 december 2013 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan ik beter schaken dan hen.
Heel erg inderdaad, al die dikke huisvrouwen op crosstrainersquote:Op zondag 29 december 2013 16:05 schreef LDS het volgende:
[..]
Ik mijd de sportschool het liefst in januari. Veel te druk en na een maand is het weer helemaal leeg
Ik Laat Je Gaan vond ik best een aardig plaatjequote:Op zondag 29 december 2013 16:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Volgend jaar haar hitje met Gerard Joling de lijst in spammen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |