Jep. In zat landen. En nog meer landen zijn Nederland momenteel met grote passen aan het bijhalen.quote:Op zondag 29 december 2013 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Al zou dat al zo zijn, is het in andere landen beter?
Ik dacht dat die van de blues wasquote:
Dan maak je er ook een flophouse van?quote:Op zondag 29 december 2013 15:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo zing ik ook als ik zit te poepen
Zou het dan toch....quote:Op zondag 29 december 2013 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie m nu niet in het topic.
Is ook al van best lang geleden.quote:Op zondag 29 december 2013 15:47 schreef Homdeck het volgende:
Ben één van de weinige Drenten die niks met Cuby heeft vrees ik
Ik ervaar dat eigenlijk helemaal niet zo.quote:Op zondag 29 december 2013 15:46 schreef Dven het volgende:
[..]
De heersende betuttelingscultuur van Nederland. Alle vrijheden die de Nederlander zich in de jaren '60 en '70 vrijgevochten heeft worden vandaag allemaal weer verloren. Waar de hele wereld op dat gebied vooruitgang lijkt te boeken, blijkt Nederland niet meer dat progressieve landje van weleer maar komt het Protestantse gedachtegoed weer terug. Alles moet sober, alles moet somber. Niets mag een knaak kosten en er mogen vooral niet te veel vrijheden zijn
De gemiddelde Oost-Europeaan is inmiddels progressiever dan de gemiddelde Nederlander. I shit you not.
Die had Koert speciaal aangetrokken voor hem.quote:
Dit is blues Ucciequote:
Ohquote:
Mijn vader en moeder hebben er niets mee, maar ik wel heel ergquote:Op zondag 29 december 2013 15:47 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Is ook al van best lang geleden.
ik dacht al, er mist ietsquote:Op zondag 29 december 2013 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Frits echt verf aan het halen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |