Als ze nog steeds leuk is wel natuurlijk. Anders kan het je zo snel terugzetten naar de realiteit.quote:Op zondag 29 december 2013 15:38 schreef Fera het volgende:
Sinds tijden weer een gesprek met een vriendin van vroeger.Leuke dingen zijn dat.
Het is wel een goed gesprek. Ik heb haar ook al een poosje op facebook, maar nooit echt lang met haar gepraat. Wel reacties hier en daar. Dit is wel leuk op deze manier.quote:Op zondag 29 december 2013 15:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ze nog steeds leuk is wel natuurlijk. Anders kan het je zo snel terugzetten naar de realiteit.
Dan maar morgen, dan is er tenminste wel goed wind.quote:
regen is idd voorspeldquote:Op zondag 29 december 2013 15:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan maar morgen, dan is er tenminste wel goed wind.
Alleen zal het weer vlagerig en regenachtig worden
Lijkt me best tof.quote:Op zondag 29 december 2013 15:47 schreef Faxie het volgende:
http://www.thespinoffproj(...)-learn-to-kiteboard/
Inschrijven voor lessen kan per DM
Prima, waar doen we het, Maarssen of Huizen?quote:
Misschien als ik op een warm eiland woon. Maar in Nederland, nah.quote:Op zondag 29 december 2013 15:47 schreef Faxie het volgende:
http://www.thespinoffproj(...)-learn-to-kiteboard/
Inschrijven voor lessen kan per DM
Da's alleen in het beginquote:Op zondag 29 december 2013 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lijkt me best tof.
Maar ik zink geheid
Ook niet in de zomer?quote:Op zondag 29 december 2013 15:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien als ik op een warm eiland woon. Maar in Nederland, nah.
Ik denk dat ik er sowieso veel te onhandig voor ben.quote:
Owquote:Op zondag 29 december 2013 15:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er sowieso veel te onhandig voor ben.
Grappig, ik zeg niksquote:Op zondag 29 december 2013 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt geen seks dus jij kunt niet oordelen
ik ga liever uitwaaien op het strandquote:Op zondag 29 december 2013 15:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja op een gegeven moment kan je varen he
Poolen lijkt mij veel leukerquote:
Ligt eraan. Willen we een meer technisch circuit of een continu volgas-baantje? :pquote:Op zondag 29 december 2013 15:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Prima, waar doen we het, Maarssen of Huizen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |