NOD klopt, ik sta op de verkeerde plekquote:Op zondag 29 december 2013 15:45 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Blob87: klopt jouw nod zo en sta je op de verkeerde plek in de lijst of moest dat december zijn? als je effe zegt welke zal ik het even aanpassen. ik wil je niet zomaar op eigen inzicht gaan verplaatsen terwijl dat misschien helemaal niet de bedoeling is.
gedaanquote:Op zondag 29 december 2013 16:33 schreef blob87 het volgende:
[..]
NOD klopt, ik sta op de verkeerde plekthanx!
Ja... dat was leuk om te doen! Ik heb je er gewoon uit gegooid! En ook niet terugkomen!quote:
je woont zeker niet in de buurt?quote:Op zondag 29 december 2013 19:49 schreef Zoë23 het volgende:
Ben blij dat ik hier m'n spanning kwijt kan
Dankje skoap!
Morgenvroeg gelijk naar de apotheek..
Volgens mij woont er niemand bij me in de buurtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag mijn NOD op 31 januari? Stomme lange cycli.quote:Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hoei mijn eerste nieuwe topic! En dat midden op een schelpenpad tijdens een wandeling! Roep maar voor wijzigen!
quote:Op zondag 29 december 2013 20:07 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Volgens mij woont er niemand bij me in de buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
quote:Op zondag 29 december 2013 20:34 schreef Skoap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 december 2013 20:36 schreef Zoë23 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
Bij jou ook zo lang? Na vier maanden heeft een ander vier pogingen gehad en wij maar drie!quote:
Bedankt voor je antwoord! Mijn opmerking staat er wel erg bot, sorry. Dan snap ik je nu wat beter!quote:Op zondag 29 december 2013 22:01 schreef Zoë23 het volgende:
Mrs peel
Omdat we niet rond de vruchtbare dagen seks hebben gehad en ik het me niet kan voorstellen dat t raak zou kunnen zijn (tijdens menstru onbeschermd seks en na eisprong) dus misschien zelfbescherming.. Vind t ook wel eng ivm BI enzo maar dat komt ook wel weer goed
Mee eens. Héél stom.quote:Op zondag 29 december 2013 22:17 schreef Cygne het volgende:
Wel lastig hoor, die symptomen. Ik heb het elke cyclus opnieuw en ook elke cyclus weer andere symptomen. Geen peil op te trekken. Stom is het.
Dat dacht ik bij Ow ookquote:Op zondag 29 december 2013 22:01 schreef Zoë23 het volgende:
Mrs peel
Omdat we niet rond de vruchtbare dagen seks hebben gehad en ik het me niet kan voorstellen dat t raak zou kunnen zijn (tijdens menstru onbeschermd seks en na eisprong) dus misschien zelfbescherming.. Vind t ook wel eng ivm BI enzo maar dat komt ook wel weer goed
Dat dacht ik ook... Stomverbaasd was ik met de positieve test...quote:Op zondag 29 december 2013 22:01 schreef Zoë23 het volgende:
Mrs peel
Klinkt zo bekend. In de tijd dat een ander twee rondes had gehad, had ik er eentje. En dan ook nog onregelmatig! Ik weet niet of het er iets mee te maken had, maar toen ik aan de etos zwanger worden pillen begon werd mijn cyclus opeens een stuk korter en mikte lief ook raak. (Het mikken werd wel een stuk makkelijker met de ovulatietesten, dat moet ik wel bekennen)quote:Op zondag 29 december 2013 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij jou ook zo lang? Na vier maanden heeft een ander vier pogingen gehad en wij maar drie!.
Idd ja. Dat heb ik ook, 33/36 hier. We lopen steeds ongeveer gelijk, viel me al opquote:Op zondag 29 december 2013 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij jou ook zo lang? Na vier maanden heeft een ander vier pogingen gehad en wij maar drie!.
Succes, en denk maar zo:quote:Op maandag 30 december 2013 09:21 schreef Zoë23 het volgende:
uitslaapdreumes.. we gaan zo naar de apotheek
Loj/gm87 dat maakt me nerveus! Haha
Ik dus ook. 1x sex die maand wegens reizen en dat buiten de vruchtbare periode volgens alle berekeningen (erg stabiele cyclus). En woops, 2 strepen.quote:Op zondag 29 december 2013 22:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook... Stomverbaasd was ik met de positieve test...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |