Etsu haat mijquote:Op zondag 29 december 2013 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien moet je vragen of je met de smulrol van Etsu op je hoofd op de foto mag.
Gewoon effe poppertjes nemen. Alles pastquote:Op zondag 29 december 2013 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
vind alles wel leuk behalve oranje, gemillimeterd en kaal. maar met voorkeur naar blond.
en alleen blank ja. negers hebben een te grote en dat gaat er niet in.
Ja vast.quote:Op zondag 29 december 2013 14:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
uh, tsja
[..]
Kon alleen om Tjacka zijn grapjes lachen vandaag.
Dven. Ik vind je een leuke jongeman en ik zou maar wat graag een nacht met je beleven in Bulgarije maar je speelt met vuur.quote:Op zondag 29 december 2013 14:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit bevestigd mijn vermoeden dat jij je energie beter in je andere stoornissen kan steken. Sowieso is een erectie alleen maar handig als je ook eens wat anders dan je eigen vuistje kan neuken.
Altijd het laatste woord hebben he, kakjongquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien moet je vragen of je met de smulrol van Etsu op je hoofd op de foto mag.
Dat is wel een nare eigenschap van mij ja.quote:Op zondag 29 december 2013 14:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd het laatste woord hebben he, kakjong
Sorry Tjacka. Misschien had ik het niet moeten doen.quote:Op zondag 29 december 2013 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja vast.
[..]
Dven. Ik vind je een leuke jongeman en ik zou maar wat graag een nacht met je beleven in Bulgarije maar je speelt met vuur.
Als je nog één zo'n insinuatie over mijn hartsvriend Tjacka maakt zal ik al mijn banden met je verbreken. Sterker nog. Ik zal in zijn geheel stoppen met je Facebook te stalken
dan nietquote:Op zondag 29 december 2013 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja vast.
[..]
Dven. Ik vind je een leuke jongeman en ik zou maar wat graag een nacht met je beleven in Bulgarije maar je speelt met vuur.
Als je nog één zo'n insinuatie over mijn hartsvriend Tjacka maakt zal ik al mijn banden met je verbreken. Sterker nog. Ik zal in zijn geheel stoppen met je Facebook te stalken
Ik weet niet hoe dat werkt, mag ik dat bij jou uitproberen?quote:Op zondag 29 december 2013 14:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon effe poppertjes nemen. Alles past
Ik ben er bekend meequote:Op zondag 29 december 2013 15:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is wel een nare eigenschap van mij ja.
Tuurlijk, als jij voor de poppers zorgt zorg ik voor een warm en veilig holquote:Op zondag 29 december 2013 15:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat werkt, mag ik dat bij jou uitproberen?
Ik dacht dat wij vrienden waren, maar ik heb de situatie toch verkeerd ingeschat.quote:
quote:
Inderdaad. Maar als je je excuses aanbiedt, wil ik het besluit onze vriendschap te beeindigen mogelijk wel herzien.quote:Op zondag 29 december 2013 15:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij vrienden waren, maar ik heb de situatie toch verkeerd ingeschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |