Hij's opquote:
Het doet me goed om jouw behoeften te bevredigen.quote:Op zondag 29 december 2013 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Cosmo en ik raken erg opgewonden van dit soort teksten.
sorryquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 14:55 schreef Jhali het volgende:
etsu val je alleen op blond of vind je jongens met bruin haar soms ook leuk
val je alleen op blank of niet?
Dit is je antwoordquote:Op zondag 29 december 2013 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het doet me goed om jouw behoeften te bevredigen.
Dit bevestigd mijn vermoeden dat jij je energie beter in je andere stoornissen kan steken. Sowieso is een erectie alleen maar handig als je ook eens wat anders dan je eigen vuistje kan neuken.quote:
vind alles wel leuk behalve oranje, gemillimeterd en kaal. maar met voorkeur naar blond.quote:Op zondag 29 december 2013 14:55 schreef Jhali het volgende:
etsu val je alleen op blond of vind je jongens met bruin haar soms ook leuk
val je alleen op blank of niet?
quote:
quote:
okequote:Op zondag 29 december 2013 14:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit bevestigd mijn vermoeden dat jij je energie beter in je andere stoornissen kan steken. Sowieso is een erectie alleen maar handig als je ook eens wat anders dan je eigen vuistje kan neuken.
ga liggenquote:Op zondag 29 december 2013 14:57 schreef Toto69 het volgende:
Ik wilde een selfie maken met een Chinese rol op m'n kop maar dat ding bleef niet liggen
uh, tsjaquote:
Kon alleen om Tjacka zijn grapjes lachen vandaag.quote:Op zondag 29 december 2013 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan ik mij indenken. Lachstuipen vreten energie.
Misschien moet je vragen of je met de smulrol van Etsu op je hoofd op de foto mag.quote:Op zondag 29 december 2013 14:57 schreef Toto69 het volgende:
Ik wilde een selfie maken met een Chinese rol op m'n kop maar dat ding bleef niet liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |