Meer iets voor dinsdagmiddag iddquote:Op zondag 29 december 2013 13:09 schreef Gehenna het volgende:
Deze had eigenlijk voor hoger gemoeten
Dinsdag 23:56quote:Op zondag 29 december 2013 13:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Meer iets voor dinsdagmiddag idd
Volgens Wikipedia wordt daarover slechts gespeculeerd en staat in het autopsierapport zelfmoord als doodsoorzaak. Raar dat ze het op de radio als feit brengen.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik schakel eigenlijk in voor Spandau Ballet
Ik zit ook nog in pyamaquote:
Dan ben je te vroeg.quote:Op zondag 29 december 2013 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 13:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Pino denkt dat ik hem naakt heb gehoord
quote:Op zondag 29 december 2013 13:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb hem in ieder geval niet gehoord
Krijg je als bonus ook nog Moody Blues!quote:Op zondag 29 december 2013 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij werd in de kast gevonden met een riem om zijn nek, zoiets was het geloof ik.quote:Op zondag 29 december 2013 13:11 schreef Lkw het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia wordt daarover slechts gespeculeerd en staat in het autopsierapport zelfmoord als doodsoorzaak. Raar dat ze het op de radio als feit brengen.
quote:Op zondag 29 december 2013 13:09 schreef Gehenna het volgende:
Deze had eigenlijk voor hoger gemoeten
ik wist wel dat het een "apart" ventje wasquote:Op zondag 29 december 2013 13:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Frits luistert de halve Top naakt?
Selfie van Frits in zijn nakiequote:Op zondag 29 december 2013 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze roepen weer op om selfies te sturen
Op die 2 fantastische nummers na vind ik die plaat niet eens zo heel geweldig eigenlijk..quote:Op zondag 29 december 2013 13:09 schreef Molurus het volgende:
[..]
Days of future passed moet gewoon helemaal gedraaid worden. Nights in white satin komt ook nog wel ergens voor... maar zou mooier zijn als ze hem gewoon geheel draaien. is 1 verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |