quote:
Sorry.quote:
quote:
Ik moet echt eens bij je langskomen danquote:Op zondag 29 december 2013 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou van mijn melkopschuimert![]()
Cappuccino ftw
Schandalig!quote:
Je weet dat het alleen mogelijk is om naar LoLa te rijden via Hups?quote:Op zondag 29 december 2013 12:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet echt eens bij je langskomen dan
Moeten jullie maar niet zo snel posten hoor.quote:
Op jouw leeftijd kan je dat niet meer bijhouden he?quote:Op zondag 29 december 2013 12:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moeten jullie maar niet zo snel posten hoor.
Inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2013 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd kan je dat niet meer bijhouden he?
Sinds wanneer?quote:Op zondag 29 december 2013 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat het alleen mogelijk is om naar LoLa te rijden via Hups?
Wat ga jij er dan doen?quote:Op zondag 29 december 2013 12:29 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga naar Zwolle, vrijgezelle vriendin heeft al haar vrijgezelle vriendinnen uitgenodigd en die vrijgezelle vriendinnen ook weer hun vriendinnen, incl kaartjes voor een leuk feest (ze woont in het centrum).
quote:Op zondag 29 december 2013 12:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet echt eens bij je langskomen dan
Dat dusquote:Op zondag 29 december 2013 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat het alleen mogelijk is om naar LoLa te rijden via Hups?
Nuquote:
Ik behoor tot het groepje mannen welke ook mocht komen.quote:
Ik ben ook gezelligquote:Op zondag 29 december 2013 12:29 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga naar Zwolle, vrijgezelle vriendin heeft al haar vrijgezelle vriendinnen uitgenodigd en die vrijgezelle vriendinnen ook weer hun vriendinnen, incl kaartjes voor een leuk feest (ze woont in het centrum).
quote:
Waarom doe je dan eerst alsof er alleen maar vrouwen komen? Wat is het idee achter die manier van posten?quote:Op zondag 29 december 2013 12:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik behoor tot het groepje mannen welke ook mocht komen.
maar niet vrijgezelquote:
Maar dát stond er niet..quote:Op zondag 29 december 2013 12:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik behoor tot het groepje mannen welke ook mocht komen.
Nou veel plezier,quote:Op zondag 29 december 2013 12:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar niet vrijgezelhet is een singles-only feestje
Een deel ken ik al, dat valt wel mee, zijn leuke meiden en wordt een leuk feestjequote:Op zondag 29 december 2013 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou veel plezier,
leuk tussen alle die kakelende kippetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |