Niet vroeg de straat op dus zoals eerdere jaren?quote:Op maandag 30 december 2013 16:09 schreef KatrienDuck het volgende:
Hier gaat het morgen giga druk worden. Alle KNJ-post moet worden weggewerkt en dat schijnt nog heel veel te zijn bij ons. Dus, wordt laat morgen.
bij ons vooral van de 23e en een enkele zelfs van de 26equote:Op maandag 30 december 2013 16:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet vroeg de straat op dus zoals eerdere jaren?
Zaterdag waren de kaartjes gestempeld op 21/22 december...
Ik ook nogquote:Op maandag 30 december 2013 16:26 schreef Deezertje het volgende:
Had vandaag de eer om post te ontvangen op de laatste maandag!
Zaterdag hadden we nog zat kaartjes van 19 en 20 december, dus... TC stuurde een mail dat we alles weg moesten werken, en dat we zodoende dus rekening moesten houden met de eindtijden (voorbereiders). Nou, als de TC dat al van tevoren zegt, dan weet ik genoeg.quote:Op maandag 30 december 2013 16:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Morgen vooral tv-gidsen, HAH en jawel de Makro
Hier schieten ze nu al behoorlijk hard dus maak mijn borst alvast nat voor morgen
Gelukkig weet ik de meeste jongens die vuurwerk afsteken wel te wonen dus als ze ze misdragen richting mij of gevaarlijk bel ik gewoon bij de ouders aan hoor...
Straks ff collega bellen als ie zijn kaartje ook vandaag heeft mogen ontvangen
marko's niet meer op zaterdagquote:Op maandag 30 december 2013 16:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Morgen vooral tv-gidsen, HAH en jawel de Makro
Hier schieten ze nu al behoorlijk hard dus maak mijn borst alvast nat voor morgen
Gelukkig weet ik de meeste jongens die vuurwerk afsteken wel te wonen dus als ze ze misdragen richting mij of gevaarlijk bel ik gewoon bij de ouders aan hoor...
Straks ff collega bellen als ie zijn kaartje ook vandaag heeft mogen ontvangen
Nee vanaf 7 januari standaard om de week op dinsdag. Blijkbaar nu al beginnetje mee gemaakt. Vorige week ook op dinsdag al.quote:Op maandag 30 december 2013 22:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
marko's niet meer op zaterdag?
Ik had vorig jaar niet eens een kaart gekregen. Heb toen gewoon ge-e-maild naar die site/lui?quote:Op maandag 30 december 2013 22:30 schreef eigendeegcookie het volgende:
nou verdorie,
nou heb ik eindelijk weer even tijd na de waanzinnig drukke kerst,
ben ik dat kaartje kwijt met mijn inlogcode voor de cadeaucarousel.
Toen ik m eerst in mn hand had was de site overbezet.....
en nou is tie weg....
Enerzijds wel, vanwege de aparte sfeer en vrolijke mensen op deze dag. En traditiegetrouw ga ik in mijn middag-wijk in een straat waar ze met een aantal buren oliebollen bakken er natuurlijk ook weer eentje eten.quote:Heeft iedereen zin om te lopen vandaag?
Vergeet niet je veiligheidsbril, gehoorbescherming en pepperspray mee te nemen.
Hier laten ze alleen weten als de post later is, niet vroeger...quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:45 schreef Patoshik het volgende:
Ik ben alweer thuis. Ging lekker vlug vandaag dus ze kunnen vroeg beginnen met bezorgen.
Oh.. dat is vervelend. Het zou wel logisch zijn op een dag als vandaag.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hier laten ze alleen weten als de post later is, niet vroeger...
Knallen al behoorlijk hier. Klinken rotjes zo hard tegenwoordig?
Ik had vorig jaar niet eens een kaart gekregen. Heb toen gewoon ge-e-maild naar die site/lui?quote:Op maandag 30 december 2013 22:30 schreef eigendeegcookie het volgende:
nou verdorie,
nou heb ik eindelijk weer even tijd na de waanzinnig drukke kerst,
ben ik dat kaartje kwijt met mijn inlogcode voor de cadeaucarousel.
Toen ik m eerst in mn hand had was de site overbezet.....
en nou is tie weg....
Jezus. In welke achterbuurt loop jij post?quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:08 schreef swimmie86 het volgende:
Ik ben bang dat ze iets in mijn tassen duwen. Je kunt ze wel dichtmaken, maar zo veilig is dat allemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |