Niks aan vandaag. Harde wind en soms stevige regen. Post stelde niets voor nee. 1 wijkje had maar één tas post, normaal op zaterdag 4!! Meeste straten hebben minimaal 3-4 bundels, nu kon elke straat in 1 bundel en soms was dat ook nog maar een halve bundel

Ging soms ook van nr 2 naar 22. Wel gewoon HAH helaas met inderdaad zo'n Albelli kaartje, heel irritant, anders was ik écht snel klaar!
Maar wat wil je als de Makro en Kampioen er niet zijn he, dan blijft er weinig over. Heb ook ruim 4 uur op straat gelopen en het was me toch grijs! Ik heb in totaal ook slechts 2 mensen buiten gezien, ik liep gewoon door doodstille straten heen... nee was saai dagje!
Eerste weken/maanden van een nieuw jaar zijn sowieso altijd vrij rustig, maar deze week helemaal. Dinsdag had ik 3 poststukken thuis en HAH, woensdag niks, donderdag één brief (normaal veel meer op donderdag), gisteren niets, en vandaag 2 poststukken en 3 HAH. Kom ik uit op 6 poststukken en 6 HAH! Werk alleen op zaterdag, maar las dat de dinsdag wel zwaar was voor jullie!
Vooral lokale bedrijven (MKB) sturen nu amper post meer merk ik. Stappen over op digitaal versturen per e-mail. Dat is vooral op zo'n dag als vandaag goed te zien. Iedereen die normaal Makro krijgt had nu geen of maar 1 brief en bedrijfjes aan huis krijgen normaal gesproken ook stuk meer brieven...