Mijn favoriete Moody Blues nummerquote:Op zondag 29 december 2013 12:28 schreef Molurus het volgende:
Nou, voor mij is het nu wachten op Moody Blues, begin volgend uur.
En ze hun nek brakenquote:Op zondag 29 december 2013 12:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toen George nog op 2 meisjes viel
Zogenaamdquote:Op zondag 29 december 2013 12:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarvan er eentje trouwde met de zanger van Spandau Ballet.quote:Op zondag 29 december 2013 12:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Streets of Philadelphia vind ik echt zooooo'n saai nummerquote:Op zondag 29 december 2013 12:28 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Bruce heeft een paar sterke nummers.
I'm on fire en Streets of Philadelphia bijv.
En dat lange afsluitertje van z'n populairste album.
Jungleland is goed ja, ijn favoriet is Meeting Across the River, maar Jungleland er vlak achterquote:Op zondag 29 december 2013 12:30 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Staat er niet eens in helaas![]()
Mijn favoriet is Born to run
Gijs is naar de wc tijdens georgequote:Op zondag 29 december 2013 12:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lekker glijden met George Michael? Heeft Staverman zn rubbertje klaar?
Snap ikquote:
zou niemand bij deze clip gedacht hebben dat ie wel eens van de herenliefde zou kunnen zijnquote:Op zondag 29 december 2013 12:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Of eerder bij Club Tropicanaquote:Op zondag 29 december 2013 12:31 schreef Homdeck het volgende:
[..]
zou niemand bij deze clip gedacht hebben dat ie wel eens van de herenliefde zou kunnen zijn
Eigenlijk is dat album gewoon 1 geheel. Ergens een beetje raar om daar 1 stukje uit te pakken. Maja, radio he.quote:
Je verwacht het niet":Pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |