quote:Op zondag 29 december 2013 20:23 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb deze, al gekocht voordat ik kindjes had, echt ideaal! Ik ben niet van huishoudelijke apparaten zoals keukenmachines, broodroosters, citruspers e.d. maar deze combi is de uitzondering, daar kan ik eigenlijk alles mee, taarten maken, babyvoeding pureren of grof malen, slagroom kloppen, brooddeeg maken, nou ja.
Tot zover deze huisvrouwenpost.....![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik vind m ook fijn, maar hij krijgt t fruit dus niet fijn genoeg voor madam.quote:
Ik voegde in het begin flink wat water toe..quote:Op zondag 29 december 2013 20:34 schreef Juud79 het volgende:
Maar een blender krijgt het toch wel glad? En idd anders een beetje opvolgmelk of wat babyliga toevoegen?
Moet je meteen doen na het mixen, afspoelen onder de warme kraan, dan is het zo schoon, maar laat je het even staan, dan ben je zuur.....quote:Op zondag 29 december 2013 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan het schoonmaken van de blender. De kan is enorm, kan niet in de vaatwasser... Dus ik moet gewoon zo'n staafmixer
.
Awquote:Op zondag 29 december 2013 20:07 schreef Spirit82 het volgende:
Ohja Gotc, ik vergeet helemaal te zeggen dat ik jouw kereltje echt zo ontzettendvind. Ik wil hem
die doek ligt normaal over de box zodat de kat niet in de box gaat liggen. Hij had zich er nu onderdoor gewurmd dus ik had sac er even naast gelegd voor de foto. sac er weer uit en kat eruit gebonjourd en dan haal ik de box altijd leeg.quote:Op zondag 29 december 2013 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ferrari, wat at ze dan toen ze niks wilde. Je foto is wel een zoekplaatje haha! Vind je het niet eng, die kat en losse doeken in de box?
Rijstebloem al geprobeerd, vindt ze vies.
Spirit, ik ben fan van de Avent.
M'n baby burritos, patat, pizza en lasagne laten mee raply'en gaat me wat ver. Bram eet gewoon apart.quote:Op zondag 29 december 2013 21:16 schreef Pvoesss het volgende:
Alleen al van het idee word ik moe
Doe mij maar gewoon met de pot mee ala rapley .
Ik werd zelfs door jou getipt over dat geweldige broekje. Heb hier ook de laatste mt 74 meegenomen laatst, sorry. Heb je inmiddels al een tweede?quote:Op zondag 29 december 2013 18:15 schreef Kyara het volgende:
Ik vroeg me idd ook al af waar Belle was. Komt ze naar de meet eigenlijk? Hoop het wel!
Femkeleuk broekje trouwens!
GotC, wat een schatje en wat een leuk pakje!
Bij Stef hebben we half dat, half potjes gedaan (hij wilde geen vers gemalen eten en ik vond rapley niet altíjd even chill), bij Isabel is er nog nooit een potje in huis geweest, zij eet al vanaf het begin nagenoeg met de pot mee. Ze wordt ook gewoon boos als je haar prutjes geeft, ze wil wat wij hebbenquote:Op zondag 29 december 2013 21:16 schreef Pvoesss het volgende:
Alleen al van het idee word ik moe
Doe mij maar gewoon met de pot mee ala rapley .
+1quote:Op zondag 29 december 2013 21:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
M'n baby burritos, patat, pizza en lasagne laten mee raply'en gaat me wat ver. Bram eet gewoon apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |