abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134821196
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_134821236
Uhm ik zei dit dus
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 12:21 schreef Mabawa. het volgende:
Boks Limone, ik zit er nu ook midden in. Voor hem ga ik graag volledig mee in zijn schema, maar stiekem vind ik het best lastig.
Maar niet lastig om het zo te doen, maar ik word er toch een beetje onzeker van. Vooral toen ik de vraag kreeg of ik niet bang was dat hij niets anders gaat willen dan op mij hangen. Pfff wat een irritante vraag. Van tevoren wist ik prima wat ik wilde en was ik niet van plan om me daardoor rot te laten voelen, maar nu 'twijfel' ik toch. Gevoel vs verstand. Of zoiets...
Hier ook liefde voor de draagdoek. O+
pi_134821309
Heel bericht getypt, topic vol :P

Ik vertelde dus dat het nog niet te laat hoeft te zijn. Mijn oudste vond dragen in het begin niets (ik ben ook echt een kneus met doeken en heb deze alleen de eerste weken gebruikt). Maar rond een jaar was het prima en nu wil hij nog met regelmaat gedragen worden in de draagzak.

Kyan vond het vanaf het begin wel fijn, en als het hem niet lukt om te slapen biedt het hem echt rust. Hij gaat dan ook overal mee naar toe. Ik ben echt van van mijn wompat!!!!
pi_134821350
Riley heeft echt niks met de draagdoek. Is echt huilen. Gedragen worden in de armen vindt ze dan wel weer goed. Gelukkigvoor mij is ze niet zo'n zwaargewicht :D
  zondag 29 december 2013 @ 12:27:58 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134821383
Oh nee, Noor slaapt echt niet in dat ding. Dat zie ik niet gebeuren :D. Misschien zijn we er gewoon ook de types niet voor.

Net weer een vers fruithapje gemaakt, maar de lippen gingen weer stijf op elkaar, tegen de lepel aanmeppen, hoofd wegdraaien.. Potje gepakt en happerdehap.

Zucht }:|
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_134821536
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh nee, Noor slaapt echt niet in dat ding. Dat zie ik niet gebeuren :D. Misschien zijn we er gewoon ook de types niet voor.

Net weer een vers fruithapje gemaakt, maar de lippen gingen weer stijf op elkaar, tegen de lepel aanmeppen, hoofd wegdraaien.. Potje gepakt en happerdehap.

Zucht }:|
Maar die potjes zijn ook echt uberlekker :D

Hier staan er meteen een kleuter en peuter bij als Bram fruit eet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 29 december 2013 @ 12:34:25 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134821603
Ja, dat zal, maar ik wil juf toch ook wel aan het verse fruit hebben eigenlijk :'). Dure hobby die potjes!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 29 december 2013 @ 12:36:28 #8
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134821681
Ohh Mabawa die vraag herken ik! Maak me toch wel wat zorgen over het achterlaten van T. bij m'n (schoon)ouders als ik weer ga werken. Want tsja, wij vinden het prima om de hele dag op ons te hebben, maar hoe zal dat daar gaan? Ik geloof niet in het verwennen van zo'n kleintje, maar ben wat huiverig voor het gewennen, zeg maar..
pi_134821742
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat zal, maar ik wil juf toch ook wel aan het verse fruit hebben eigenlijk :'). Dure hobby die potjes!
Oh Bram krijgt op het kdv ook vers hoor. En zelf een banaan laten slopen?
  zondag 29 december 2013 @ 12:40:03 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134821793
Ja op het kdv krijgt ze ook vers, maar daar eet ze het dus ook niet. Hooguit paar hapjes, met veel misbaar en ellende. Banaan al eens voor haar neergelegd, die komt grotendeels op de grond terecht.
Heb peer geprobeerd, appel, banaan... maar ze mot het gewoon niet :{.
pi_134821859
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja op het kdv krijgt ze ook vers, maar daar eet ze het dus ook niet. Hooguit paar hapjes, met veel misbaar en ellende. Banaan al eens voor haar neergelegd, die komt grotendeels op de grond terecht.
Ze weet in elk geval wat ze wilt. :D
pi_134822293
Hier ook druk met baby en weinig tijd om te posten. Lees wel alles mee, maar kom gewoon nergens meer aan toe.

Ik heb K gister voor het eerst in de manduca gehad. Hij was klaarwakker, maar toen hij erin zat viel hij bijna meteen in slaap :D
Ik wil er ook mee naar buiten, maar wat trek je een baby aan in een draagzak/doek? Gewoon kleertjes en een jasje lijkt me niet warm genoeg. ( woon op de ruimte, dus altijd veel wind)

En drinken jullie alcohol als je bv geeft? Ik zou graag met oud en nieuw een glaasje drinken, maar de meningen zijn nogal verdeeld over of het nou wel kan of niet. Hoe doen jullie dat?
pi_134822380
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 12:52 schreef angelatje het volgende:
Hier ook druk met baby en weinig tijd om te posten. Lees wel alles mee, maar kom gewoon nergens meer aan toe.

Ik heb K gister voor het eerst in de manduca gehad. Hij was klaarwakker, maar toen hij erin zat viel hij bijna meteen in slaap :D
Ik wil er ook mee naar buiten, maar wat trek je een baby aan in een draagzak/doek? Gewoon kleertjes en een jasje lijkt me niet warm genoeg. ( woon op de ruimte, dus altijd veel wind)

En drinken jullie alcohol als je bv geeft? Ik zou graag met oud en nieuw een glaasje drinken, maar de meningen zijn nogal verdeeld over of het nou wel kan of niet. Hoe doen jullie dat?
Ik drink gewoon wel alcohol. Jij kolft toch af? Je kan tussen je glas champagne en de volgende keer kolven minimaal 2 uur ertussen laten, dan zit er niets meer in je melk.

https://mobile.twitter.co(...)creen_name=MmNetwerk
pi_134822447
Geen idee Angelatje w.b. alcohol. Ik drink niet en geen geen bv.

Als ik Kyan in de doek meeneem heeft hij een romper/trui of vest aan en evt een dun jasjes (hangt van de duur en plek af). Met een dikke jas raakt hij echt over verhit. Maar mijn Kyan is natuurlijk wel wat ouder.
pi_134822477
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien moet je je eigen hapje in een potje doen? :+
Of met water of sap aanlengen, zodat het nog wat papperiger wordt zeg maar (of wat is anders het verschil tussen pot en vers?).
pi_134822542
Ik kleed M niet te dik aan in de draagdoek (maar is misschien net iets anders als Manduca?
Hij heeft of lange mouwen romper/maillot/berenpakje of alleen binnenkleertjes en soms een dun vestje eroverheen. Wel altijd mutsje trouwens. Je houdt elkaar warm en doek is ook weer laagjes.

Alcohol drinken doe ik nog niet. Na 2 á 3 uur is het volgens mij uit je bloed = dus melk maar er zit hier nog geen ritme in en baby drinkt bijna elk uur. Misschien al ik ga kolven.

Edit: wat tico zegt dus.
  zondag 29 december 2013 @ 12:58:55 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134822578
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 12:56 schreef Sull het volgende:

[..]

Misschien moet je je eigen hapje in een potje doen? :+
Of met water of sap aanlengen, zodat het nog wat papperiger wordt zeg maar (of wat is anders het verschil tussen pot en vers?).
Ja dat hadden wij ook al bedacht :D. Ik probeer het steeds zoveel mogelijk op het potje te laten lijken, maar ze trapt er niet in :').
pi_134822948
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja dat hadden wij ook al bedacht :D. Ik probeer het steeds zoveel mogelijk op het potje te laten lijken, maar ze trapt er niet in :').
Langzaam me elkaar mengen misschien een idee? Eerst 1-2 lepeltjes vers erdoor en zo opbouwen?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134822977
In de draagzak doe ik niet veel extra aan, want het is al snel warm samen! Wel muts op en babylegs aan en half onder mijn jas.

Limone, heel herkenbaar wat je schrijft. Ik besloot op een gegeven moment nog 1 ding per dag te willen doen en dat lukte (vaak). Daarna kun je gaan uitbreiden.
En dat plakken wordt (dan ook) vanzelf minder :'(

Bv en alcohol heb ik gister voor het eerst gedaan. Samen uit eten geweest ivm 4 jaar geregistreerd partnerschap. L thuis met schoonouders en drankje afgestemd op normale drinkschema (en gekolft flesje achter de hand). Uiteindelijk sliep ze langer en kreeg ze 5 uur na de alcohol haar bv. ^O^
  zondag 29 december 2013 @ 13:10:58 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134823012
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 13:09 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Langzaam me elkaar mengen misschien een idee? Eerst 1-2 lepeltjes vers erdoor en zo opbouwen?
Oh dat vind ik nog wel een goede tip! Banaan prakken en die erdoor doen idd. Dat ga ik eens proberen, thnx! ^O^
pi_134823274
Ik zou het dan staafmixeren, niet prakken. Met prakken blijven er altijd brokjes in zitten bij mij.

[ Bericht 3% gewijzigd door Clubsoda op 29-12-2013 13:25:35 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_134823472
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oh dat vind ik nog wel een goede tip! Banaan prakken en die erdoor doen idd. Dat ga ik eens proberen, thnx! ^O^
You're welcome :)
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 29 december 2013 @ 13:46:05 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134824360
We hebben zo'n babycookdinges van Avent en die heeft ook een soort blender, maar die maakt het niet heel fijn... misschien toch ook nog maar eens een staafmixer aanschaffen.
pi_134824498
Je krijgt het zelf bijna niet zo glad als Olvarit. Groente eet ze wel vers toch?

Meisje wilden in het begin alleen maar potjes groente. Dan deed ik dag 1 potje bloemkool, dag 2 restant potje bloemkool en dag 3 verse bloemkool. Maar uiteindelijk ging het hier pas goed met rapley. Inmiddels combinatie van rapley, geprakt en stukjes.
  zondag 29 december 2013 @ 13:50:51 #25
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134824549
Groente wel vers ja, gelukkig! Gisteravond heeft ze echt een enorm bord op van zoete aardappel met wortel. Ik denk dat het wel 250 gram was :D. Enige groente die ze tot dusver echt niet eten vindt, is pastinaak.

Rapley bakt ze niks van tot dusver :').
pi_134824634
Fijn dat ze groente wel vers eet! Ik zou dan gewoon wel vers blijven aanbieden qua fruit en dan maar een potje. Uiteindelijk zal ze heus wel vers gaan eten toch?

M kon ook niks met rapley. Niet voor elk kind (en elke ouder!) geschikt.
  zondag 29 december 2013 @ 13:54:27 #27
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134824700
Ja, zal ook wel. Maar ik koop uitsluitend biologische potjes (Etos tot dusver) en ik vind 79 cent per potje best prijzig, aangezien ze wel dagelijks zo'n hapje krijgt.
pi_134825060
Ja, dat is dan wel prijzig.
pi_134827353
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, zal ook wel. Maar ik koop uitsluitend biologische potjes (Etos tot dusver) en ik vind 79 cent per potje best prijzig, aangezien ze wel dagelijks zo'n hapje krijgt.
Waarom alleen biologisch?
Ik heb eigenlijk niet eens een idee wat potjes kosten. Ik koop de fruitpotjes altijd per 2 in een pak van het huismerk. Volgens mij zijn die 1,50 ofzo. En groente olvarit 12 maanden of 15 maanden potten. Gewoon omdat die groter zijn en ik wissel veel met smaken. Maar ook daarvan geen idee wat het eigenlijk kost.
pi_134828047
Femke lust tot nu toe alles wat we haar gegeven hebben, maar wbt fruit is dat nog niet zo heel veel eigenlijk. Alleen banaan en appel, waarbij appel er wel in gaat, maar niet zo van harte als banaan O+

Zo dun als olvarit en aanverwanten krijg je het zelf alleen als je alles echt door zo'n zeefje duwt, zo'n hele fijne... Maar het lijkt me niet dat Noor last heeft van de structuur, wel? Als ze groentehapjes wel vers eet?

Waar is bellelena eigenlijk? Ligt het aan mij of hebben we haar echt alweer een tijdje niet gezien? Die prachtige kerstfoto's is het laatste dat ik me van haar kan herinneren...
pi_134828145
Ik kan me herinneren dat mijn moeder vroeger verse fruitprakjes maakte en daar een beetje water doorheen deed om het zacht en pruttig (potje-like) te maken. Misschien een tip? (of is dit achterhaald?)

Ik vroeg me ook al af waar Belle was!
pi_134828257
Mijn moeder heeft het nog steeds over de prutjes van vroeger: geprakte banaan, verkruimelde liga en een scheutje sinaasappelsap ;)
Ach, ik ben er groot mee geworden, en er is niet eens (zoveel) mis met me ;)
pi_134828356
Ik ook! Ik had haar een pm of dm gestuurd maar geen reactie. En sindsdien is ze hier ook niet meer geweest.

En tips heb ik even niet meer XM. Ik wilde het zeefje noemen maar Shandaly was me voor.
Eva was ook een slechte eter, dus ik herken het wel. Die wilde ook alleen potjes. En dan ook alleen fruit. Warm eten ging er sowieso niet in.
Rosalie is een veelvraat :D
  zondag 29 december 2013 @ 15:17:26 #34
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134828716
E lust erg veel, maar toen ik haar pompoen gaf keek ze me aan of ik haar wilde vermoorden ;( :')

Nouja en soms gaat t voor geen meter, als ze nog geen honger heeft, of als t niet warm genoeg is. Fijnproevertje O+
pi_134830176
Groente krijgt Riley bijna altijd uit potjes. Fruit krijgt ze ook wel vers. Geraspte appel is favoriet

Ik mis Belle ook.
  zondag 29 december 2013 @ 16:22:30 #36
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134831600
Ik zag wel een foto van belle voorbij schuiven op FB.. maar ik vroeg me ook al een paar dagen af waar ze was. Hoop dat alles goed gaat en dat ze gewoon druk is met genieten van haar gezin en familie. :*
pi_134832158
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 16:22 schreef GotC het volgende:
Ik zag wel een foto van belle voorbij schuiven op FB.. maar ik vroeg me ook al een paar dagen af waar ze was. Hoop dat alles goed gaat en dat ze gewoon druk is met genieten van haar gezin en familie. :*
Ze keek wel heul boos op de fb-foto ;)
Maar idd... ze zal het wel gewoon druk hebben

Heh... mijn meisje past niet meer in de box ;)

(dat kleed hangt daar normaal niet, maar er moest gestofzuigd worden.. ;) )

Ik ben zo verliefd op die maillotbeentjes trouwens... O+ Zo schattig!
  zondag 29 december 2013 @ 16:38:06 #38
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134832303
Maillotbeentjes :9~. Ik zou bijna T. een maillot ervoor aantrekken!

Ik ben momenteel ook zo blij O+ Hij past nu alle fantastische boxpakjes die ik tijdens m'n zwangerschap in de UK heb gekocht *O* Zoals deze:

zondag 29 december 2013 @ 18:11:47 #39
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134836626
Biologisch omdat ik het nog niet nodig vind dat ze dingen als conserveringsmiddelen en E-nummers enzo binnenkrijgt.

Het is niet de structuur nee, want groente met stukjes en laatst een potje met nog hele macaroni's erin, ging prima. Het is gewoon een zeurtje.

Ik mis Belle ook idd!

Maillotbeentjes O+ hier ook vandaag :Y

Shandaly en GotC O+ leuke foto's!
pi_134836762
Ik vroeg me idd ook al af waar Belle was. Komt ze naar de meet eigenlijk? Hoop het wel!

Femke :D leuk broekje trouwens!

GotC, wat een schatje en wat een leuk pakje!
  zondag 29 december 2013 @ 19:24:47 #41
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134839904
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 18:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Biologisch omdat ik het nog niet nodig vind dat ze dingen als conserveringsmiddelen en E-nummers enzo binnenkrijgt.
Ik heb hier pas nog een potje (niet-biologisch) staan bestuderen, en daar zaten volgens mij ook geen e-nummers en conserveringsmiddelen in. Misschien verschilt het per smaak/ merk?

quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 16:38 schreef GotC het volgende:
Ik ben momenteel ook zo blij Hij past nu alle fantastische boxpakjes die ik tijdens m'n zwangerschap in de UK heb gekocht Zoals deze:
Die's leuk. NEXT? Zou m J. ook zo aangetrokken hebben. Hij wordt nu wat wijs voor schattige pakjes, dus die doen we alleen nog op luie zondagen ;)
pi_134841140
XM, probeer eens mango met de staafmixer te pureren? Dat is hier een hit! En in het begin ging peer enzo er hier 10x beter in met wat verkruimelde ligakoek (zonder gluten, speciaal om te verkruimelen). Of mengen met een beetje pap of yoghurt?

En anders potjes, tja, ik vind vers fruit ook niet heel goedkoop eigenlijk :@
Sarcasme. Herken het.
  zondag 29 december 2013 @ 19:52:08 #43
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134841212
Ja, ik ga maar eens op jacht naar een staafmixert denk ik!
  zondag 29 december 2013 @ 19:54:30 #44
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134841315
Braun heeft hele goede staafmixers in combinatie met hakmolen en elektrische garde. ideaal!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  zondag 29 december 2013 @ 20:04:25 #45
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134841789
MM, is idd Next ;) Wel in mei dit jaar gekocht. Boxpakjes zijn ideaal voor in het weekend O+
pi_134841984
Ohja Gotc, ik vergeet helemaal te zeggen dat ik jouw kereltje echt zo ontzettend O+ vind. Ik wil hem O+
Sarcasme. Herken het.
  zondag 29 december 2013 @ 20:10:29 #47
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134842105
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 19:54 schreef -mandy- het volgende:
Braun heeft hele goede staafmixers in combinatie met hakmolen en elektrische garde. ideaal!
Ja... Zit te kijken op bol, maar 80¤?! Dat vind ik toch een beetje te dol.
  zondag 29 december 2013 @ 20:13:29 #48
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134842263
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 20:04 schreef GotC het volgende:
MM, is idd Next ;) Wel in mei dit jaar gekocht. Boxpakjes zijn ideaal voor in het weekend O+
Dat dacht ik al, J. had in het voorjaar 2 pyjama's uit dezelfde serie. Die waren zo tof, maar ja, hij past niet meer in maat 56...

quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 19:50 schreef Spirit82 het volgende:
En anders potjes, tja, ik vind vers fruit ook niet heel goedkoop eigenlijk
Een mango is hier echt wel duurder dan 79 cent, dus ja, voor de prijs hoef je dat niet te doen. Bananen en appels wel goedkoper natuurlijk, maar ook een baby wil wel eens afwisseling ;)

Ik heb trouwens sinds een paar weken een kieskeurig kind, hij blieft geen bananen meer. Echt, alles gaat er met smaak in, maar bij banaan gaat de mond op slot . En tot een tijdje terug lustte hij dat dus ook graag... :?
pi_134842686
Shandaly die foto van jouw meisje is echt leuk O+

Gotc wat een schatje O+

Ik zag ook geen E-nummers op het niet biologische potje fruit. Heb net even gekeken

En morgen weer werken. Helaas. Had graag nog een paar dagen vrij geweest.
  zondag 29 december 2013 @ 20:23:23 #50
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_134842887
Ik heb deze, al gekocht voordat ik kindjes had, echt ideaal! Ik ben niet van huishoudelijke apparaten zoals keukenmachines, broodroosters, citruspers e.d. maar deze combi is de uitzondering, daar kan ik eigenlijk alles mee, taarten maken, babyvoeding pureren of grof malen, slagroom kloppen, brooddeeg maken, nou ja.
Tot zover deze huisvrouwenpost..... :+

zondag 29 december 2013 @ 20:26:23 #51
378192 -mandy-
I am who I am
pi_134843157
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 20:23 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb deze, al gekocht voordat ik kindjes had, echt ideaal! Ik ben niet van huishoudelijke apparaten zoals keukenmachines, broodroosters, citruspers e.d. maar deze combi is de uitzondering, daar kan ik eigenlijk alles mee, taarten maken, babyvoeding pureren of grof malen, slagroom kloppen, brooddeeg maken, nou ja.
Tot zover deze huisvrouwenpost..... :+

[ afbeelding ]

Lijkt me heel handig die supercombi. Als de mijn kleine combi ooit stuk gaat is dit wel een optie denk ik

Balen dat je weer moet werken morgen Omen
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  zondag 29 december 2013 @ 20:28:31 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134843374
Maar, we hebben een blender, een cheap ass hakselaartje dat je 100 jaar geleden bij de Libelle kreeg en ook deze..

En weinig plek in de keuken :').
pi_134843504
Die heb ik ook XM, erg goed gebruikt!
pi_134843513
XM ik heb ook heel weinig plek in de keuken. En de blender die ik had is stuk. Misschien in 2014 eens na een nieuwe blender kijken :D
  zondag 29 december 2013 @ 20:31:08 #55
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134843619
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 20:29 schreef Loj het volgende:
Die heb ik ook XM, erg goed gebruikt!
Ja, ik vind m ook fijn, maar hij krijgt t fruit dus niet fijn genoeg voor madam.
  zondag 29 december 2013 @ 20:34:40 #56
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_134843917
Maar een blender krijgt het toch wel glad? En idd anders een beetje opvolgmelk of wat babyliga toevoegen? ;)
  zondag 29 december 2013 @ 20:35:49 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134844027
Ik heb echt zo'n hekel aan het schoonmaken van de blender :@. De kan is enorm, kan niet in de vaatwasser... Dus ik moet gewoon zo'n staafmixer :7.
pi_134844188
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 20:34 schreef Juud79 het volgende:
Maar een blender krijgt het toch wel glad? En idd anders een beetje opvolgmelk of wat babyliga toevoegen? ;)
Ik voegde in het begin flink wat water toe..
En heb je al komkommer en courgette geprobeerd? Dat is al erg waterig..

(Sorry als iemand het al heeft genoemd, ben slecht bijgelezen momenteel)
  zondag 29 december 2013 @ 20:39:28 #59
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_134844328
quote:
11s.gif Op zondag 29 december 2013 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan het schoonmaken van de blender :@. De kan is enorm, kan niet in de vaatwasser... Dus ik moet gewoon zo'n staafmixer :7.
Moet je meteen doen na het mixen, afspoelen onder de warme kraan, dan is het zo schoon, maar laat je het even staan, dan ben je zuur..... :X
  zondag 29 december 2013 @ 20:42:13 #60
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_134844564
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 20:07 schreef Spirit82 het volgende:
Ohja Gotc, ik vergeet helemaal te zeggen dat ik jouw kereltje echt zo ontzettend O+ vind. Ik wil hem O+
Aw O+, wat lief!
  zondag 29 december 2013 @ 20:44:16 #61
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134844704
Hier gewoon een staafmixer van 20 euro van de mediamarkt, die het al 3 jaar prima doet (was al in gebruik pre-baby ;)). Duur is dus niet echt nodig. Zou er wel een kiezen waar je de kop vanaf kunt halen. Die van mij kan dan gewoon in de vaatwasser :Y
pi_134844706
Ik probeer weer aan te haken.
Danic beterschap met je schouder gaat het nu wat beter?
XM als ik peer voor ean klaar maakte was dat altijd heel waterig en dan deed ik er wat rijstebloem doorheen. Zij wilde eerst alleen vers zowel groente als fruit en daarna enkel nog groentepotjes en vervolgens niks meer. dus ik heb een hele tray potjes kunnen wegkiepen dus nu heb ik niks gekocht enkel die ik in pakketten heb gekregen.
Shandaly mooie foto van femke.

en nog even een heel foute foto van sac. Ons meisje doet het goed. Ik moet er wel heel erg aan wennen dat ze geen ritme heeft en ik dus heel weinig slaap krijg. verder wil ze heel veel maar dat lukt niet. Waardoor ze erg gefrustreerd kan zijn.
pi_134845238
Ik moest ff zoeken voordat ik je baby zag FR ;)

Danic met je schouder, klinkt pijnlijk zeg :*
pi_134845297
Ik wil die avent ook al een poosje O+ Dat ding lijkt me zo handig!! Maar ik zou denken dat je prut daarmee even glad krijgt als met een staafmixer. Ik moet zeggen dat het met een staafmixer ook echt niet zo glad wordt als uit een potje hoor!! Dus als je puur daarvoor een staafmixer wilt kopen, moet je het denk ik niet doen.

Heeft je moeder of schoonmoeder geen staafmixer die je even kunt lenen om uit te proberen? Of een vriendin, of de buurvrouw...
Sarcasme. Herken het.
  zondag 29 december 2013 @ 20:54:11 #65
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134845556
Ferrari, wat at ze dan toen ze niks wilde :?. Je foto is wel een zoekplaatje haha! Vind je het niet eng, die kat en losse doeken in de box? :@

Rijstebloem al geprobeerd, vindt ze vies :').

Spirit, ik ben fan van de Avent :Y.
pi_134845600
Ik heb hier de babycook van beaba en ik vind hem erg ideaal. Volgens mij werkt die precies hetzelfde als een staafmixer maar ik krijg die kop er nooit af. en de babycook stoomt meteen, Vriend zei al hij kan wel weg want we hebben nu een stoomoven. euh ja dat klopt maar ik vind de babycook toch fijn omdat ik dan meteen kan pureren.
pi_134845731
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ferrari, wat at ze dan toen ze niks wilde :?. Je foto is wel een zoekplaatje haha! Vind je het niet eng, die kat en losse doeken in de box? :@

Rijstebloem al geprobeerd, vindt ze vies :').

Spirit, ik ben fan van de Avent :Y.
die doek ligt normaal over de box zodat de kat niet in de box gaat liggen. Hij had zich er nu onderdoor gewurmd dus ik had sac er even naast gelegd voor de foto. sac er weer uit en kat eruit gebonjourd en dan haal ik de box altijd leeg.

ean eet nog steeds niet denderend dus ik ben al blij met wat ze eet.
pi_134846074
Het lijkt me gewoon zo praktisch: dingetjes schillen en hop in dat ding, stomen, blenden, klaar! Ik loop nu altijd te klooien met pannetjes en zit dan weer met een berg afwas (ik haaaat afwas) en dan is het vaak gewoon makkelijker om even een potje te pakken, terwijl ik wel altijd vers spul in huis heb voor de baby! Ik denk dat ik weet wat ik voor mijn verjaardag ga vragen :Y)
Sarcasme. Herken het.
  zondag 29 december 2013 @ 21:02:36 #69
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134846200
Ja, het is echt handig. Aardappeltje erin, groente erbij, water erin, aan, nergens aan denken, pieieieiep, omdraaien, blenderen, afkoelen en hup, in de baby! ^O^
pi_134847143
Alleen al van het idee word ik moe :D
Doe mij maar gewoon met de pot mee ala rapley .
pi_134847542
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2013 21:16 schreef Pvoesss het volgende:
M'n baby burritos, patat, pizza en lasagne laten mee raply'en gaat me wat ver. Bram eet gewoon apart.
pi_134847696
Aahja wij eten eigenlijk wel bijna altijd op een manier dat een baby prima mee kan doen :D
pi_134847699
Ik gebruik toch gewoon pannetjes, en dan grotere hoeveelheden in 1 keer en per portie invriezen. Juist dat elke dag zo'n klein potje maken lijkt mij onhandig. Van bijvoorbeeld een bloemkool heb je dan toch veel te veel?
Ik heb een oude staafmixer, overgenomen van m'n moeder omdat ze 'm vrijwel nooit gebruikte. Zo'n combi ziet er wel tof uit trouwens, misschien ook maar eens naar kijken als m'n gewone mixer echt overleden is. (Is al een tijdje terminaal, maar doet toch nog iedere keer genoeg om nog geen nieuwe te hoeven kopen)

quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2013 18:15 schreef Kyara het volgende:
Ik vroeg me idd ook al af waar Belle was. Komt ze naar de meet eigenlijk? Hoop het wel!

Femke :D leuk broekje trouwens!

GotC, wat een schatje en wat een leuk pakje!
Ik werd zelfs door jou getipt over dat geweldige broekje. Heb hier ook de laatste mt 74 meegenomen laatst, sorry. Heb je inmiddels al een tweede?

GotC, wat lijkt ie al groot!
  zondag 29 december 2013 @ 21:24:19 #74
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_134847781
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2013 21:16 schreef Pvoesss het volgende:
Bij Stef hebben we half dat, half potjes gedaan (hij wilde geen vers gemalen eten en ik vond rapley niet altíjd even chill), bij Isabel is er nog nooit een potje in huis geweest, zij eet al vanaf het begin nagenoeg met de pot mee. Ze wordt ook gewoon boos als je haar prutjes geeft, ze wil wat wij hebben :D
3!
  zondag 29 december 2013 @ 21:25:23 #75
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134847858
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 21:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

M'n baby burritos, patat, pizza en lasagne laten mee raply'en gaat me wat ver. Bram eet gewoon apart.
+1

Ik word dus al moe van het idee van rapley. Boterhammen gaan prima, maar een stukje peer wordt argwanend bekeken, uitgebreid bestudeerd, en dan wordt er een heel klein beetje van gegeten... 200 gram op die manier duurt 2 uur...

Vandaag had ik voor J. pasta met tomatensaus, paprika, bloemkool en gehaktballetjes, en dat ging er in als een trein. Zelfgemaakt, jawel! Ik ben alvast begonnen met mijn goede voornemen :Y) . Ook alvast wat gemaakt met couscous en een paar porties ingevroren. Hoop dat ie mijn brouwsels blijft lusten en ik het babyvriendelijk koken volhoud...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')