Nietszeggende 60's nummers mogen van mij ook best weg, alleen niet voor deze meukquote:Op zondag 29 december 2013 12:07 schreef Homdeck het volgende:
[..]
de 60's nummers verdwijnen zo beetje bij beetje
ik ben blij dat ik dat niet wistquote:Op zondag 29 december 2013 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt echt belachelijk vaak gedraaid op Sky.
Ik ben niet blij dat ik het wel wist.quote:
Jim Reeves en The Everly Brothers ook jaquote:Op zondag 29 december 2013 12:07 schreef Homdeck het volgende:
[..]
de 60's nummers verdwijnen zo beetje bij beetje
Vind ik ook, maar Del Shannon en Box Tops horen er wel in imoquote:Op zondag 29 december 2013 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nietszeggende 60's nummers mogen van mij ook best weg, alleen niet voor deze meuk
Hoe moest dat dan zonder al die o zo grappige DJ's?quote:Op zondag 29 december 2013 12:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De tijd voor Skyradio, de goeie oude tijd. Toen werd er ook op 3 nog gewoon muziek gedraaid.
Dat sowieso, dat 'Titles' van Barclay James Harvest b.v.quote:Op zondag 29 december 2013 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nietszeggende 60's nummers mogen van mij ook best weg, alleen niet voor deze meuk
Del Shannon zegt me niets, Box Tops mee eensquote:Op zondag 29 december 2013 12:08 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar Del Shannon en Box Tops horen er wel in imo
Titles is cult, maar geen echt goed nummer natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2013 12:09 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat sowieso, dat 'Titles' van Barclay James Harvest b.v.
maar juist de leuke (one-hit-wonders) verdwijnen
Best goed jatwerk dat nummerquote:Op zondag 29 december 2013 12:09 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat sowieso, dat 'Titles' van Barclay James Harvest b.v.
maar juist de leuke (one-hit-wonders) verdwijnen
Doedelgeiten wel weerquote:Op zondag 29 december 2013 12:09 schreef FritsFlits het volgende:
Doedelzak na een slaapzak is niet fijn
Waarom weet jij zoietsquote:Op zondag 29 december 2013 12:10 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Doedelgeiten wel weer
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |