Neequote:Op zondag 29 december 2013 11:00 schreef Uccie het volgende:
En nietrokende vegetariėrs? hebben die nou nog meer korting?
Zo noem ik het grijze vogeltje uit mijn foto...plofkip, klein vreetmonster.quote:
Ik krijg steeds meer het idee dat er een stel gevleugelde muppets in je kooi zittenquote:Op zondag 29 december 2013 11:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo noem ik het grijze vogeltje uit mijn foto...plofkip, klein vreetmonster.
Hoe? Wat? Foto?quote:Op zondag 29 december 2013 11:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo noem ik het grijze vogeltje uit mijn foto...plofkip, klein vreetmonster.
Ja die ik als profielfoto heb in mijn twitter, dat zijn 2 van mijn vogeltjes toen het nog kuikentjes waren.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 11:02 schreef FritsFlits het volgende:
Wie van hier gaat er Wie is de Mol volgen? Vanaf donderdag weer
Klopt, ik ga straks ook naar de Praxisquote:Op zondag 29 december 2013 11:02 schreef glittertje39 het volgende:
Frits ik hoorde strakjes wel goeie reklame...bij praxis zijn ALLE kortingsbonnen geldig..dus ook bonnen van andere doe het zelf zaken...
* glittertje39 steekt haar vinger opquote:Op zondag 29 december 2013 11:02 schreef FritsFlits het volgende:
Ook die van de MacDonalds?quote:Op zondag 29 december 2013 11:02 schreef glittertje39 het volgende:
Frits ik hoorde strakjes wel goeie reklame...bij praxis zijn ALLE kortingsbonnen geldig..dus ook bonnen van andere doe het zelf zaken...
*insert gerard ekdom grap*quote:Op zondag 29 december 2013 11:03 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
* glittertje39 steekt haar vinger op
Ja gaat klussen vanmiddag!quote:Op zondag 29 december 2013 11:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Klopt, ik ga straks ook naar de Praxis
JIj ben aan het doe-het-zelven bij de Mac?quote:
Ik begin er altijd aan en haak dan na een aflevering of twee weer af.quote:Op zondag 29 december 2013 11:02 schreef FritsFlits het volgende:
In Hong Kong toch?quote:Op zondag 29 december 2013 11:02 schreef FritsFlits het volgende:
Ow, Twitter ken ik nietquote:Op zondag 29 december 2013 11:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja die ik als profielfoto heb in mijn twitter, dat zijn 2 van mijn vogeltjes toen het nog kuikentjes waren.
Check!quote:Op zondag 29 december 2013 11:02 schreef FritsFlits het volgende:
Nee, maar ik krijg bij de folders weleens zo'n setje kortingsbonnen waar ik dan niets mee doe...dacht is wel handig.quote:Op zondag 29 december 2013 11:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
JIj ben aan het doe-het-zelven bij de Mac?
Nee je zei, alle kortingsbonnenquote:Op zondag 29 december 2013 11:04 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
sinds wanneer is MacDonalds een doe het zelf zaak?
Kan je weer onderin de kooi leggen bedoel je?quote:Op zondag 29 december 2013 11:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar ik krijg bij de folders weleens zo'n setje kortingsbonnen waar ik dan niets mee doe...dacht is wel handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |