Die ken ik nietquote:
Ik ben naar Rotterdam gegaan, gedacht dat ik daar uiteindelijk wel zou gaan wonen om het reizen te vergemakkelijken maar you can take the Brabant out of the Cee but you can't take the Cee out of Brabant. Dus een goede 4,5 jaar op en neer gependeld en nu kan ik voor de rest van m'n leven geen trein meer zien.quote:Op zondag 29 december 2013 09:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
WhahahahaJa, maar wel mooi pand en een mooie tuin. Was ook aangenomen, maar ook in Amsterdam en dat had m'n voorkeur
Zeker nietquote:Op zondag 29 december 2013 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ken ik niet
Ben ik nu een cultuurbarbaar?
Orgineel toch?quote:Op zondag 29 december 2013 09:30 schreef FritsFlits het volgende:
Hee, toen het nummer nog maagdelijk was en niet was verkracht door een Alkmaarder
Geen idee waarom ik het wel kenquote:Op zondag 29 december 2013 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ken ik niet
Ben ik nu een cultuurbarbaar?
Van Brabant naar Rotterdamquote:Op zondag 29 december 2013 09:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben naar Rotterdam gegaan, gedacht dat ik daar uiteindelijk wel zou gaan wonen om het reizen te vergemakkelijken maar you can take the Brabant out of the Cee but you can't take the Cee out of Brabant. Dus een goede 4,5 jaar op en neer gependeld en nu kan ik voor de rest van m'n leven geen trein meer zien.
Gezellig plaatje, mag ook wel zo hoog omdat klassieker maar ik zou het niet snel zelf opzetten.quote:
Tsja over een paar jaar issie uti de top 1000quote:
Coldplay is denk de grootste vijand van elk nummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |